ویژگی های محصول

  • 3 طرفه
  • ارتفاع 26 سانتی متر
  • جنس تیغه استیل ضد زنگ
  • پایه پلاستیکی ضد خش

رنده دستی مثلثی 3 طرفه برگهف مدل 1100136

berghoff-3-sided-triangular-grater-1100136
برند: برگهف
دسته بندی: رنده دستی
رنگ کالا
استیل
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب سنتر
مشاوره تخصصی رایگان
ضمانت اصالت کالا انتخاب سنتر
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل انتخاب سنتر
پرداخت در محل
چگونه اعتماد کنیم انتخاب سنتر
چگونه اعتماد کنیم

معرفی رنده 3 وجهی برگهف مدل 1100136

رنده سه وجهي برگهف 1100136 محصولي کاربردي با تيغه هاي قدرتمند است که به دليل نوع طراحي به خوبي در دستان شما قرار ميگيرد و کار رنده کردن مواد غذايي را براي شما آسان تر مي کند. زمانيکه ميخواهيد تکه هاي ليمو را روي دسر خود قرار دهيد يا سالاد خود را با تکه هاي سبزيجات تزئين کنيد، اين رنده کارآمد به کمک شما مي آيد. کافي ست دسته ارگونوميک آن را در دستان تان قرار داده و از هر يک از سه تيغه آن استفاده کنيد. رنده مثلث برگهف مدل 1100136 داراي يک پلاستيک نرم در قسمت پايه بوده که رنده را به خوبي روي هر سطحي قرار مي دهد.

قابليت هاي رنده برگهف 1100136

رنده برگهف 1100136 داراي سه تيغه با کيفيت از جنس استيل ضد زنگ بوده و داراي يک دسته کروي شکل مي باشد که به خاطر نوع طراحي آن به خوبي در دست قرار گرفته و کار را با رنده راحت تر مي کند. از مزيت هاي رنده 3 وجهي برگهف مي توان به فابليت شستشوي آن در ماشين ظرفشويي اشاره کرد.

 

طرح پیش فروش لوازم خانگی در انتخاب سنتر

مجموعه انتخاب سنتر طرح پیش فروش لوازم خانگی را برای ایجاد تسهیلات خرید آسان راه اندازی کرده است. در طرح پیش خرید لوازم خانگی شما می توانید محصولات شامل این طرح را با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کرده و سفارش خود را بین 20 تا 60 روز کاری تحویل بگیرید. بنابراین از زمان ثبت سفارش تا تحویل کالا، افزایش قیمت ها روی خرید شما اعمال نخواهد شد. علاوه بر این شما حتی می توانید کالاهای ناموجود سایت را پیش خرید کرده و نهایتا تا دو ماه دیگر تحویل بگیرید. مزیت دیگر طرح پیش فروش انتخاب سنتر این است که ارسال کالاهای پیش خرید شده به سراسر کشور رایگان می باشد.

مشاهده بیشتر
برند کالا
برند کالا
برگهف
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ
استیل
مشخصات کلی
ابعاد
‎11.48 x 10.49 x 25.91 سانتی متر
جنس دسته
پلاستیک عایق گرما
وزن
160 گرم
مشخصات فنی
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
جنس بدنه
استیل و پلاستیک
سایر ویژگی ها
سایر ویژگی ها
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
افزودن دیدگاه
جهت ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید