قیمت اجاق گاز صفحه ای داتیس

قیمت اجاق گاز صفحه ای داتیس

قیمت اجاق گاز صفحه ای داتیس به نسبت سایر برند های خارجی که از نظر کیفیت با این برند برابری می کنند پایین تر است و گزینه مناسبی است برای افرادی که قصد خرید یک گاز صفحه ای با قیمتی مقرون به صرفه دارند. اجاق گاز صفحه ای داتیس را می‌توان به جرأت جزو بهترین ها در بازار دانست. این اجاق گاز ها با تنوع در تعداد شعله و متریال ساخت توسط شرکت ایرانی داتیس به بازار عرضه شده اند. این شرکت در ساخت این محصولات از بهترین قطعات و مرغوب ترین مواد استفاده می کند. 

 

اجاق گاز صفحه ای داتیس

اجاق گاز صفحه ای داتیس

مهم ترین ویژگی اجاق گاز صفحه ای داتیس استفاده از قطعات با کیفیت و به روز اروپا از قبیل شیشه شات و سرشعله ساباف می باشد. کلیه اجاق گازهای داتیس دارای تست نشت گاز، تست نشت الکتریسیته، تست تحمل ضربه و حداکثر حرارت هستند. همچنین این محصول مجهز به شیرهای ترموکوپل دار فوق سریع با زمان روشن شدن یک ثانیه ای، سیستم جرقه زنی اتوماتیک، صفحه شیشه ای و میل سکوریت مقاوم در برابر ضربه و حرارت می باشد.

 

خرید گاز صفحه ای داتیس

خرید گاز صفحه ای داتیس

اگر بودجه محدودی دارید و به دنبال خرید محصولی با کیفیت و کاربردی هستید که با برند های خارجی برابری میکند اجاق گاز صفحه ای داتیس گزینه مناسبی است برای خرید گاز صفحه ای داتیس میتوانید به لیست محصولات در این صفحه سر بزنید و بعد از مطالعه ویژگی های هر کدام و مقایسه آن ها به لحاظ نوع، جنس و امکانات محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و بعد از انتخاب زمان دریافت و نحوه خرید، بدون دردسر محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

انواع گاز رومیزی داتیس

انواع گاز رومیزی داتیس

گاز رومیزی داتیس یک محصول با کیفیت همراه با گارانتی معتبر از شرکت داتیس می باشد. انواع گاز رومیزی داتیس 2 شعله، 3 شعله، 4 شعله و 5 شعله با متریال شیشه ای، استیل و یا ترکیبی از این دو به بازار عرضه میشود. گاز صفحه ای داتیس در چند سال خدمت شرکت داتیس به محصولی پرطرفدار بین مشتریان تبدیل شده که این نشان دهنده کیفیت بالا و قیمت مناسب این برند است.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 15576000 تومان

دسته بندی ها