یخچال بست

یخچال بست

بست یکی از برندهای جدید گروه صنعتی انتخاب است که توانسته در زمان کوتاهی، سهم بزرگی از بازار لوازم خانگی را به دست آورد. این برند با تولید محصولات با کیفیت و اقتصادی همواره در تلاش بوده تا این امکان را فراهم کند که خریداران از هر طبقه ای بتوانند اقدام به خرید محصولات این برند کنند. یخچال فریزر بست از جمله محصولات تولید شده این شرکت است. مقرون به صرفه بودن قیمت یخچال بست در کنار امکانات بالا و کیفیت مطلوبی که دارد باعث شده تا افرادی که به دنبال خرید یک یخچال ایرانی با کیفیت و همچنین با امکانات بالا و قیمت پایین هستند، به سراغ این برند بروند.

 

قیمت یخچال بست

قیمت یخچال بست

در رابطه با قیمت محصولات بست منتظر برچسب قیمت اقتصادی باشید. این قیمت اقتصادی به این معنا نیست که طراحان این شرکت کیفیت را فدای قیمت کرده باشند. این شرکت تلاش کرده است که در برابر این قیمت مقرون به صرفه، امکانات و قابلیت هایی فراتر از انتظار را بر روی این محصولات تبعیه کند. این محصولات بست دارای دو سیستم سرمایشی جداگانه هستند که خنک کنندگی بالایی دارند. شما می توانید بدون تداخل بو، مواد غذایی را در این یخچال ها نگهداری کنید، به این دلیل که بوی مواد غذایی از قسمت یخچال به فریزر و بالعکس انتقال پیدا نمی کند.

 

انواع یخچال فریزر بست

انواع یخچال فریزر بست

انواع یخچال فریزر بست را می توانید در مدل های بالا فریزر، پایین فریز، دوقلو و ساید بای ساید در بازار پیدا کنید. این محصولات با کمپرسورهای نسل جدید، صدای بسیار پایین، بازدهی و قدرت بالا جواب گوی نیاز های شما می باشند. محصولات این برند به دلیل مجهز بودن به سیستم نوفراست برفک نمیزنند. یکی از تفاوت های بارز این محصولات بست با سایر محصولات موجود در بازار، میزان گنجایش آنهاست. گنجایش محصولات این برند نسبت به محصولات سایر برندها بیشتر است. برای مثال هیچ کدام از یخچال های در حال حاضر ظرفیت 320 لیتری ندارند و یا فریزرها نیز ظرفیت 100 لیتر به بالا را ندارند اما در مدل BRB240 بست همچین ظرفیت هایی وجود دارد.

 

یخچال فریزر بالا بست

یخچال فریزر بالا بست

در یخچال فریزر بالا بخش فریزر برای نگهداری مواد غذایی منجمد در بالا و یخچال در قسمت پایین قرار دارد که از طریق یک سیستم خنک کننده مشترک به هم متصل هستند. این دستگاه ها دارای ویژگی هایی مانند سیستم مدیریت رطوبت، قابلیت تنظیم دما و فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی هستند. این مدل ها نسبت به سایر مدل ها فضای کمتری برای فریزر دارند. قیمت یخچال فریزر بالا بست نسبت به سایر مدل های ارائه شده توسط این برند مناسب تر است.

 

یخچال فریزر پایین بست

یخچال فریزر پایین بست

یخچال فریزر پایین جزء یکی از سبک های محبوب یخچال است. این مدل ها دارای بخش فریزر در پایین و بخش یخچال در بالا هستند. قیمت یخچال فریزر پایین بست نسبت به مدل های بالا فریزر تقریبا بیشتر است. فریزرهای این مدل فضای بیشتری را برای جایگیری در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و سازماندهی بهتری دارد. فریزرهای این مدل ها متشکل از کشو و تقسیم کننده فضا هستند و بازده انرژی بالاتری نسبت به مدل های بالا فریزر دارند. 

 

خرید یخچال بست

خرید یخچال بست

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی انتخاب سنتر، تمامی محصولات این برند را با ضمانت نامه انتخاب سرویس به سراسر کشور به فروش می رساند. برای خرید یخچال بست می توانید به ادامه این صفحه مراجعه کنید، شما می توانید با مقایسه امکانات هر کدام از محصولات ارائه شده مدل مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید. بست از ضمانت نامه 24 ماهه انتخاب سرویس بهره می برند، که هر زمان با مشکل خاصی روبرو شدید، میتوانید به سراغ نمایندگی پس از فروش این برند در سراسر کشور بروید. لازم به ذکر است که با انتخاب روش پرداخت آنلاین در هنگام ثبت سفارش می توانید از ارسال رایگان به عنوان هدیه اولین خرید خود بهره مند شوید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 19000000 تومان

دسته بندی ها