قیمت تلویزیون بست

قیمت تلویزیون بست

برند بست از موفق ترین های گروه صنعتی انتخاب می باشد که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرد. این برند در راستای تامین نیاز داخلی کشور و با شعار لوازم خانگی اقتصادی و با کیفیت اقدام به تولید و عرضه محصولات لوازم خانگی کرده که طی چند سال گذشته توانسته درصد قابل توجهی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد. از جمله محصولات با کیفیت و به صرفه برند بست، تلویزیون های آن می باشد که دارای کیفیتی مطلوب و تصویری شفاف هستند، تلویزیون های برند بست دارای پنل ضد ضربه IPS می باشند همچنین استفاده از پنل A+ در این محصولات باعث شده تا این تلویزیون ها به بهترین تصویر برسند. این پنل ها علاوه بر تصویری شفاف، از پنل های بی نقص بازار محسوب می شوند.

 

تلویزیون بست

تلویزیون بست

در بیشتر تلویزیون هایی که برند بست تولید و عرضه کرده، قابلیت Time Shift پیاده شده. با استفاده از این برنامه میتوانید با تنظیماتی که بر روی آن انجام می دهید برنامه دلخواه خود را که قادر به تماشای آن در زمان پخش نیستید، ضبط و در زمان دیگری به تماشای آن بپردازید. یا اگر در یک زمان دو برنامه دلخواهتان در حال پخش است یکی را ضبط و دیگری را تماشا کنید. امروزه دستگاهایی مانند کنسول بازی پخش کننده های دی وی دی، سینماهای خانگی لپ تاپ و ... برای اتصال به تلویزیون به پورت HDMI نیاز دارند، بهتر است در هنگام خرید تلویزیون به این نکته توجه کنید که تلویزیون مورد نظر این پورت را دارا باشد. بست توجه به خصوصی به این نیاز مصرف کننده داشته و نیاز شما به این اتصالات از جمله USB و HDMI را به خوبی برطرف کرده. از دیگر ویژگی های مهم این تلویزیون ها میتوان به زاویه دید گسترده اشاره کرد که تصویری شفاف و همه جانبه برایتان به ارمغان می آورد. به طور مثال با زاویه دید 170 درجه عالی میتوانید تصویری با کیفیت را در هر نقطه از این محصولات داشته باشید.

 

خرید تلویزیون بست از انتخاب سنتر

خرید تلویزیون بست از انتخاب سنتر

اگر بخواهیم به برسی بیشتر تلویزیون های برند بست بپردازیم میتوانیم به قابلیت گیرنده دیجیتال تعبیه شده در این محصولات بپردازیم، تعبیه یک دستگاه گیرنده دیجیتال DVBT2 باعث شده تا خریداران این تلویزیون ها بدون خرید جداگانه یک دستگاه گیرنده دیجیتال به راحتی بتوانند شبکه های داخلی را بر روی تلویزیون خود دریافت کنند. همچنین صدای دالبی دیجیتال که دارای 6 کانال صوتی واقعی است بر روی این دستگاه ها تعبیه شده که میتوانید صدایی با کیفیت مطلوب را داشته باشید و از آن لذت ببرید. در آخر بهتر است که درباره گارانتی معتبر تلویزیون های بست صحبت کنیم. وجود یک ضمانت نامه معتبر بر روی هر دستگاهی امری است که ذهن مشتریان را درگیر می کند. مانند دیگر خدمات گروه صنعتی انتخاب، خیالتان از بابت خرید تلویزیون های بست نیز راحت باشد زیرا همه محصولات این شرکت از جمله تلویزیون های برند بست به مدت 24 ماه از زمان نصب شامل گارانتی می باشند. شما خریداران محترم میتوانید محصولات برند بست و تلویزیون های باکیفیت این برند را از انتخاب سنتر، تخصصی ترین مرکز خرید لوازم خانگی با مطلوب ترین قیمت خریداری کنید و از شرایط ویژه ای که برای خرید و ارسال برای شما فراهم شده نیز بهره ببرید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 10000000 تومان

دسته بندی ها