قیمت مایکروویو داتیس

قیمت مایکروویو داتیس

 

یکی دیگر از محصولات عرضه شده توسط برند داتیس، مایکروویو داتیس است. داتیس یکی از برندهای معروف در زمینه تولید و عرضه انواع مایکروویو در ایران می باشد. قیمت مایکروویو داتیس با توجه به ظرفیت آن متفاوت است. و به دلیل قیمت مناسبی که ماکروویو های داتیس نسبت به برندهای خارجی هم رده خود دارد هر فردی می تواند با هر نوع بودجه و قدرت خرید، خریداری کند. این محصول دارای 18 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می‌باشد. شرکت داتیس مایکروویو های خود را با تکنولوژی روز دنیا و مطابق خواسته و سلیقه عموم مردم تولید می کند.

 

مایکروویو داتیس

مایکروویو داتیس

مایکروویو داتیس در رنگ بندی مشکی، سفید، استیل و کلاسیک با قابلیت ست نمودن با فر توکار داتیس به بازار عرضه می شود. این محصول ویژگی های مختلفی دارد یکی از ویژگی های آن قابلیت یخ زدایی است که طبق وزن و دمای مواد کار می‌کند، با این قابلیت نیازی به صبر کردن برای آب‌ شدن یخ مواد نیست. یکی دیگر از ویژگی های مایکروویو داتیس برنامه پخت سریع آن است که برای جلوگیری از خام موندن و یا سوختن غذا طراحی شده است. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به قفل کودک و سیگنال پایان پخت، نمایشگر ساعت و تایمر، برچسب انرژی گرید A اشاره کرد. 

 

خرید مایکروویو داتیس

خرید مایکروویو داتیس

قبل از خرید مایکروویو داتیس لازم است بدانید که ماکرویو های داتیس با توجه به حجمشان اندازه‌‎های متفاوتی دارند تا با توجه به فضای آشپزخانه، حجم غذا و تعداد افرادی که برایشان غذا میپزید انتخاب مناسبی داشته باشید. ماکرویوهای داتیس از نظر ابعاد به دو دسته ی اندازه‌ی متوسط و اندازه بزرگ تقسیم میشوند. دسته متوسط شامل مدل‌هایی میشود با اندازه‌ی 51*33*44 سانتی‌متر و حجم 32 لیتری که برای پخت غذا با حجم متوسط مناسب می‌باشد، و دسته بزرگ شامل مدل هایی می شود با اندازه 64*38*49 سانتی‌متر و حجم 52 لیتر که گزینه بهتری برای خانواده های پرجمعیت می باشد.

 
 
قیمت مایکروویو توکار داتیس

 

قیمت مایکروویو توکار داتیس

مایکروویو داتیس به دو صورت توکار و روکار به بازار عرضه شده اند تا شما بتوانید متناسب با فضای خود، مدل مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. قیمت مایکروویو توکار داتیس نسبت به مدل کلاسیک آن بیشتر است. مدل های توکار به عنوان یک بخش از کابینت‌ها یا میزهای کار آشپزخانه طراحی می‌شوند و در نتیجه به طور معمول دارای طراحی شیک و یکپارچه با دیگر اجزای آشپزخانه هستند. مدل های روکار دارای طراحی مستقل هستند و به عنوان یک واحد جداگانه در کارآشپزخانه قرار می‌گیرند، ظاهر آنها عموماً ساده‌تر و کوچک‌تر است. مزیتی که مدل های کلاسیک دارند جابجایی و جاگیری راحت آن ها است. 

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 26408000 تومان

دسته بندی ها