ویژگی های محصول

  • ظرفیت : 8 کیلو
  • بر چسب انرژی: +++A
  • سرعت چرخش : 1200 دور
  • سیستم شستشو با بخار : دارد

ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 8 کیلویی مدل SWM-82326

SNOWA Washing Machine 8 kg model SWM-82326
برند: اسنوا
دسته بندی: ماشین لباسشویی
رنگ کالا
سفید
مشاهده سایر رنگها
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب سنتر
مشاوره تخصصی رایگان
ضمانت اصالت کالا انتخاب سنتر
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل انتخاب سنتر
پرداخت در محل
چگونه اعتماد کنیم انتخاب سنتر
چگونه اعتماد کنیم

معرفی ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 8 کیلویی مدل SWM-82326

ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 8 کیلویی مدل SWM-82326 از سری محصولات جدید شرکت اسنوا می باشد. شرکت اسنوا با سالیان طولانی تجربه تولید انواع لوازم خانگی توانسته بازار خوبی در ایران و منطقه برای خود به وجود آورد و توانسته با صادرات محصولات خود استانداردهای مختلفی را از اروپا دریافت کند. این ماشین لباسشویی 8 کیلویی دارای طراحی بسیار زیبا بوده و فن آوری های روز دنیا در آن تعبیه شده است. کیفیت ساخت بالا، طراحی هوشمندانه و همچنین قابلیت های به روز توانسته این محصول را به یکی از محبوب ترین مدل های ماشین لباسشویی اسنوا بدل کند. طراحی زیبای محصول که جذابیت دکوراسیون آشپزخانه شما را شگفت انگیز کرده و علاوه قدرت بالا زیبایی نیز به آشپزخانه شما اضافه می کند. درب محصول بصورت کاور دار بزرگ طراحی شده و می توان حجم بیشتری از البسه را در ان جای داد. سیستم خشک کن با سرعت 1200 دور در دقیقه نشان از سرعت بالا در شستشو و خشک کردن البسه دارد.

 

 

 

قابلیت های مهم و عملکرد عالی ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 8 کیلویی مدل SWM-82326

از فن آوری های مهم در ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 8 کیلویی مدل SWM-82326 می توان به Steam washing یا همان شستشو با بخار اشاره کرد که جهت تمیزی بیشتر و همچنین ضدعفونی کردن البسه و بازگرداندن حس تازگی به لباس ها می باشد. سیستم Magic Steam از جدیدترین تکنولوژی های موجود در لباسشویی ها می باشد.موتور محصول از نوع دیجیتال اینورتر Digital Inverter بوده که بسیار کم مصرف و در عین حال از سرعت و قدرت بالایی برخوردار است.  از دیگر قابلیت های مهم در ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا مدل SWM-82326 می توان به سیستم ایمنی قفل کودک ، وجود درام الماسه نسل جدید، صفحه نمایش LED ، سیستم شستشوی سریع 15 دقیقه ای اشاره کرد. مصرف انرژی در ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی 8 کیلویی مدل SWM-82326 بسیار پایین بوده و دارای رده انرژی A+++ با -49% مصرف انرژی کمتر نسبت به سایر مدل های موجود در بازار می باشد. این کاهش مصرف انرژی نشان دهنده موتور قدرتمند و کم مصرف آن و همچنین طراحی هوشمندانه آن بوده که در عین قدرت و سرعت بالا مصرف انرژی کمی دارد. 

 

 

پرداخت هزینه کالا درب منزل

انتخاب سنتر به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، برای تسهیل در روند خرید اینترنتی، امکان پرداخت هزینه سفارش درب منزل را فراهم کرده است. خریداران محترمی که ساکن استان های تهران و البرز می باشند برای تمامی سفارش ها می توانند از روش پرداخت در محل استفاده نمایند. در سایر استان های کشور انتخاب گزینه پرداخت در محل با توجه به شرایط تعیین شده است. سامانه انتخاب سنتر به گونه ای طراحی شده است که اولویت ارسال کالا از انبار را به سفارش هایی می دهد که از درگاه بانکی به صورت آنلاین پرداخت شوند.

 

 

مشاهده بیشتر
برند کالا
برند کالا
اسنوا
شناسه کالا
شناسه کالا
2900248302677
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ
سفید
مشخصات کلی
نمودار مصرف انرژی
A+++ -49%
سرعت چرخش موتور
1200 دور در دقیقه
صفحه نمایش
دارد
نوع موتور
اینورتر دیجیتال
توضیحات صفحه نمایش
LED
نوع مخزن
درب از جلو
وزن
-
گنجایش و ابعاد
ظرفیت لباسشویی
8 کیلوگرم
عمق
-
زاویه باز شدن درب
-
ارتفاع
-
جهت بازشدن درب
به سمت چپ
پهنا
-
سایر مشخصات
قابلیت اضافه کردن لباس حین کار
ندارد
قفل کودک
دارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما
تعداد برنامه های شستشو
-
بخارشوی
دارد
سایر ویژگی ها
سایر ویژگی ها
طراحی ویژه بدنه جهت کاهش لرزش دستگاه
کیفیت فوق العاده بالا
کیفیت ساخت عالی
شستشوی سریع 15 دقیقه ای
عملکرد آرام و بی صدا
درام الماسه
دارای کاربری ساده و آسان
دارای برنامه پیش شستشو
شستشو همراه با بخار جهت ضد عفونی و بازگردانی حس تازگی به لباسها
افزودن دیدگاه
جهت ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید