فروش اقساطی لوازم خانگی در انتخاب سنتر

 

"طرح های فعال فروش اقساطی لوازم خانگی"

ایزی پی

برای خرید اقساطی لوازم خانگی از انتخاب سنتر از طریق سایت ایزی پی، میتوانید به سایت این فروشگاه مراجعه و از شرایط دریافت تسهیلات مطلع شوید.

سایت ایزی پی

اسنپ شاپ

برای خرید اقساطی لوازم خانگی از انتخاب سنتر از طریق سایت اسنپ شاپ، میتوانید به سایت این مجموعه مراجعه و از شرایط دریافت تسهیلات مطلع شوید.

سایت اسنپ شاپ

دیجی شهر

برای خرید اقساطی لوازم خانگی از انتخاب سنتر از طریق سایت دیجی شهر، میتوانید به سایت این فروشگاه مراجعه و از شرایط دریافت تسهیلات مطلع شوید.

سایت دیجی شهر

 


در حال حاضر طرح فروش اقساطی به صورت مستقیم از خود فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر تا اطلاع ثانوی غیر فعال می‌باشد.

مشتریان محترم میتوانند از طرح های فعال، که در بالا به آنها اشاره کردیم برای خرید از فروشگاه انتخاب سنتر به صورت اقساط، اقدام کنند.

 

 

فروش اقساطی لوازم خانگی

مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی از انتخاب سنتر

    1. بدون هیچ گونه هزینه مازاد است.
    2. محاسبه اقساط به قیمت روز بازار و قیمت نقدی فروش آنلاین سایت است.
    3. زمان ارسال کالا هیچ تفاوتی با زمان ارسال در خرید نقدی ندارد.
    4. در دسته کالاهای کوچک خرید اقساط بدون پیش پرداخت می باشد.
    5. خرید اقساط ، شامل همه شهرهای کشور می شود.
    6. اقساط 3 تا 24 ماهه ( قابلیت انتخاب تعداد ماههای اقساط توسط مشتری ) می باشد.

 

فروش اقساطی لوازم خانگی در انتخاب سنتر

باتوجه به درخواستهای مکرر مشتریان عزیز ، انتخاب سنتر طرح فروش اقساطی لوازم خانگی را ارائه کرده است . در طرح فروش اقساطی لوازم خانگی در انتخاب سنتر شما می توانید همه برند های موجود در سایت را قسطی بخرید و بسته به قیمت کالای انتخابی ، در 3 تا 24 قسط پرداخت کنید. شما می توانید با پرداخت بخشی از مبلغ خرید بعنوان پیش پرداخت ( حداقل 25 درصد ) اقساط کمتری را به صورت ماهانه پرداخت کنید . به عبارت دیگر پیش پرداخت اصطلاحا باعث سبک شدن اقساط در طول مدت بازپرداخت می شود و همچنین باعث می شود فقط مبلغ باقیمانده ، شامل شرایط اقساط شود. همچنین تعداد چک ها معادل تعداد ماه های اقساط می باشد.

طرح فروش اقساطی لوازم خانگی در انتخاب سنتر برای همه افراد در همه شهرها مناسب می باشد و همه می توانند از این طرح استفاده کرده و کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساط خریداری کنند.

 

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروش اقساطی کالا بدون نیاز به ضامن معمولاً شامل خرید کالاهای مورد نیاز شماست که در آن شما می توانید کالا را به صورت اقساطی پرداخت کنید، اما فروشنده یا تأمین کننده تأمین مالی برای تضمین معامله نیازی به ضامن شخص ثالث ندارد یعنی بر خلاف برخی وام‌ها یا قراردادهای اعتباری سنتی ، برای خرید اقساطی به شخص دیگری نیاز ندارید که به عنوان ضامن یا ‌امضاکننده عمل کند. معامله معمولاً فقط بین شما (خریدار) و فروشنده یا تأمین‌کننده تأمین مالی است. این نوع چیدمان در سناریوهای مختلف خرده فروشی و خرید آنلاین رایج است.

در حالی که نیازی به ضامن نیست، ممکن است فروشنده ، شرایط اعتباری خاص یا حداقل امتیازات اعتباری را برای واجد شرایط بودن برای طرح اقساطی داشته باشد. این به آنها کمک می کند تا خطر عدم پرداخت را ارزیابی کنند.

 

فروش چکی لوازم خانگی

فروش چکی لوازم خانگی

فروش اقساطی لوازم خانگی با اعتبار چک بانکی معمولا به صورت زیر انجام می شود :

ابتدا لوازم خانگی را که می خواهید خریداری کنید را از سایت انتخاب می کنید .

کارشناسان ما از طریق سامانه اعتبارسنجی بانک ، اعتبار شما را ارزیابی می کنند تا مشخص شود که آیا درخواست شما قابل قبول است یا خیر . این ارزیابی ممکن است شامل بررسی اعتبار و بررسی سابقه مالی شما باشد.

اگر بانک سابقه مالی شما را برای پرداخت چک ، برای خرید اقساط تایید کرد کارشناسان فروش انتخاب سنتر با شما تماس می گیرند تا در مورد تعداد چک مبلغ پیش پرداخت، مبلغ بازپرداخت و اقساط با شما صحبت کنند.

 

 

 

چرا از انتخاب سنتر اقساطی خرید کنیم؟

بدون نیاز به مراجعه حضوری

تمامی فرایندهای خرید اقساطی بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق تکمیل فرم ثبت نام خرید اقساطی انجام می شود.

بدون نیاز به ضامن

برای خرید اقساطی از ما نیازی به ارائه ضامن نیست و تنها با ارائه مدارک و چک صیادی می توانید خرید خود را انجام دهید

بدون معطلی

فرایند احراز هویت، عقد قرارداد و تحویل کالا در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان انتخاب سنتر انجام خواهد شد.


سوالات متداول خرید اقساط از انتخاب سنتر

مشاهده صفحه سوالات متداول اقساط