قیمت لباسشویی اسنوا

قیمت لباسشویی اسنوا

 

برند اسنوا یک برند ایرانی است که فعالیت خود را از سال 84 به کمک بهترین تولید کننده ها، مهندس‌ها و کارشناس‌های ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز کرده است. یکی از محصولات پرطرفدار که توسط این برند ارائه می شود ماشین لباسشویی می باشد که در یک دهه اخیر به واسطه طراحی زیبا و مدرن، استفاده از فناوری روز، توانسته جایگاه مناسبی را در بازار ایران و همچنین خانه‌های ایرانی پیدا کند. قیمت لباسشویی اسنوا با توجه به کیفیتی که دارد نسبت به قیمت برندهای خارجی هم رده خود مناسب تر است.

 

لباسشویی اسنوا

لباسشویی اسنوا

لباسشویی اسنوا در سری‌های مختلفی مانند اکتا، واش این واش، هارمونی و غیره تولید می شوند که هرکدام از مزایا ، طراحی و فناوری خاصی بهره می‌برند. این لباسشویی‌ها در ظرفیت‌های گوناگونی تولید شده و شما میتوانید از ظرفیت 7 تا 10 کیلوگرم، نسبت به شرایط خانواده و نیاز خود از بین مدل‌های مختلف، انتخابی آسان داشته باشید. تمامی سری های لباسشویی برند اسنوا جدای از زیبایی، طراحی ظاهری و تنوع در رنگ، دارای موتور بدون لرزش دایرکت درایو، سیستم شستشو چند مرحله‌ای، سیستم آب کشی متنوع و شرعی، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار، سیستم درام الماسه، فناوری شستشو با بخار، برنامه متنوع شستشو نسبت به الیاف و نحوه شستشوی آن و بسیاری از قابلیت‌های دیگر می باشند.

 

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا با توجه به سری، مدل و امکانات آن متفاوت است. اسنوا، به عنوان تولید کننده داخلی لوازم خانگی در ایران، تمام تلاش خود را کرده تا با قیمتی رقابتی ، لباسشویی خود را در بازار ایران عرضه کند تا تمام خانواده‌ها بتوانند بهترین امتیازات را موقع خرید این محصولات داشته باشند. در این بین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتخاب سنتر، با بیش از 7 سال فعالیت در این زمینه، توانسته بهترین قیمت ماشین لباسشویی اسنوا را در اختیار کاربران خود قرار دهد و مزایای زیادی را در کنار قمیت پایین، جهت رضایت‌مندی کاربران به این محصولات اضافه کند. همچنین لازم به ذکر است که بدانید، تمامی مدل‌های لباسشویی برند اسنوا، با گارانتی رسمی 24 ماهه انتخاب الکتریک در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

 

لباسشویی 7 کیلویی اسنوا

لباسشویی اسنوا 7 کیلویی

ماشین لباسشویی اسنوا 7 کیلویی ظرفیتی معادل با 35 تی شرت در یک مرحله شستشو دارد. اگر جزء خانواده‌های دو تا سه نفره هستید، می‌توانید ماشین لباسشویی با ظرفیت 7 کیلوگرم را انتخاب کنید. این دستگاه می‌تواند تا وزن 7 کیلوگرم لباس خشک را در یک چرخه بشوید. همان‌طور که می‌دانید وقتی لباس خیس شود وزن آن نسب به حالت خشک، بسیار افزایش می‌یابد. وزن لباس در حالت خیس، حدوداً سه برابر می‌شود اما اصلاً جای نگرانی نیست. چون ظرفیت لباسشویی بر حسب وزن خشک آن بر روی دستگاه نوشته می‌شود حتماً دستگاه قادر است این حجم از لباس را در حالت خیس نیز تحمل کند.

 

لباسشویی 8 کیلویی اسنوا

لباسشویی اسنوا 8 کیلویی

ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی ظرفیتی معادل با 40 تی شرت در یک مرحله شستشو دارد و به راحتی میتوانید یک لحاف سایز متوسط را با آن بشورید. اگر جزء خانواده های 3 تا 4 نفره هستید، می توانید لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم را انتخاب کنید. این ماشین ها در سری های اکتا، هارمونی و واش این واش به بازار ارائه می شوند. این مدل ها با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه لباس ها را به خوبی شستشو می‌دهد.

 

لباسشویی 9 کیلویی اسنوا

لباسشویی اسنوا 9 کیلویی

ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی ظرفیتی معادل با 45 تی شرت در یک مرحله شستشو دارد. این مدل لباسشویی برای خانواده هایی با ظرفیت 4 تا 5 نفر و یا بیشتر مناسب است. با این مدل لباسشویی می توانید یک پتوی سایز بزرگ را شستشو دهید. این مدل ها با اینکه ظرفیت بیشتری نسبت به مدل های 7 کیلویی و 8 کیلویی دارند و لباس های بیشتری را میشورند اما مصرف آب و انرژی بیشتری دارند و نظر ابعاد جای بیشتری می گیرند.

 

خرید اقساطی لباسشویی اسنوا

خرید اقساطی لباسشویی اسنوا

انتخاب سنتر به عنوان مرجع فروش لوازم خانگی با بیش از 7 سال تجربه در بازار ایران و دارا بودن بیش از 5 مرکز فروش حضوری آماده ارسال و فروش تمامی محصولات اسنوا و سایر برندهای معتبر همراه با گارانتی رسمی شرکتی می‌باشد، همچنین جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز شرایطی را به منظور خرید اقساطی لباسشویی اسنوا و سایر محصولات که در وب سایت انتخاب سنتر ارائه میشود فراهم کرده است. شما میتوانید بدون ضامن و فقط با ارائه چند فقره چک اقدام به خرید اقساطی از انتخاب سنتر کنید و در سریع ترین زمان ممکن بدون معطلی محصول خود را دریافت کنید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 24500000 تومان

دسته بندی ها