قیمت یخچال امرسان

قیمت یخچال امرسان

یخچال های امرسان از محبوبیت بالایی برخوردارند و با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد در طراحی بدنه و سیستم خود به پرفروش ترین یخچال های داخلی تبدیل شده اند. شرکت امرسان با توجه به نیاز بازار یخچال های 18 و 20 فوتی را طراحی و به مرحله تولید رسانده، همچنین در سایر محصولات یخچال فریزر های 14 فوت نیز به چشم میخورد. یخچال ها در انواع مختلفی تولید می شوند و شما میتوانید با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید. قیمت یخجال امرسان امروزه با توجه به اینکه کیفیت بالایی دارند اما بسیار به صرفه می باشند. و قیمت آنها نیز بستگی به نوع آن، ابعاد، فناوری های به کار رفته، گرید انرژی، آبریز، نمایشگر و … بستگی دارد. برای مثال ساید بای ساید ها یخچال های بزرگی هستند که فضای زیادی را دارند و به بخش های کوچکتری تقسیم می شوند و همچنین درب آنها به صورت عمودی باز می شود. یخچال های دو قلو امرسان که از نامشان هم پیداست به دو بخش مجزا فریزر و یخچال تقسیم می شوند. و به این ترتیب فضای زیادی برای جا دادن مواد غذایی تازه یا منجمد شده دارند. همانطور که گفته شد قیمت یخچال امرسان به نسبت دیگر یخچال های موجود در بازار مقرون به صرفه است و قطعا در بین محصولات داخلی یخچال هایی با قابلیت خوب و قیمتی مناسب می باشند.

 

قیمت یخچال امرسان

یخچال فریزر امرسان

شرکت امرسان با سابقه درخشان و طولانی در امر تولید محصولات یخچال و فریزر از سال 1360 تاکنون با هدف جلب رضایت مشتریان همواره کوشیده قیمت یخچال امرسان در رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه شده است . امرسان در امر تولید محصولات یخچال و فریزر از سال 1360 تا کنون با هدف جلب رضایت مشتریان همواره کوشید تا کیفیت ،زیبایی ، گنجایش ، تنوع رنگ بندی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه را سرلوحه تولید خود قرار دهد .یخچال امرسان در رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه شده است.

 

قیمت یخچال امرسان

انواع یخچال فریزر امرسان

  • فریزر در پایین
  • فریزر در بالا
  • یخچال فریزر امرسان طرح ساده و زیبا
  • یخچال فریزر دوقلو امرسان
  • یخچال ساید بای ساید امرسان

 

قیمت یخچال امرسان

کیفیت یخچال امرسان

امرسان با سابقه ای درخشان در تولید یخچال و فریزرهای با کیفیت در رنگ ها و طرح های متنوع، اولین شرکتی است که موفق به تولید یخچال فریزر ایرانی با گرید مصرف انرژی A شد. یخچال های این برند هم اکنون در رده های مصرف انرژی A+++ ، A++، A برای سلیقه های گوناگون طراحی و تولید می شوند. سال 1360 امرسان تولید یخچال و فریزر را آغاز کرد و با راه اندازی خط تولید محصول هوشمند در سال 1397 به عنوان اولین تولید کننده لوازم خانگی هوشمند شناخته شد. برای آشنایی با یخچال های تولیدی این شرکت می توان به بهره گیری از فناوری هایی چون آبسردکن داخلی، یخساز دستی پرتابل، انجماد سریع در فریزر، عیب یابی هوشمند، کاهش دهنده مصرف انرژی، کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، گردش هوای اختصاصی در هر کشوی فریزر، نوفراست بدون نیاز به برفک زدایی در فریزر، طبقات شیشه ای نشکن، بوگیر مواد غذایی با کربن فعال شده، سینی جایخی، نمایشگر دارای قفل کودک، انجماد سریع در فریزر، ﺧﻨﻚ ﻛﻨﻨﺪگی دوگانه Twin cooling، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار و فضای اختصاصی برای نگهداری لبنیات و بطری اشاره کرد. 

 

قیمت یخچال امرسان

خرید یخچال فریزر امرسان

تولیدات این شرکت با طراحی زیبا و مدرن با ترکیب ورقه های فولادی و شیشه، جلوه خاصی به دکوراسیون آشپزخانه می دهند. برای نگهداری طولانی تر موادغذایی در یخچال های امرسان می توان از کشوی کنترل رطوبت استفاده کرد. هنگام استفاده از کشوی کنترل رطوبت، با باز یا بسته نگه داشتن نوار کنترل به راحتی می توان درجه رطوبت بهینه موادغذایی را تنظیم کرد. کودکان به بازی با نمایشگر یخچال علاقه دارند و به این دلیل نمایشگر یخچال های امرسان در قسمت بالایی بدنه قرار گرفته تا از دسترس کودکان دور باشد. این نمایشگرها دارای قفل کودک است و اگر کودک آن ها را لمس کند، تنظیمات یخچال تغییری نمی کند. امرسان توجه خاصی به کاهش مصرف انرژی در تولیدات دارد و اگر به دنبال یخچالی کم مصرف می باشید، حتما یخچال های این شرکت را بررسی نمایید. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز لوازم خانگی، تمامی یخچال های امرسان را با ضمانتنامه 36 ماهه و قیمت مناسب در دسترس مشتریان گرامی قرار داده است. سفارش های ثبت شده در این فروشگاه با ارسال سریع به تمامی نقاط کشور، تحویل داده می شوند. طراحی داخلی یخچال های امرسان با طبقات گوناگون امکان مدیریت بهتر فضا را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. برای بررسی تمامی مدل های این تولیدات به همراه مشخصات فنی، می توانید محصولات این صفحه را بررسی نمایید.

 

قیمت یخچال امرسان

بهترین انتخاب هر ایرانی

و اما مطلب اصلی قیمت یخچال امرسان خرید یخچال  امرسان از خرید های اصلی  هر ایرانی به شمار می آید  هم به دلیل مصرف طولانی مدت و هم هزینه بالا ،بنابراین مستلزم  داشتن اطلاعات کافی میباشد،فروشگاه انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش لوازم خانگی ، انواع یخچال امرسان را با گارانتی معتبر و پایین ترین قیمت بازار به فروش می رساند. قیمت ها به صورت روزانه بروزرسانی میشوند میتوانید جهت خرید بهتر و اطلاع از از قیمت ها و مقایسه قیمت نمایندگی های فروش در ایران قیمت یخچال امرسان مورد نظر را بررسی قرار داده  و با رضایت بیشتر خرید خود را انجام دهید پس با انتخاب آگاهانه یخچالی با طراحی زیبا وامکانات بی شمار  انتخاب ایده آلی داشته باشید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 39100000 تومان

دسته بندی ها