ویژگی های محصول

  • 5 شعله
  • پلوپز: چپ
  • فندک فوق سریع
  • تراز مصرف انرژی +A
  • مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل
  • صفحه اجاق شیشه سکوریت شات

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SG-19562

برند: اسنوا
رنگ کالا
مشکی
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب سنتر
مشاوره تخصصی رایگان
ضمانت اصالت کالا انتخاب سنتر
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل انتخاب سنتر
پرداخت در محل
چگونه اعتماد کنیم انتخاب سنتر
چگونه اعتماد کنیم

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SG-19562

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SG-19562 یکی از محصولات باکیفیت شرکت اسنوا ایرانی قدرتمند در زمینه لوازم خانگی می باشد. این محصول با استفاده از توان و دانش داخلی ، توانسته در میان شرکت های رده بالا بسیار موفق عمل کند. رنگ این محصول نیز مشکی بوده و زیبایی فراوانی به دکوراسیون آشپزخانه های شما میدهد. گریل های این اجاق دارای چدن لعاب کاری شده و مقاوم در برابر تغییر رنگ و شوک های حرارتی وارده است که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و به همان کیفیت اولیه می باشد. اجاق گاز صفحه ای 19562 اسنوا با آخرین متد روز دنیا ساخته شده و دارای عملکرد فوق العاده سریع در قطع و وصل گاز می باشد.

اجاق گاز صفحه ای اسنوا SG-19562 - معرفی محصول

سایر ویژگی های اجاق گاز صفحه ای اسنوا

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SG-19562 دارای ابعاد 51 × 86 سانتیمتر می باشد. این محصول مجهز به قطعات با کیفیت همچون سر شعله های ساباف ایتالیا و همچنین پلوپز با سر شعله ی قدرتمند 3.8 کیلو وات، شیشه سکوریت مقاوم در برابر حرارت و ضربه با کارایی بالا و طراحی بهینه است. گاز صفحه ای اسنوا با کیفیت دارای 5 شعله می باشد که دارای ابعاد مختلف هستند. از ویژگی های این محصول می توان به وجود فندک ساباف ایتالیایی پرقدرت و همچنین سیستم ایمنی ترموکوپل (در صورت سرریز شدن ، بصورت اتوماتیک گاز را قطع می نماید) اشاره کرد. این محصول با رده انرژی +A از کم مصرف ترین اجاق گازهای موجود در بازار می باشد.   اجاق گاز صفحه ای اسنوا SG-19562 - سایر ویژگی ها

نمایشگاه انتخاب سنتر

انتخاب سنتر مجموعه ای با چند شعبه فروشگاه در بورس لوازم خانگی  و بیش از دو دهه سابقه فعالیت است. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز آنلاین لوازم خانگی، کالاهای موجود را با مناسب ترین قیمت بازار در دسترس کاربران گرامی قرار می دهد. توضیحات درج شده در بخش مشخصات تمامی کالاها در این فروشگاه آنلاین با کالاهای خریداری شده مطابقت دارد و تمامی محصولات دارای گارانتی معتبر شرکتی می باشند. کالاهای سفارش داده شده به صورت پلمپ و بسته بندی و بدون کمترین آسیب دیدگی و دخل و تصرف در قطعات با ارسال سریع در هر نقطه از کشور تحویل مشتریان گرامی می شوند. امکان پرداخت در محل خدمات ویژه خرید اینترنتی از این فروشگاه می باشند. خرید اینترنتی آسان لوازم خانگی را در انتخاب سنتر تجربه نمایید.

مشاهده بیشتر
برند کالا
برند کالا
اسنوا
شناسه کالا
شناسه کالا
2901395100451
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ
مشکی
مشخصات کلی
عمق
۷۰ میلیمتر
جنس صفحه
شیشه
پهنا
510 میلی‌ متر
مشخصات فنی
تعداد شعله
5 عدد
فندک
دارد
جنس شبکه
چدن
جنس ولوم ها
فلزی دو جزئی
نوع اجاق صفحه ای
گازی
سایر مشخصات
اقلام همراه
دفترچه راهنما
ترموکوپل
دارد
تایمر
ندارد
سایر ویژگی ها
سایر ویژگی ها
نظافت آسان
دارای استاندارد قطعات
سرشعله پلوپز 3.8KW
شیشه سکوریت شات
ترموکوپل ساباف ایتالیا
سرشعله های راندمان بالا
فندک فوق سریع TOP TIME
افزودن دیدگاه
جهت ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید