راهنمای خرید ال ای دی 49 اینچ سامسونگ

راهنمای خرید ال ای دی 49 اینچ سامسونگ

راهنمای خرید ال ای دی 49 اینچ سامسونگ

در این مطلب قصد داریم به معرفی راهنمای خرید ال ای دی 49 اینچ سامسونگ بپردازیم که علاوه بر معرفی ویژگی‌ها شما را با قابلیت‌های این تلویزیون سامسونگ  آشنا ‌می‌کنیم، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید :

به احتمال زیاد شما یکی از افرادی هستید که به دنبال خرید ال ای دی سامسونگ است .

در این مطلب ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را ما بین ال ای دی های 49 اینچ سامسونگ ، متناسب با سلیقه خود داشته باشید .

تلویزیون های 49 اینچ سامسونگ یکی از پرفروش ترین سایز های ال ای دی سامسونگ بود است که در سالهای اخیر فروش بالایی مابین تلویزیون های  ال ای دی داشته است.

این سایز از ال ای دی متناسب با خانه هایی با متراژ 60 تا 100 متر بود است و یکی از بهترین گزینه ها برای خانهایی با این متراژ است که فضای خانه را به خوبی پوشش می دهد.

در این مطلب به معرفی سه گروه از ال ای دی های سامسونگ به ترتیب پایین رده ، میان رده ، و پرچم دار خواهیم پرداخت :

 

1-تلویزیون ال ای دی سامسـونگ مدل N5980

تلویزیون ال ای دی N5980 سامسونگ را می توان پایین رده ال ای دی های 49 اینچ سامسونگ دانست ، اگرچه این تلویزیون از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره می برد و متناسب با خانه های ایرانیست اما می در بین ال ای دی های 49 اینچ سامسونگ می توان آن را پایین رده نامیید .

کیفیت این تلویزیون FULLHD بود است که با توجه به سایزش این کیفت را معقول می توان دانست ، دو بلندگوی 10 واتی و 20 واتی این تلویزیون کاملا متناسب سالنهای کوچک بود است و به خوبی آن را پوشش می دهد. دو درگاه HDMI و یک درگاه USB از دیگر امکانات این تلویزیون هوشمند سامسونگ است .

در کل می توان این گزینه را با توجه به قیمت 6 تا 8 میلیونیش گزینه مقرون به صرفه و مناسبی در برند سامسونگ دانست .

 

2-تلویزیون ال ای دی منحنی سامسونگ مدل N6950

آیا آماده یک پیشنهاد قوق العاده هستید؟

N6950 را می توان یکی از بهترین گزینه های خرید ال ای دی 49 اینچ سامسونگ دانست ، تلویزیونی از نوع QLED همراه با آخرین فناوری و تکنولوژی روز دنیا که می توانی آن را یک میانه رده همه فن حریف دانست . که فناوری کوانتم دات سامسونگ نیز در آن استفاده شده است و کیفیت FULL HD آن را تمام عیار ساخت است.

در کل میتوان N6950 سامسونگ را یکی ال ای دی منحنی تمام عیار و میان رده دانست که بصرف ترین خرید در ال ای دی های 49 اینچ سامسونگ محسوب می شود.

ال ای دی سامسونگ

 

3-تلویزیون LED سامسونگ مدل 49KU7975

بی شک یکی از پرچم دارهای ال ای دی های 49 اینچ سامسونگ و حتی تلویزیون های سامسونگ را می توان 49KU7975 دانست.

ال ای دی 49KU7975 از نوع ال ای دی های فوق پیشرفته سامسونگ بود است که با صفحه نمایش منحنی و کیفیت صفحه 4K  تجربه بی نظیری از تماشای تلویزیون برای شما به ارمغان می آورد.

این تلویزیون مجهز به فناوری HDR  بود است که تصاویر را فوق زنده و رنگ ها را بی نظیر می سازد ، خروجی صدای بی نظیر دو کاناله و 20 واتی این ال ای دی همراه با صفحه نمایش منحنی با قابلیت گیرا بودن در تمام نقاط  قاب این ال ای دی را شکسته و به واقعیت تبدیل می کند .

در کل می توان 49KU7975  را یکی از بهترین ال ای دی های سامسونگ دانست که با کنار گذاشتن فاکتور قیمت بالایش میتوان آن را به همه توصیه کرد .

قیمت ال ای دی سامسونگ

کلام آخر

بی شک مدل های دیگری از ال ای دی 49 اینچ سامسونگ در بازار موجود هست که قصد ما معرفی بهترین مدل ها  در رنج های قیمت متفاوت بود است. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید باشد و بتوانید خرید خوبی داشته باشید.