لباسشویی دوو

قیمت لباسشویی دوو

 

دوو یک شرکت بزرگ و برند معروف کره ای در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و الکترونیک مصرفی است. این شرکت کره ای دارای بیش از 70 سال سابقه درخشان در زمینه تولید محصولات برقی و خانگی می باشد. چندین سال است که مجموعهٔ صنعتی انتخاب در ایران، برای تولید محصولات دوو با این برند همکاری میکند. معمولاً بیشتر تجهیزات و قطعات مورد نیاز برای ساخت لباسشویی برند دوو از تولیدات داخلی کشور می باشد اما گاهی برای تأمین بعضی از لوازم و قطعات از تولیدات چین و کره استفاده می شود. برند دوو در انواع زمینه های لوازم خانگی از جمله اتو، لباسشویی، یخچال، تلویزیون، ویدیو پروژکتورها و خیلی موارد دیگر فعالیت دارد. ماشین لباسشویی برند دوو به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات دوو شناخته می شود. قیمت ماشین لباسشویی دوو در مقایسه با برند های دیگر با توجه به کیفیت مشابه و حتی بالاتر و با توجه به استفاده از فناوری روز کره در شستشوی لباس ها مناسب تر است.

 

لباسشویی دوو

لباسشویی دوو

لباسشویی دوو با کمک دو نازل قدرتمند، آب و مواد شوینده را به شکلی عمقی روی تار و پود لباس ها اسپری می کند به این ترتیب علاوه بر کاهش مصرف انرژی، لباس ها بسیار با کیفیت و به شکلی یکپارچه شسته می شوند. در نسل جدید لباسشویی های دوو ، به منظور جلوگیری از صدمه دیدن لباس ها از درام زمرد استفاده شده است. این فناوری موجب افزایش سطح تماس لباس ها و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شسشتو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند. طراحی هوشمندانه ی لباسشویی برند دوو آن را به یکی از کم صدا ترین و کم لرزش ترین لباسشویی های دنیا تبدیل کرده است. استفاده از موتور دایرکت درایو در این لباسشویی ها نقطه ی قوت آنها به حساب می آیند که بازه ی مصرفی را نسبت به بازدهی آن بسیار پایین آورده است.

 

قیمت لباسشویی دوو

قیمت لباسشویی دوو

قیمت ماشین لباسشویی دوو با توجه به سری، مدل و امکانات آن متفاوت است. دوو، به عنوان تولید کننده داخلی لوازم خانگی در ایران، تمام تلاش خود را کرده تا با قیمتی رقابتی، لباسشویی خود را در بازار ایران عرضه کند تا تمام خانواده ها بتوانند بهترین امتیازات را موقع خرید این محصولات داشته باشند. در این بین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتخاب سنتر، به عنوان نماینده رسمی دوو با بیش از 7 سال فعالیت در این زمینه، توانسته بهترین قیمت را در اختیار کاربران خود قرار دهد و مزایای زیادی را در کنار قمیت پایین، جهت رضایتمندی کاربران به این محصولات اضافه کند.

 

لباسشویی دوو 7 کیلویی

ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی در حال حاضر فقط در سری کاریزما با رنگ بندی های سفید و تیتانیوم (سیلور) تولید می شود که مدل های آن بر اساس دور موتور، رنگ دستگاه و نوع موتور ( بدون تسمه و تسمه ای ) متفاوت است. سری کاریزما مزیت های بزرگی مانند برنامه شستشوی سریع 19 دقیقه ای، فناوری شستشوی نانو سیلور، جاپودری دوحالته (پودر و مایع )، سیستم شستشو با تاخیر از یک تا 24 ساعت، محفظه یا دیگ زمردی، 15 برنامه شستشوی متنوع متناسب با هر نیازی، فناوری پیشرفته در شستشو همراه با بخار در برنامه Steam را داراست. قیمت لباسشویی دوو 7 کیلویی بسته به مدل انتخابی شما از 9 میلیون تا 11 میلیون است.

 

لباسشویی دوو 8 کیلویی

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی در سری ذن با برنامه شستشو متنوع و کاربردی که پاسخگوی تمامی نیازهای شما می باشد در 5 رنگ سفید با پنل مشکی، سفید با پنل نقره ای، سفید با پنل سفید، تیتانیوم با پنل مشکی و نقره ای با پنل مشکی به بازار عرضه می شود. موتور استفاده شده در آن ها از نوع دایرکت درایو یا همان گیربکسی (بدون تسمه) است که دارای دور خشک کن 1400 دور در دقیقه هستند. این لباسشویی ها ظرفیتی معادل با 40 تی شرت در یک دور شستشو دارند و مناسب خانواده هایی با جمعیت بین 3 تا 5 نفر می باشد قیمت لباسشویی دوو 8 کیلویی از مدل هایی با ظرفیت کمتر بالاتر است.

 

خرید لباسشویی دوو

خرید لباسشویی دوو

فروشگاه انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش لوازم خانگی و نماینده رسمی دوو، شرایط خرید لباسشویی دوو را با گارانتی معتبر و پایین ترین قیمت بازار برای شما فراهم کرده است. شما میتوانید خرید خود را در سایت انتخاب سنتر به سه روش پرداخت آنلاین، پرداخت با شناسه واریز و پرداخت در محل ثبت کنید و کالای خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید. انتخاب سنتر علاوه بر فروشگاه اینترنتی دارای 5 فروشگاه خرید حضوری در بازار لوازم خانگی تهران نیز می باشد که شما خریداران محترم می توانید از نزدیک محصولات برند دوو و دیگر برند ها را مشاهده کنید.

 

ماشین لباسشویی دوو گیربکسی

ماشین لباسشویی دوو گیربکسی

در ماشین لباسشویی دوو گیربکسی که نام درست تر آن دایرکت درایو است تسمه از سیستم آن حذف شده و موتور به صورت مستقیم به درام وصل می شود که این موضوع باعث عملکرد بهتر و چرخش راحت تر لباسشویی می شود. با توجه به حذف تسمه و سایر تجهیزات مرتبط با آن فضای داخل دستگاه افزایش می یابد و بنابراین ظرفیت شستشوی ماشین لباسشویی بیشتر می شود. این دسته از لباسشویی ها به دلیل نداشتن قطعه متحرک لرزش کمتر، راندمان بالاتر، عمر بالاتر و خرابی کمتری دارند و نسبت به مدل های تسمه ای سبک تر هستند. از مزایای دیگر این نوع لباسشویی می توان به صدای بسیار کمتر، قدرت موتور بالا و کوتاه تر شدن زمان شستشو و همچنین خشک کردن سریع تر لباس ها و مصرف آب کمتر اشاره کرد. این مدل لباسشویی به دلیل استفاده از حسگرهای پیشرفته امکان اجرای برنامه های شستشوی متنوع با دقت بالا را به شما می دهد.

 

خرید اقساطی لباسشویی دوو

خرید اقساطی لباسشویی دوو

انتخاب سنتر به عنوان مرجع فروش لوازم خانگی با بیش از 7 سال تجربه در بازار ایران و دارا بودن بیش از 5 مرکز فروش حضوری آماده ارسال و فروش تمامی محصولات دوو و سایر برندهای معتبر همراه با گارانتی رسمی شرکتی می‌باشد، همچنین جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز شرایطی را به منظور خرید اقساطی لباسشویی دوو و سایر محصولات که در وب سایت انتخاب سنتر ارائه میشود فراهم کرده است. شما میتوانید بدون ضامن و فقط با ارائه چند فقره چک اقدام به خرید اقساطی از انتخاب سنتر کنید و در سریع ترین زمان ممکن بدون معطلی محصول خود را دریافت کنید.

 

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 133100000 تومان

دسته بندی ها