ویژگی های محصول

  • محدوده توان مصرفی: 300 تا 400 وات
  • تنظیمات سرعت: 5 سرعته
  • دارای عملکرد توربو
  • چرخش اتوماتیک کاسه

همزن برقی بیشل مدل BL-SB-010

برند: بیشل
دسته بندی: همزن کاسه دار
رنگ کالا
مشکی
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب سنتر
مشاوره تخصصی رایگان
ضمانت اصالت کالا انتخاب سنتر
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل انتخاب سنتر
پرداخت در محل
چگونه اعتماد کنیم انتخاب سنتر
چگونه اعتماد کنیم

معرفی همزن برقی بیشل مدل SL-SB-010

همزن برقی بیشل مدل SL-SB-010 با توان 300 وات یکی از کاربردی ترین وسایل موجود در آشپزخانه هر کدبانویی می‌تواند باشد. همزن برقی بیشل با داشتن دو تیغه مجزا از جنس استیل می‌تواند شما را در امر آشپزی کمک کند، همچنین کاسه استیل چرخان این همزن کمک میکند تا به خوبی تمامی مواد با هم مخلوط شود و نیازی نباشد که خود کاربر همزن را جابه جا کند. همزن برقی بیشل مدل BL-SB-010 دارای سری خمیرزن نیز می‌باشد. ظرفیت کاسه همزن برقی بیشل 3.5 لیتر می‌باشد که مناسب برای مخلوط کردن مواد است.

 

 

 

همزن بیشل مدل BL-SB-010 - طراحی و زیبایی بی نظیر

 

 

همزن بیشل مدل BL-SB-010 با توان مصرفی 300 وات دارای 5 سرعت می باشد که به وسیله کلید تعبیه شده بر روی دستگاه قابل تنظیم است. ظرفیت کاسه همزن 3.5 لیتر است و از جنس استیل ضد زنگ(stainless steel) می باشد و چرخان است. شما می توانید از عملکرد توربو در این همزن استفاده کنید که به صورت یک کلید جداگانه بر روی بدنه قرار دارد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک است که موجب سبکی همزن شده است و در دست گرفتن آن موجب خستگی شما نمی شود. سری های به کار رفته در این همزن از جنس استیل ضد زنگ است و دارای دو جفت سری همزن و خمیرزن می باشد.  

 

همزن بیشل مدل BL-SB-010 - پره های استیل ضد زنگ

 

 

جهت خارج سازی میله ها از این مدل از همزن برقی بیشل می توانید کلید مخصوص روی بدنه را فشار دهید. همزن قابلیت استفاده به صورت دستی و با کاسه را دارد. کاسه این همزن مجهز به درپوش جهت جلوگیری از پاشیدن مواد به بیرون می باشد. اقلام همراه همزن کاسه دار بیشل سری خمیرزن، سری همزن و گوشت کوب برقی است.  

 

انتخاب سنتر، نماینده ی گروه صنعتی انتخاب

انتخاب سنتر مجموعه ای با چند شعبه فروشگاه در بورس لوازم خانگی  و بیش از دو دهه سابقه فعالیت است. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز آنلاین لوازم خانگی، کالاهای موجود را با مناسب ترین قیمت بازار در دسترس کاربران گرامی قرار می دهد. توضیحات درج شده در بخش مشخصات تمامی کالاها در این فروشگاه آنلاین با کالاهای خریداری شده مطابقت دارد و تمامی محصولات دارای گارانتی معتبر شرکتی می باشند. کالاهای سفارش داده شده به صورت پلمپ و بسته بندی و بدون کمترین آسیب دیدگی و دخل و تصرف در قطعات با ارسال سریع در هر نقطه از کشور تحویل مشتریان گرامی می شوند. امکان پرداخت در محل خدمات ویژه خرید اینترنتی از این فروشگاه می باشند. خرید اینترنتی آسان لوازم خانگی را در انتخاب سنتر تجربه نمایید.

مشاهده بیشتر
برند کالا
برند کالا
بیشل
شناسه کالا
شناسه کالا
2901447100682
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ
مشکی
مشخصات کلی
ابعاد
240 × 220 × 300 میلی‌متر
جنس بدنه
پلاستیک
وزن محصول
2.3 کیلوگرم
مشخصات همزن
جنس پره
استیل ضدزنگ
ظرفیت کاسه
3.5 لیتر
توان مصرفی
300 وات
خمیرزن
دارد
عملکرد توربو
دارد
نوع همزن
پایه دار
مشخصات فنی
اقلام همراه
خمیر زن
همزن
گوشت کوب برقی
تعداد تنظیمات سرعت
5 سرعته
محدوده توان مصرفی
300 تا 400 وات
طول سیم
0.6 متر
تنظیمات سرعت
دارد
سایر ویژگی‌ها
سایر ویژگی‌ها
دارای عملکرد توربو
دارای درپوش کاسه
2 پره همزمان
چرخش اتوماتیک کاسه
افزودن دیدگاه
جهت ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید