ساید سری گالری اسنوا

معرفی ساید بای ساید سری گالری اسنوا

غزاله حسامی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ 11 ماه پیش

نسل جدید یخچال فریزر اسنوا معروف به سری «گالری»، با تفکیک و جداسازی محفظه داخلی یخچال، انقلاب جدیدی در دیزاین  دستگاه و چیدمان مواد غذایی در داخل یخچال ایجاد کردهب و با حفظ یکنواختی سرمای داخل دستگاه، باعث تازه ماندن خوراکی‌ها می‌شود. در ساید بای ساید اسنوا سری گالری، ما با دیدن درب سوم جهت حفظ سرمای درونی یخچال، بار خانگی برای چیدن انواع نوشیدنی‌ها و سه محفظه‌ مجزا برای تفکیک خوراکی‌ها، سورپرایز شده‌ایم. محفظه‌ها شامل محفطه‌ آشپزی، محفظه خانواده و محفظه کودکان است که خوراکی‌های مربوط به هر گروه را دسته‌بندی و دسترسی را آسان کرده است.

مشخصات ساید بای ساید سری گالری اسنوا

درب سوم: با این میانبر بدون باز کردن درب اصلی، به موادغذایی پراستفاده دسترسی دارید

یخ‌ساز و آب‌سردکن: آب سرد و یک لیوان پر از تکه‌های یخ هروقت اراده کنید آماده است

بار خانگی: یک ردیف پر از بطرهای رنگارنگ نوشیدنی در اختیار دارید

محفظه‌بندی: وقتی درب یخچال را باز می‌کنید در شلوغی آن سردرگم نمی‌مانید. فضای داخلی یخچال به سه‌ محفظه (مثل گالری) آشپزی، خانواده و کودک تفکیک شده و هرکس فضای اختصاصی خود را دارد

قابلیت Metal Cooling: اگر هر بار که درب یخچال را باز و بسته می‌کنید نگران هدر رفتنِ سرما و انرژی‌ هستید، با متال کولینگ، سرما هدر نمی‌رود بلکه دوباره به داخل یخچال برگردانده می‌شود.

فیلتر سه‌لایه: این فیلتر مانع مخلوط شدن بوهای خوراکی‌های مختلف می‌شود. قاطی شدن بوهای مختلف خوراکی‌ها با یکدیگر، سبب تغییر مزه خوراکی‌ها هم می‌شود. فیلتر سه‌لایه‌ قوی، با جذب باکتری‌ها، آلودگی‌ها و بوهای ناخوشایند، به حفظ عطر و مزه‌ واقعی خوراکی‌ها کمک می‌کند.

سرمایش هوشمند: اگر سرما به‌طور یکنواخت در فضای یخچال جریان نداشته باشد، موادغذایی خیلی‌ زود تازگی‌ خود را از دست می‌دهند. با سیستم سرمایش هوشمند، تمام نقاط یخچال سرد می‌شود و موادغذایی برای مدت طولانی‌تری تازه باقی می‌ماند.

ساید بای ساید گالری اسنوا

دیگر قابلیت های ساید بای ساید سری گالری اسنوا

درب سوم: در سری گالری، وقتی درب یخچال را باز می‌کنید با دنیای درهم و برهم خوراکی‌های مختلف روبه‌رو نمی‌شوید و نیاز نیست فکر کنید چی کجاست. ضمن اینکه درب یخچال هم برای مدت طولانی باز نمی‌ماند چرا که با وجود محفظه‌بندی و درب سوم، هم سرمای یخچال هدر نمی‌رود، هم خوراکی‌ها دسته‌بندی شده است. درب سوم یخچال‌های سری گالری اسنوا با طراحی هوشمندانه، مشکل هدررفت سرما را حل کرده. بدون باز کردن درب اصلی می‌توانید خیلی‌ راحت به فضای یخچال دسترسی داشته باشید و از اتلاف انرژی جلوگیری کنید. از طرفی فضای داخلی یخچال با سه محفظه‌ی جداگانه، تفکیک شده برای این‌که قبل از باز کردن درب یخچال بدانید باید سراغ کدام محفظه بروید.

محفظه‌ آشپزی برای این‌که موقع آشپزی خیلی راحت به تمام مواد اولیه‌ پخت‌وپز دسترسی داشته باشید و با دیدن محفظه، برای سوال سخت «امروز چی بپزم؟» کلی ایده بگیرید. همچنین کودکان می‌توانند به راحتی درب سوم را که وزن کمی دارد باز کنند و خوراکی‌های خود را  از محفظه‌ مخصوص بردارند. این محفظه متناسب با قد بچه‌ها طراحی شده و دسترسی به آن آسان است.

سیستم بازتابش سرما: در ساید بای ساید اسنوا سری گالری اسنوا، با باز و بسته کردن درب یخچال، سرما راه فرار ندارد چرا که با سیستم بازتابش سرما، با هر بار باز شدن درب، سرما دوباره به فضای داخلی یخچال برگردانده می‌شود و هیچ اتلاف سرمایی وجود ندارد.

ساید بای ساید گالری اسنوا

سیستم سرمایشی ساید بای ساید اسنوا سری گالری

یخچال گالری اسنوا با دارا بودن ویژگی‌های متفاوت زیر، همه‌چیز را سرد، خنک و تازه نگه می‌دارد.

محفظه مخصوص نگهداری گوشت (Chiller Zome)

محفظه نگهداری گوشت، گوشت تازه را تا زمان طبخ و مصرف خانواده، با تامین دمای ثابت ۴ درجه، تازه و سالم نگه می‌دارد.

سد سرمایی (Smart Metal)

همیشه یک نفر هست که مدام درب یخچال را باز و بسته کند اما گالری اسنوا برای این هم، راه‌حلی دارد. گالری اسنوا با داشتن یک سد سرمایی، سرما را درون خود حبس می‌کند و نمی‌گذارد انرژی هدر برود.

سیستم سرمایش هوشمند (Smart Cooling)

اگر موادغذایی در یک قسمت از یخچال‌تان تازه می‌ماند اما در قسمت دیگر خراب می‌شود، این یعنی سرما به طور یکنواخت در فضای یخچال پخش نمی‌شود. با سیستم سرمایش هوشمند، سرمای یکنواخت در تمام نقاط یخچال به یک اندازه پخش شده و باعث تازگی همه موادغذایی می شود.

کمپرسور اینورتر دیجیتال: سری گالری اسنوا مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال است که کم‌مصرف‌تر از موتور معمولی‌ می باشد و بازدهی‌ آن چند برابر است. این کمپرسور باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه‌ برق می شود.

کاهش صدا  سری گالری اسنوا محصولی کم‌صدا و آرام است با این محصول، آرامش محض در آشپزخونه برقرار است.

نتیجه گیری

اگر به دنبال خرید یک یخچال منحصر بفرد هستید قطعا این سری از محصولات اسنوا که به آن پرداختیم از محبوب ترین ساید های موجود در بازار ایران می باشند که توجه زیادی از خریداران را به خود جلب کرده اند. ما در این مطلب از بلاگ انتخاب سنتر سعی کردیم تا شما را با ویژگی های خاص ساید بای ساید گالری برند اسنوا آشنا کنیم. شما میتوانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر ساید بای ساید های برند اسنوا را مشاهده و بعد از مشاهده و برسی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.

دیدگاه شما چیست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *