مایکروویو بوش

قیمت مایکروویو بوش

مایکروویو بوش از جمله دستگاه‌های برجسته در دنیای آشپزخانه هستند که با دقت و کارایی بالا و طراحی مدرنشان شناخته می‌شوند. این محصولات بوش دارای برنامه‌های پیش‌فرض برای انواع مختلف غذاها هستند که باعث سهولت استفاده و دقت در پخت هر نوع غذا می‌شوند. همچنین، دارای سنسورهای هوشمندی هستند که دما و زمان پخت را به‌طور خودکار تنظیم می‌کنند. ویژگی دیگری که این محصولات را برجسته می‌کند، سیستم‌های ایمنی مدرن آنهاست، این دستگاه‌ها معمولاً دارای قفل کودک و سیستم‌های جلوگیری از اتصالات هستند که به جهت ایمنی کاربران بسیار مهم می باشد. قیمت مایکروویو بوش با توجه به قابلیت ها و طراحی مدرنی که دارند نسبت به برندهای ایرانی و خیلی از برندهای خارجی گران تر است.

 

قیمت مایکروویو بوش

قیمت مایکروویو بوش

قیمت مایکروویو بوش به عوامل مختلفی بستگی دارد. از سری عواملی که بر قیمت کالا تاثیر میگذارد می‌توان به توان مصرفی (هرچه توان مصرفی داستگاه بیشتر باشد قدرت پخت غذا و گرم نگه داشتن آن بالاتر است)، مرغوبیت جنس بدنه و محفظه ی داخلی، داشتن برنامه یخ زدا، وجود صفحه نمایشگر و تایمر، قابلیت تنظیم حرارت، قابلیت شستشوی خودکار، قابلیت قطع خودکار، تعداد برنامه های پخت ( هرچه دستگاه برنامه های پخت بیشتر و متنوع تری داشته باشد قیمت بالاتری دارد)، مقدار ظرفیت به لیتر ( مایکروویو های با ظرفیت بیشتر حجم بیشتری از غذا را در خود جا می دهند و قیمت بالاتری دارند) اشاره کرد.

 

 مایکروویوتوکار بوش

مایکروویو توکار بوش

مایکروویوهای توکار بوش معمولا داخل کابینت یا فضای تعبیه شده در دیوار آشپزخانه قرار می‌گیرند و ظاهر زیباتر و مدرن تری نسبت به مدل های روکار این برند دارند، به همین دلیل قیمت مایکروویو توکار بوش از مدل های روکار آن بیشتر است. نصب این مدل ها نصب به مدل های دیگر سخت تر است و قابلیت جابجایی ندارند. این مدل ها دارای پنل کنترل آسان و قابل فهم هستند که به کاربران امکان کنترل دما، زمان پخت، و برنامه‌های مختلف را می‌دهند. در این لوازم خانگی، همانند سایر محصولات بوش شما نیز نوآوری و فناوری را لمس خواهید کرد و لذت غذا پختن را چندبرابر تجربه می کنید.

 

خرید انواع مایکروویو بوش

خرید انواع مایکروویو بوش

جهت خرید انواع مایکروویو بوش می‌توانید به ادامه این صفحه مراجعه کنید. انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید لوازم خانگی در ایران با شعار بهترین قیمت، بهترین انتخاب همراه با گارانتی معتبر شرکتی در خدمت شماست. شما می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی (اعتباری) نیز خریداری کنید. با انتخاب روش پرداخت آنلاین در هنگام ثبت سفارش خود میتوانید ارسال رایگان را به عنوان هدیه اولین خرید خود تجربه کنید. 

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 77000000 تومان

دسته بندی ها