اجاق گاز بست

قیمت اجاق گاز بست

اجاق گاز بست یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین محصولات این برند است. قیمت اجاق گاز بست کاملا اقتصادی است و هر فردی با هر بودجه ای توانایی خرید یک مدل از آن را دارد. این محصولات ظاهری شیکی دارند و از کیفیت مطلوبی برخودار هستند. شرکت بست برای جلب رضایت مشتریان و برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است در طول استفاده از این محصول پیش آید آن را گارانتی کرده و خدمات پس از فروش خوبی ارائه می دهد، همین امر باعث شده است تا این محصول طرفداران زیادی پیدا کند.

 

قیمت اجاق گاز بست

قیمت اجاق گاز بست

قیمت اجاق گاز بست بسته به تعداد شعله ها، رنگ و امکاناتی که دارند متفاوت است، مدل های پنج شعله این برند جز پرفروش ترین های آن است. از ویژگی های مشترک بین این محصولات میتوان به داشتن فندک دستی، سیستم ایمنی ترموکبل، شبکه تسمه ای، درب شیشه ای دوجداره فر، جرقه زن دستی، سامانه طبقاتی درون محفظه فر، پایه ها با قابلیت تنظیم ارتفاع، طراحی شیک و مدرن، مقاومت بالا در برابر حرارت و خط و خش، جنس بدنه استیل ضدزنگ و داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

 

اجاق گاز فردار بست

اجاق گاز فردار بست

گرچه قیمت اجاق گاز فردار بست نسبت به مدل معمولی آن بیشتر است، اما خرید یک مدل فردار انتخاب هوشمندانه تری است، با خرید این محصول شما هم گاز دارید و هم یک فر که شما را از خرید مایکروویو و توستر تا حدودی بی نیاز می کند که با آن می توانید آشپزی حرفه ای داشته باشید و غذاهای بریانی درست کنید. جنس شیشه فر این محصول دوجداره است که به عنوان عایق عمل می کند و از هدر رفتن حرارت و انرژی هنگام پخت جلوگیری می کند، همچنین این شیشه بدون نیاز به مواد تمیز کننده به راحتی تمیز می شود.

 

خرید اجاق گاز بست

خرید اجاق گاز بست

برای خرید اجاق گاز بست با بهترین قیمت موجود در بازار می توانید از طریق انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی اقدام کنید. در ادامه این صفحه لیستی از این محصولات برای شما قرار دادیم تا بتوانید با بررسی هر مدل و مقایسه آن ها با یک دیگر محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید. با انتخاب روش پرداخت آنلاین در هنگام ثبت سفارش، هدیه اولین خرید، شامل حال شما می شود. لازم به ذکر است که انتخاب سنتر امکان خرید اقساطی تمامی محصولات را بدون ضامن با آسان ترین شرایط ممکن جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی فراهم کرده است.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 10100000 تومان

دسته بندی ها