قیمت یخچال ال جی

قیمت یخچال ال جی

 

قیمت یخچال ال جی بسته به امکاناتی که دارد متفاوت است اما به طور کلی میتوان گفت یخچال های ال جی با توجه به کیفیت در قطعات و استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها در ساخت آن ها نسبت به سایر برند ها از قیمت مناسبی برخوردارند. یخچال ال جی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های یخچال در بازار به دلیل طراحی مدرن، ظاهر زیبا و کارایی بالا می باشد. این یخچال ها فضای داخلی و ذخیره سازی بزرگی دارند. صفحه نمایش آن ها لمسی است و دارای سیستم خنک کننده هوشمند، سیستم تصفیه آب و یخساز داخلی می باشند. 

 

یخچال ال جی

یخچال ال جی

یخچال ال جی ملقب به سیگنیچر جدیدترین فناوری برند ال جی شناخته شده است که تمام بخش‌های آن از سنسورهای ویژه استفاده شده است. تا بدون نیاز به لمس دست بتوان به داخل یخچال و کشوها دسترسی داشته باشیم. این محصول در مدل های دوقلو، ساید بای ساید، فریزر بالا پایین، یخچال درب فرانسوی به بازار عرضه میشوند. یخچال‌ ال جی دارای تکنولوژی‌هایی مانند: کمپرسور اینورتر خطی، سیستم تهویه، فیلتر قابل شستشو، صفحه نمایش لمسی، روشنایی LED، واحد تصفیه آب، حفظ رطوبت، قابلیت هوشمند و اتصال به اینترنت و… هستند. از دیگر ویژگی‌ یخچال‌های ال جی می‌توان به قیمت مناسب، صدا و نویز کم، کیفیت بالای قطعات، طول عمر بالا، سهولت در نصب، تعمیر و نگهداری اشاره کرد.

 

ساید بای ساید ال جی

ساید بای ساید ال جی

ساید بای ساید ال جی که به تازگی عنوان InstaView Door-in-Door را به خود گرفته از پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل های یخچال ال جی است. بدنه یخچال ساید بای ساید ال جی به دو قسمت تقسیم می شود، در یک طرف فریزر و در طرف دیگر محفظه یخچال جای گرفته است و معمولا دارای هوم بار می باشد. این قسمت هوم بار تنها با 2 ضربه روشن خواهد شد و شما می توانید تمام مواد خوراکی داخل محفظه یعنی نوشیدنی و خوراکی ها را ببینید. هدف ال جی از این طراحی شیک جلوگیری از اتلاف انرژی است. از مهم ترین ویژگی های یخچال ساید ال جی گنجایش بسیار بزرگ، سیستم بوگیر قوی، طراحی جمع و جور و داشتن فناوری مصرف بهینه انرژی، آبریز و یخساز است. ظرفیت این یخچال ها بین 28 فوت الی 34 فوت می باشد.

 

یخچال فریزر ال جی

 

یخچال فریزر ال جی

یخچال فریزر‌ ال جی محصولی معتبر در دنیای لوازم خانگی است. ال جی بخاطر فناوری‌های پیشرفته و طراحی‌های مدرن در دستگاه‌های خود شناخته می‌شود. یخچال فریزر‌ ال جی در ظرفیت‌های مختلفی از کم به بزرگ در دسترس هستند. بسیاری از مدل‌های این برند از سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته‌ای مانند مولتی ایرفلو استفاده می‌کنند که به توزیع یکنواخت دما در داخل یخچال کمک می‌کنند. از ویژگی هایی که برخی از این یخچال ها دارند میتوان به فناوری های هوش مصنوعی برای بهینه سازی مصرف انرژی و مدیریت غذاها، امکان اتصال به اینترنت اشاره کرد.

 

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 275000000 تومان

دسته بندی ها