قیمت سینک داتیس

قیمت سینک ظرفشویی داتیس

 

یکی از مهم ترین وسایلی که در هر آشپزخانه ای باید وجود داشته باشد سینک ظرفشویی است. از سینک برای شستشوی ظروف، میوه ها و سبزیجات استفاده می شود. این محصول با برندهای مختلفی در بازار یافت می شود که یکی از مشهور ترین آن ها برند داتیس است. تمامی سینک های داتیس بین 1 تا 5 سال گارانتی دارند. سینک های داتیس دارای کیفیت بالا و همراه با تکنولوژی کشور آلمان و CE کشور اروپا هستند. در واقع تمامی استاندارد های لازم در جهت اخد کیفیت را این محصول دارد. قیمت سینک ظرفشویی داتیس نسبت به کیفیت مطلوبی که دارند مقرون به صرفه است. برند داتیس یکی از محبوبیت‌هاش به‌ دلیل خدمات پس از فروش عالیست که به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

سینک داتیس

سینک ظرفشویی داتیس

سینک ظرفشویی داتیس دارای تنوع خوبی در مدل است که میتوان آن ها را از نظر مدل به دو دسته سینک توکار، سینک روکار و از نظر جنس به استیل، گرانیتی، شیشه ای، سنگی و سرامیکی تقسیم کرد. سینک توکار داتیس در داخل کابینت نصب می شود و به دلیل زیبا بودنشان طرفداران خاص خود را دارند. سینک های روکار به صورتی نصب می شوند که قرنیز آن ها از پشت به دیوار و از جلو هم راستا با لبه کابینت قرار می گیرد. سینک های شیشه ای داتیس در تمامی مدل‌های خود، دارای سیفون اتومات هستند که تخلیه آب لگن ها را راحت تر می کند. همچنین برای استحکام بیشتر از ورق استیل در بخش زیرین آن استفاده شده است. سینک های استیل از جنس استیل ضد زنگ هستند و به دلیل قیمت ارزان و مناسب، ظاهر زیبا و مقاومت بالا دارای بیشترین محبوبیت می باشند. سینک های گرانیتی دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد هستند و از استقامت بالا در برابر خراشیدگی و ضربه برخوردارند.

 

خرید سینک داتیس

خرید سینک داتیس

هنگام خرید سینک ظرفشویی داتیس باید چندین معیار مناسب برای آشپزخانه را در نظر بگیرید تا انتخاب خوبی داشته باشید. این معیار ها شامل مواردی از قبیل ابعاد سینک، که مناسب فضای آشپزخانه شما باشد. چپ یا راست بودن لگن سینک که باید با توجه به موقعیت شیرهای اتصال و سیفون انتخاب شود. دو لگنه یا تک لگنه بودن سینک ظرفشویی که باید متناسب با فضای نصب آن انتخاب شود که معمولا برای آشپزخانه های دارای فضای کوچک تک لگن و برای آشپزخانه های بزرگتر دو لگن مناسب است، می باشد. از موارد دیگری که باید در هنگام خرید سنک در نظر گرفت ضخامت سینک و عمق لگن می باشد. بهترین ضخمات برای سینک بین 0.8 تا 1.2 میلی متر است. عمق لگن های سینک از 14 تا 22 سانتی متر است که هرچه عمق لگن بیشتر باشد کارایی بهتر، کیفیت و ضخامت بالاتری دارد. حتما دقت کنید که در هنگام خرید سینک، سیفون، برگه گارانتی، بست کابینتی و نوار آب بندی همراه آن ارائه شود.

 

سینک ظرفشویی استیل داتیس

سینک ظرفشویی استیل داتیس

سینک ظرفشویی استیل داتیس ، به‌دلیل جنس و نمایی که دارد، طرفداران بسیاری دارد سینک استیل داتیس از جنس استیل ضد زنگ است و در برابر آب و رطوبت آشپزخانه مقاوم است. سینک استیل داتیس به دلیل سطح صافی که دارد نظافتش آسان است و در برابر حرارت، ضربه و لکه مقاوم هستند. جنس استیل ضد زنگ این سینک ها تا حد زیادی صدای ضربه ظروف را جذب می کنند و از ایجاد صداهای ناخوشایند در آشپزخانه جلوگیری می کنند و از نظر قیمت هم مقرون به صرفه می باشند. داتیس سینک‌های استیل خود را از ورق استینلس آلمان/ ترکیه با ضخامت 8/0 میلیمتر براساس تکنولوژي کشــــور ترکیه و در بیشترین عمق 21 سانتی‌متر تولید می کند.

 

سینک ظرفشویی دوقلو داتیس

سینک ظرفشویی دوقلو داتیس

سینک ظرفشویی دوقلو داتیس یک نوع از سینک های داتیس است که دارای دو لگن جداگانه برای شستشو و آبگیری است. این نوع سینک‌ها برای آشپزخانه‌هایی که نیاز به ظرفیت و عملکرد بیشتری دارند یا برای آشپزهای حرفه‌ای مناسب هستند. دو لگن سینک دوقلو به شما این امکان را می‌دهد که به صورت موازی کارهای مختلف را انجام دهید، مانند شستشوی ظروف و سبد میوه‌ها به صورت همزمان. این مدل سینک ها لگن های عمیق و معمولا بزرگی دارند که به شما امکان آبگیری و شستشوی آسان ظروف بزرگ را می دهند. برخی از سینک های دوقلو داتیس دارای سبد زباله شیشه ای در یکی از لگن ها هستند که می توانید زباله های خشک را در آن جمع آوری کنید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 9877000 تومان

دسته بندی ها