اجاق گاز اسنوا

اجاق گاز اسنوا

اجاق گاز اسنوا از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات در دنیای لوازم خانگی هستند. این اجاق‌ها با توجه به ویژگی‌های مدرن، کیفیت ساخت بالا و کارایی قابل توجهشان، توانسته‌اند مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار بگیرند. این محصولات دارای شعله‌های گازی متنوعی هستند که از شعله‌های قدرتمند برای پخت و پز سریع تا شعله‌های ضعیف‌تر برای آرام‌پز کردن و نگهداری دما استفاده می‌کنند. این محصولات دارای طراحی مدرن و مناسب و امکانات متنوعی هستند، از کنترل‌های لمسی یا مکانیکی گرفته تا سیستم‌های خودکار و ترموستات دقیق، این امکانات به کاربر ارائه می‌شود تا تجربه پخت و پز را بهبود بخشند. مقرون به صرفه بودن قیمت اجاق گاز اسنوا مانند سایر محصولات اسنوا با توجه به اینکه یک برند ایرانی است از مهم ترین مزایای این محصول به حساب می آید.

 

قیمت اجاق گاز اسنوا

قیمت اجاق گاز اسنوا

قیمت اجاق گاز اسنوا بسته به مدل، طراحی، ابعاد و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد متفاوت است. این اجاق ها در انواع مبله، رومیزی، توکار، کشویی و صفحه ای به بازار عرضه می شوند. از ویژگی های مشترک بین این محصولات می توان به دوام و استحکام بالا، داشتن امکانات هوشمندی مثل کنترل های لمسی، ترموستات دقیق، سیستم های خودکار و نمایشگرهای دیجیتال، سیستم های ایمنی مطلوب که از حوادث ناخوشایند مثل نشت گاز جلوگیری می کنند، شعله های گازی متنوع برای انواع پخت و پز اشاره کرد. با این حال، ممکن است تفاوت‌هایی در ویژگی‌ها و امکانات میان مدل‌های مختلف اسنوا وجود داشته باشد، بنابراین قبل از خرید، بهتر است مدل مورد نظر خود را بررسی کرده و با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا شوید.

 

اجاق گاز مبله اسنوا

اجاق گاز مبله اسنوا

قیمت اجاق گاز مبله اسنوا بسته به مدل آن متفاوت است، اسنوا این محصول خود را در مدل های مختلفی با نام های سری آترینا، آدرینا فول، آدرینا پرو، آدرینا کلاسیک، رومینا، والنتینو دیجیتال و والنتینو ساباف به بازار عرضه می کند، که هر سری قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند و از نظر طراحی ظاهری هم تقریبا باهم متفاوت هستند. این اجاق ها دارای فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های هوشمند، امکاناتی مانند کنترل‌های لمسی، قفل کودک، ترموستات دقیق و سایر ویژگی های جذاب می باشند. همچنین، این اجاق‌ها دارای سیستم‌های ایمنی مطلوبی هستند که جلوی حوادث غیرمنتظره مانند نشت گاز را می‌گیرند. ضمناً، با توجه به نیازهای مختلف کاربران، اجاق‌های گاز مبله اسنوا در ابعاد متفاوتی تولید می‌شوند، که این امر به کاربران امکان انتخاب مدلی که بهترین سازگاری با فضای آشپزخانه و نیازهایشان را دارد، می‌دهد.

 

اجاق گاز فردار اسنوا

اجاق گاز فردار اسنوا

مقرون به صرفه بودن قیمت اجاق گاز فردار اسنوا، داشتن درب کشویی، تایمر دیجیتال و عقربه ای، پوشش لعابی داخل فر، داشتن قفل کودک، ترموکوبل، فن کانوکشن، درب شیشه ای دوجداره، جوجه گردان، فن انتقال حرارت و .. از ویژگی های اجاق های فردار این برند است. با وجود دماسنج عقربه ای هنگام پختن کیک دیگر نگرانی از بابت ترک خوردن یا پف کردن کیک ندارید، چرا که دماسنج عقربه ای با اندازه گیری و نمایش لحظه ای دمای داخل فر این مشکل را برطرف کرده است و شما می تواند با اطلاع از دمای دقیق داخل محفظه فر با خیالی راحت و به پختن کیک و شیرینی بپردازید. لعاب داخل فر با نام etc از چسبیدن مواد غذایی به دیواره ها و بدنه فر هنگام پخت و پز جلوگیری می کند و پس از پایان کار با فر دیگر نیازی نیست برای تمیز کردن محفظه داخلی فر به دردسر بیفتید بلکه تنها کافی است با یک دستمال نم‌دار به پاکسازی محفظه فر بپردازید.

 

خرید اجاق گاز اسنوا اقساطی و آنلاین

خرید اجاق گاز اسنوا اقساطی و آنلاین

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر امکان خرید اجاق گاز اسنوا را به عنوان نماینده رسمی این شرکت، با 2 سال ضمانت انتخاب سرویس و 10 سال خدمات پس از فروش با ارسال سریع به سراسر کشور فراهم کرده است. کیفیت، اصل بودن کالا، ضمانت نامه معتبر شرکتی، خدمات پس از فروش، ارسال سریع از مزایای خرید اینترنتی از فروشگاه انتخاب سنتر می باشد. لازم به ذکر است که شما می توانید تمامی محصولات موجود در سایت انتخاب سنتر را به صورت اقساطی بدون نیاز به ضامن با آسان ترین شرایط ممکن خرید کنید و کالای خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 25800000 تومان

دسته بندی ها