ویژگی های محصول

  • ظرفیت : 9 کیلوگرم
  • سرعت چرخش : 1400 دور
  • دارای بر چسب انرژی: +++A
  • فناوری شستشو با بخار : دارد

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94536

snowa washing machine model swm-94536
برند: اسنوا
دسته بندی: ماشین لباسشویی
رنگ کالا
سفید
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب سنتر
مشاوره تخصصی رایگان
ضمانت اصالت کالا انتخاب سنتر
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل انتخاب سنتر
پرداخت در محل
چگونه اعتماد کنیم انتخاب سنتر
چگونه اعتماد کنیم

معرفی ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94536

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94536 از ماشین های لباسشویی جدید شرکت بزرگ SNOWA می باشد. این محصول با قابلیت های فراوان یکی از بهترین لباسشویی های موجود در بازار است. از ویژگی های مهم ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا می توان به موتور اینورتر دیجیتال آن اشاره کرد، موتورهای دیجیتال اینورتر به دلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش را با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کنند که نهایتا منجر به کاهش صدا و میزان مصرف انرژی می گردد.با بهبود عملکرد، مصرف انرژی این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا تا 60% کمتر رسیده است. یعنی سالانه بخش زیادی از A +++ گرید انرژی مبالغی که صرف پرداخت قبوض می شد، میتواند برای سایر هزینه های خانواده ذخیره شود. سیستم شستشوی البسه با بخار یا همان Steam Wash از دیگر قابلیت های مهم این مدل از لباسشویی 9 کیلویی اسنوا محسوب می شود، بخار به دلیل دارا بودن گرمای زیاد، بدون آسیب زدن به تار و پود لباس، باکتری های آلرژی زا را از میان برده و با نفوذ به بافت لباس، آن را نرم تر و اتو کشی را آسان تر می کند.

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94536

مشخصات فنی ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94536

ظرفیت شستشوی این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرم بوده و به سیستم اسپری محلول شوینده Jet Wash مجهز می باشد. به منظور تطهیر کامل لباسها سیستم آبکشی شرعی برای ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است. بر روی پنل دستگاه صفحه نمایش LED لمسی طراحی شده که امکان تنظیم برنامه ها را به شما می دهد. سیستم ضد چروک از دیگر برنامه های کاربردی لباسشویی است. با استفاده از این برنامه در ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94536 لباس ها کمتر در هم می پیچند و خشک کن لباسشویی کمتر کار می کند بنابراین مانع چروک شدن آن ها می شود. Diamond Drum درام نسل جدید الماسه، فناوری نانوسیلور جهت باکتری زدایی، شستشوی سریع در 19 دقیقه، سیستم شروع شستشو با تاخیر، سیستم ایمنی قفل کودک، هیتر سرامیکی، راهنمای فارسی برنامه ها از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی اسنوا می باشد.

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94536

فن آوری شستشوی نانو سیلور Nano Silver

ماشین لباسشویی بست 7 کیلویی مدل BWD-7120 دارای سیستم پیشرفته نانو سیلور می باشد. تکنولوژی نانوسیلور مبتنی بر خواص یون های نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است. زمانیکه ماده ای به کوچکی تجزیه می شود خواص جدید را ایجاد کرده، و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجر به نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود. این سیستم می تواند برای ضدعفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای استفاده از این فن آوری؛ از بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی در هزینه برق و ایجاد منظقه عاری از باکتری است. این سیستم جزو یکی از استانداردهای یک لباسشویی حرفه ای می باشد. مصرف کنندگان عزیز اگر لباس نوزاد یا فرد بیمار را به وفور در ماشین لباسشویی خود می شویید ، پیشنهاد می شود در زمان خرید ماشین لباسشویی حتما از برندهایی که دارای این تکنولوژی هستند استفاده نمایید. از مزایای این سیستم به طور کلی می توان به ، از بین بردن بوهای نامطبوع ، استریل کردن البسه ، شستشوی البسه در محیط از باکتری ، صرفه جویی در مصرف برق ؛ اشاره کرد.

هدیه اولین خرید در انتخاب سنتر

انتخاب سنتر به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، امتیاز ویژه ای با نام هدیه اولین خرید برای اولین خرید آنلاین مشتریان گرامی در نظر گرفته است. شما نیز می توانید با پرداخت آنلاین اولین خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، هیجان دریافت تخفیف بیشتر به عنوان هدیه در سبد اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه را تجربه نمایید.  تمامی محصولات مشمول کد هدیه اولین خرید می باشند و این کد پیش از پرداخت آنلاین هزینه سفارش در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد. کاربران محترمی که برای اولین خرید اینترنتی کالاهای تخفیف دار را به سبد خرید اضافه می کنند نیز از هدیه اولین خرید آنلاین بهره مند خواهند شد.

مشاهده بیشتر
برند کالا
برند کالا
اسنوا
شناسه کالا
شناسه کالا
2900248302004
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ
سفید
مشخصات کلی
نمودار مصرف انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
صفحه نمایش
دارد
نوع موتور
دیجیتال اینورتر
توضیحات صفحه نمایش
LED
نوع مخزن
درب از جلو
وزن
70 کیلوگرم
گنجایش و ابعاد
ظرفیت لباسشویی
9 کیلوگرم
عمق
635 میلی متر
زاویه باز شدن درب
120 درجه
ارتفاع
850 میلی‌متر
جهت بازشدن درب
به سمت چپ
عمق بسته بندی
705 میلی‌متر
ارتفاع بسته بندی
880 میلی‌متر
عرض بسته بندی
660 میلی‌متر
پهنا
595 میلی‌متر
سایر مشخصات
قابلیت اضافه کردن لباس حین کار
ندارد
قفل کودک
دارد
تعداد برنامه های شستشو
14 برنامه
بخارشوی
دارد
سایر ویژگی ها
سایر ویژگی ها
مجهز به سیستم ضد چروک، اتوکشی اسان
دور خشک کن قابل تنظیم
سیستم شستشوی اقتصادی
دارای قابلیت آبکشی شرعی
مجهز به سیستم چرخش آب
سیستم بخارشوی
آبکشی اضافه
سیستم تمیز کننده خودکار
درام الماسه
سامانه عیب یاب خودکار
سیستم ایمنی قفل کودک
آبکشی شرعی
شستشوی سریع 19 دقیقه ای
شستشو دستی
پیش شستشو
سیستم اسپری آب و مواد شوینده
برنامه لباس‌های تیره
دورخشک کن قابل تنظیم
سیستم ضد چروک، اتوکشی آسان
وزن بسته بندی: 75 کیلوگرم
افزودن دیدگاه
جهت ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید