قیمت یخچال فریزر

قیمت یخچال فریزر

یخچال و فریزر نقش مهمی در آشپزخانه دارد و از اساسی ترین کالاهای مورد نیاز هر خانه می باشد. یکی از دغدغه های خریداران لوازم خانگی بخصوص تازه عروس ها، انتخاب صحیح این محصول می باشد به گونه ای که بتواند نیازهای آن ها را برای مدت زمانی طولانی برطرف نماید. این محصولات دارای مدل ها و قیمت های گوناگونی می باشند و در دسته های یخچال فریزر در فرانسوی، یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر تک درب، یخچال فریزر پایین، یخچال دوقلو و ساید بای ساید طراحی و تولید می شوند. در این مطلب به بررسی این موضوع می پردازیم که چگونه می توان با در نظر گرفتن فضای آشپزخانه، تعداد اعضای خانواده و بودجه در نظر گرفته شده، بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمود.

 

قیمت یخچال فریزر

یخچال فریزر ساید بای ساید

ساید بای ساید از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات موجود در بازار لوازم خانگی می باشد و از نظر نمای ظاهری شباهت زیادی به یخچال فریزر دو قلو دارد. تفاوت اصلی ساید بای ساید با دوقلو این است که نمی توان یخچال و فریزر را در ساید بای سایدها از هم جدا کرد. دلیل پرطرفدار بودن ساید بای ساید بخصوص در بین خانم های خانه دار این است که فضا و امکانات بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد. سایدهای دارای سایز 25 تا 27 فوت با توجه به فضای آشپزخانه های امروزی از مناسب ترین و مورد توجه ترین گزینه های بازار لوازم خانگی می باشند. هنگام انتخاب ساید بای ساید دقت داشته باشید که این دستگاه نیاز به فضای بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد. در این صفحه می توانید این محصولات را با بهترین قیمت بازار مشاهده نمایید.

 

قیمت یخچال فریزر

یخچال فریزر دو قلو

خانواده های دارای جمعیت متوسط به بالا می توانند با انتخاب یخچال فریزرهای دوقلو، فضای مناسب برای قرار دادن موادغذایی را تامین نمایند. این مدل یخچال ها از دو بخش یخچال و فریزر تشکیل شده اند که دقیقا هم اندازه و قرینه هم می باشند و قابلیت استفاده کنارهم و به صورت مجزا را نیز دارند. از ویژگی های این محصولات می توان به حمل و نقل آسان اشاره کرد که برای بسیاری از کاربران با توجه به سبک زندگی مدرن اهمیت ویژه ای دارد. یخچال فریزرهای دوقلو نسل جدید دارای موتورهای هوشمند اینورتر می باشند و از امکانات خاصی چون آبریز، سيستم گردش هوای سه بعدی، کمپرسور پربازده(HE)، چشم الكترونیكی هوشمند و سامانه کنترل سرمایش الکترونیکی برخوردار می باشند.

 

قیمت یخچال فریزر

یخچال های فریزر بالا و پایین

این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که دارای دو قسمت مجزا می باشند و فریزر در قسمت بالا یا پایین یخچال قرار می گیرد. یخچال های فریزر بالا یا پایین فضای کمتری را در آشپزخانه اشغال می کنند و قیمت مناسب تری نسبت به ساید بای ساید و یخچال های دوقلو دارند و مناسب خانواده های کم جمعیت می باشند.

 

قیمت یخچال فریزر

خرید آنلاین انواع یخچال و فریزر از انتخاب سنتر

به طور کلی یخچال و فریزرها با توجه به امکانات، ویژگی ها، مدل، فوت، برند و نوع کمپرسور دارای قیمت های متفاوتی می باشند. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی و نماینده رسمی برندهای معتبر این حوزه، تمامی این محصولات را با بهترین قیمت بازار و ضمانت اصالت کالا در دسترس کاربران گرامی قرار داده است. شما می توانید یخچال و فریزرهای برندهای نام آشنایی چون دوو، اسنوا، هیمالیا، امرسان، جی پلاس، دیپوینت، الکترواستیل، بست، امرسان، ایستکول، سام، فیلور و... را از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر خریداری نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را در محل مورد نظر دریافت نمایید. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر امتیاز ویژه ای با نام هدیه اولین خرید برای اولین خرید آنلاین مشتریان گرامی در نظر گرفته است. شما نیز می توانید با پرداخت آنلاین اولین خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، هیجان دریافت تخفیف بیشتر به عنوان هدیه در سبد اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه را تجربه نمایید.  تمامی محصولات مشمول کد هدیه اولین خرید می باشند و این کد پیش از پرداخت آنلاین هزینه سفارش در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 80000000 تومان

دسته بندی ها