یخچال دوو

یخچال دوو

یکی از لاین های جذاب محصولات دوو Daewoo، یخچال های این برند می باشند که در مدل ها و طراح های مختلف متناسب با سلیقه خانواده‌های ایرانی طراحی شده اند. این محصولات در چهار گروه اصلی شامل ساید بای ساید دوو، یخچال فریزر بالا، فریزر پایین و دوقلو به بازار عرضه می‌شوند. مناسب بودن قیمت یخچال دوو در کنار استفاده از فناوری های روز دنیا، گنجایش بالا و کیفیت فوق العاده باعث شده تا جزء پرفروش‌ترین محصولات لوازم خانگی در ایران قرار بگیرد. سامانه گردش هوای چندگانه، بوگیر قدرتمند، سامانه سرمایش سریع، طبقه های شیشه ای بدون فریم و ضد شوک حرارتی، برخی از ویژگی های به کار رفته در این محصولات هستند که آن ها را نسبت به سایر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند.

 

قیمت یخچال دوو

قیمت یخچال دوو

قیمت یخچال دوو در بازار بسیار متنوع است و این تنوع قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین عامل تاثیرگذار مدل دستگاه است. این محصولات در مدل های مختلف با اندازه، ظرفیت و ویژگی های متفاوت به بازار عرضه می شوند، که تفاوت قیمت را با خود به همراه دارند. داشتن ویژگی ها و تکنولوژی هایی مثل یخساز اتوماتیک، سامانه سرمایش هوشمند، سنسور هوشمند حرکتی، خنک کننده‌های پیشرفته، نمایشگر لمسی، قابلیت اتصال به اینترنت، بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه و .. تاثیر مستقیمی بر قیمت محصول دارند. یک عامل دیگر که بر قیمت تاثیر می‌گذارد ظرفیت و گنجایش محصول است، مدل های با ظرفیت بزرگتر به قطعات و فضای بیشتری نیاز دارند و همین موضوع ممکن است قیمت آن ها را افزایش دهد.

 

یخچال دوقلو دوو

یخچال دوقلو دوو

یخچال‌های دوقلو دوو اگرچه ممکن است به محبوبیت مدل های ساید بای ساید نباشند اما قابلیت های زیادی دارند. در این مدل ها دو بخش یخچال و فریزر کاملا از هم جدا هستند و هر بخش موتور جداگانه ای دارد این امر باعث می شود شما بتوانید آن ها را جدا از هم در نقاط مختلفی از آشپزخانه قرار دهید. هرچند که به دلیل جدا بودن این بخش ها از هم حمل و نقل آن ها دشوار نیست اما نسبت به مدل های ساید بای ساید فضای بیشتری را اشغال می کنند. قیمت یخچال دوقلو دوو وابسته به امکاناتی و گنجایشی که در اختیار شما قرار می دهد متفاوت است. از مزایای این مدل ها می توان به داشتن فیلترهای بوگیر قدرتمند ضدباکتری، کمپرسورهای کم مصرف اینورتر، قابلیت اتصال به شیر آب شهری، کنترل سرمایش اتوماتیک و هوشمند، فضای زیاد برای نگهداری مواد غذایی و .. اشاره کرد.

 

یخچال تک دوو

یخچال تک دوو

یخچال‌های تک دوو، فقط یک بخش برای یخچال دارند بدون بخش فریزر. قیمت یخچال تک دوو نسبت به مدلهای دارای فریزر مناسب تر است. این مدل ها به دلیل عدم حضور بخش فریزر، طراحی کم حجم‌تری دارند و برای فضاهای کوچک یا مکان‌هایی با محدودیت فضا یا مصارف موقت در مکان هایی که نیاز به فریزر مستقل دیگری ندارند مناسب هستند. عدم وجود بخش فریزر در این مدل ها کمک می‌کند تا در مصرف انرژی اقتصادی‌تر باشند. این مدل ها به دلیل ساختار ساده‌تر خود طراحی کاربرپسندتری دارند.

 

فریزر تک دوو

فریزر تک دوو

فریزر های تک دوو صرفا فریزر هستند و هیچ بخش یخچالی ندارند. این نوع مدل ها برای نگهداری مواد غذایی در دمای پایین و نگهداری یخ یا مواد فریز شده به کار می‌روند. با توجه به عدم وجود بخش یخچال، این مدل ها فضای بزرگی را برای نگهداری مواد غذایی فریز شده به کاربر می‌دهند. فریزرهای تک معمولاً دارای سیستم‌های کنترل دما هستند که به کاربر این امکان را می‌دهد تا دمای داخل فریزر را به دقت تنظیم کند. به عنوان یک دستگاه فقط با وظیفه فریز، برای فضاهای کوچک که نیاز به یخچال ندارند، مناسب هستند .عدم وجود بخش یخچال معمولاً به این مدل ها کمک می‌کند تا در مصرف انرژی اقتصادی‌تر باشند. قیمت فریزر تک دوو با توجه به طراحی ساده‌تر و عدم وجود بخش یخچال نسبت به سایر مدل ها مناسب تر است.

 

یخچال فریزر بالا دوو

یخچال فریزر بالا دوو

در مدل های فریزر بالا دوو بخش فریزر در بالای یخچال قرار گرفته است. قرار گرفتن بخش فریزر در بالا این امکان را به کاربر می‌دهد که به راحتی بدون نیاز به خم شدن به محتویات فریزر دسترسی داشته باشد. برخی از این مدل ها دارای فناوری‌های هوشمندی هستند که امکاناتی مانند اتصال به اینترنت، کنترل از راه دور، و هماهنگی با دستگاه‌های هوشمند را فراهم می‌کنند. سیستم‌های تهویه هوا که در این مدل ها به کار رفته است باعث حفظ تازگی مواد غذایی و جلوگیری از انتقال بوهای ناخواسته از یخچال به فریزر می شود. این یخچال‌ها معمولاً با طراحی شیک و مدرن آمیخته شده‌اند که به زیبایی دکور خانه اضافه شما می افزاید. قیمت یخچال فریزر بالا دوو نسبت به مدل های ساید بای ساید، دوقلو و پایین فریزر این برند مناسب تر است.

 

یخچال فریزر پایین دوو

یخچال فریزر پایین دوو

یخچال های فریزر پایین دوو به عنوان یکی از پرفروش ترین مدل های این برند به حساب می آیند. این مدل ها به دلیل مجهز بودن به نسل جدید کمپرسور مصرف انرژی پایینی دارند و به سامانه سرمایش سریع مجهز می باشند. مخزن آبریز  برخی از این مدل ها دارای کنترل پنل LED مجهز به دکمه های لمسی است. از دیگر قابلیت های این محصول می‌توان به داشتن محفظه‌ی نگهدارنده میوه و سبزیجات با قابلیت کنترل رطوبت اشاره کرد. نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض و سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر از دیگر ویژگی های کاربردی این محصولات می باشد. قیمت یخچال فریزر پایین دوو نسبت به مدل های بالا فریزر این برند تقریبا بالاتر است.

 

خرید یخچال دوو با شرایط ویژه

خرید یخچال دوو با شرایط ویژه

برای خرید یخچال دوو یا سایر محصولات دوو شرایط ویژه و به صورت اقساطی می توانید از طریق وب سایت انتخاب سنتر، تخصصی ترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی و نماینده رسمی این برند با اعتماد کامل از کیفیت، و دریافت ضمانت نامه معتبر شرکتی اقدام به خرید کنید. علاوه بر این کالا شما می توانید تمامی محصولات موجود در سایت را بدون نیاز به ضامن با آسان ترین شرایط ممکن قسطی خرید کنید. انتخاب سنتر تمامی یخچال‌های این برند را با 124 ماه ضمانت کمپرسور و 24 ماه ضمانت کامل محصول با بهترین قیمت روز بازار در دسترس خریداران قرار داده و به فروش می رساند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 69500000 تومان

دسته بندی ها