ویژگی های محصول

  • 1 طرفه
  • ارتفاع 27 سانتی متر
  • جنس تیغه استیل ضد زنگ
  • دسته از جنس پلاستیک پلی پروپیلن

رنده دستی لئو برگهف مدل 3950201

berghoff-leo-grater-3950201
برند: برگهف
دسته بندی: رنده دستی
رنگ کالا
سبز
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب سنتر
مشاوره تخصصی رایگان
ضمانت اصالت کالا انتخاب سنتر
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل انتخاب سنتر
پرداخت در محل
چگونه اعتماد کنیم انتخاب سنتر
چگونه اعتماد کنیم

آشنایی با رنده دستی برگهف مدل لئو 3950201

اگر میخواهید مقداری لیمو را رنده کنید و به غذای خود رنگی تازه بدهید، یا انواع ادویه جات و سبزیجات مانند زنجبیل یا سیر را رنده کنید، رنده برگهف مدل لئو 3950201 ابزاری عالی برای این کارهاست. این رنده بسیار باکیفیت با تیغه های فوق العاده تیز و یک پایه ضد لغزش که به رنده چسبندگی بیشتری روی میز می دهد، بسیار به کمک شما خواهد آمد. رنده دستی لئو برگهف با یک طراحی ارگونومیک و مدرن مجهز به تیغه های استیل ضد زنگ بوده که رنده کردن انواع مواد غذایی را به عملی لذت بخش برای شما تبدیل می کند. یکی از امتیازات رنده برگهف 3950201 مدل لئو، مجهز بودن آن به یک پوشش محافظ است که از دستان شما و تیغه های رنده محافظت می کند. از دیگر مزایای این محصول دسته آن می باشد که از جنس پلاستیک پلی پروپیلن بوده و نگهداشتن رنده را برای شما آسان تر می کند.

رنده دستی لئو برگهف مدل 3950201

ویژگی های رنده دستی برگهف مدل 3950201

رنده دستی برگهف مدل لئو یک رنده یک طرفه است که با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است. بدنه براق این محصول، تیغه های زیبا و وجود حاشیه های گرد در اطراف رنده، از مزایای این محصول به شمار می رود. جنس مواد بکار رفته در این رنده دستی مانع از چسبیدن مواد غذایی به آن می شود. همچنین شما می توانید این رنده را در ماشین ظرفشویی شستشو دهید.

رنده دستی لئو برگهف مدل 3950201

انتخاب سنتر مرکز تخصصی فروش آنلاین لوازم خانگی

مجموعه انتخاب سنتر با 5 شعبه فروشگاه حضوری در بازار لوازم خانگی تهران، شرایط مشاهده حضوری محصولات برندهای دوو و اسنوا را فراهم کرده است. تنوع بالای محصولات در کنار پشتیبانی و مشاوره تیم متخصص فروش انتخاب سنتر ، شرایط ایده آلی را برای خرید مشتریان گرامی ایجاد کرده است. دو مزیت ویژه انتخاب سنتر یعنی ارسال فوق سریع حتی برای کالاهای بزرگ و پرداخت درب منزل، انتخاب سنتر را از سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی متمایز می کند. در نهایت تلاش ما در انتخاب سنتر ارائه محصولات برندهای معتبر با ضمانت نامه رسمی و مناسب ترین قیمت بازار است

مشاهده بیشتر
برند کالا
برند کالا
برگهف
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ
سبز
مشخصات کلی
ابعاد
27 * 9 * 5 سانتی متر
جنس دسته
پلاستیک عایق گرما
وزن
120 گرم
مشخصات فنی
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
سایر ویژگی ها
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
افزودن دیدگاه
جهت ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید