ویژگی های محصول

  • ترموکوپل: دارد
  • فندک الکتریکی: دارد
  • تعداد شعله: 2 شعله
  • جنس بدنه: شیشه ای

اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG203

Datees plate gas stove model DG203
برند: داتیس
رنگ کالا
مشکی
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب سنتر
مشاوره تخصصی رایگان
ضمانت اصالت کالا انتخاب سنتر
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل انتخاب سنتر
پرداخت در محل
چگونه اعتماد کنیم انتخاب سنتر
چگونه اعتماد کنیم

معرفی اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG203

اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG203 از سری محصولات حرفه ای موجود در بازار می باشد. این مدل از اجاق گاز صفحه ای با طراحی بسیار زیبا و شیک وارد بازار شده تا تجربه جدید و شگفت انگیزی از آشپزی با این اجاق گاز برای شما به ارمغان آورد. این مدل از اجاق گاز 2 شعله مجزا دارد و با طراحی زیبا متناسب با انواع دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی می باشد. اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG203 دارای شیشه سکوریت مرغوب با ضخامت 8 میلی‌ متر و مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد تا هیچ گونه آسیبی به آن نرسد. گریل های این اجاق گاز از چدن لعاب کاری شده و مقاوم در برابر تغییر رنگ و شوک حرارتی است که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیز می باشد و این یکی از بهترین قابلیت های اجاق گاز صفحه ای در بازار می باشد.

 

اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG203

 

سایر مشخصات اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG203

از دیگر قابلیت های اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG203 می توان به وجود 2 شعله با تجهیزات گازسوز و تجهیز به شیر ترموکوپل دار فوق سریع Top Time اشاره کرد. شعله بزرگ این اجاق گاز دارای توان 2.75 کیلو وات و شعله متوسط با توان 1.92 کیلو وات می باشد. راندمان حرارتی در این محصول 60.25 بوده و فندک الکتریکی حرفه ای نیز در این مدل از اجاق گاز با کیفیت وجود دارد. سایر مشخصه های این مدل از اجاق گاز عبارتند از پلیت گرد با پوشش لعابی ، سر شعله های آلومینیوم و آهن لعابی ، شیشه سکوریت مقاوم در برابر حرارت، نظافت آسان، بوبین شیر Orkli اسپانیا، وجود گریل شبکه چدنی لعاب کاری شده با سطح انرژی A می باشد.

 

اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG203

 

آرامش و اطمینان در خرید اینترنتی

در انتخاب سنتر شرایط خرید آسان در هر مکان و هر زمان برای مشتریان امکان پذیر می باشد و تیم پشتیبانی ما در تمامی مراحل خرید همراهتان خواهند بود. ما مجموعه کاملی از لوازم خانگی شامل : لوازم آشپزخانه ، وسایل صوتی و تصویری ، لوازم شستشو و نظافت و… را آماده عرضه کرده ایم. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد در این فروشگاه اینترنتی ، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد. انتخاب سنتر به عنوان نماینده رسمی گروه صنعتی انتخاب ، محصولات برندهای دوو ، اسنوا ، تکنوگاز و حایر را با قیمت شرکتی و گارانتی رسمی و معتبر به فروش می رساند. تمامی کالاها طبق مقررات وزارت صنعت ، معدن و تجارت از مبادی قانونی وارد شده و دارای هولوگرام و شماره ثبتی مشخص می باشند. بنابراین ، کالاهای قاچاق و بانه ای در فروشگاه به هیچ عنوان عرضه نمی شود.

مشاهده بیشتر
برند کالا
برند کالا
داتیس
شناسه کالا
شناسه کالا
2901449000607
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ
مشکی
مشخصات کلی
عمق
510 میلیمتر
جنس صفحه
شیشه
پهنا
310 میلیمتر
مشخصات فنی
تعداد شعله
2 عدد
فندک
دارد
جنس شبکه
چدن
جنس ولوم ها
فلزی
نوع اجاق صفحه ای
گازی
سایر مشخصات
اقلام همراه
دفترچه راهنما
ترموکوپل
دارد
تایمر
ندارد
سایر ویژگی ها
سایر ویژگی ها
نظافت آسان
بوبین شیر Orkli اسپانیا
سطح انرژی A
دارای گریل (شبکه) چدنی لعاب کاری شده
بسته بندی با کارتن شیرینگ شده
پلیت گرد با پوشش لعابی
شیشه سکوریت مقاوم به حرارت
فندک الکتریکی
توان شعله بزرگ 2.75 کیلو وات
جنس سر شعله ها آلومینیوم و آهن لعابی
راندمان حرارتی 60.25
توان شعله متوسط 1.92 کیلو وات
افزودن دیدگاه
جهت ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید