کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی

با قطعیت می توان گفت که یکی از معتبرترین تجهیزات تهویه مطبوع، کولر گازی ال جی است. شرکت ال جی از زمان های دور سهم عمده ای از بازار سیستم های سرمایشی و همچنین تهویه مطبوع را به خود اختصاص داده است. دلیل محبوبیت محصولات این برند، تنوع ظرفیت و تناسب محصولات با انواع الگوهای آب و هوایی، گستردگی خدمات پس از فروش و همچنین تنوع و زیبایی در طراحی می باشد. برند ال‌جی به عنوان یکی از برندهای معتبر در صنعت الکترونیک و تجهیزات خانگی شناخته شده است. کیفیت ساخت و قدرت این برند بر قیمت کولر گازی ال جی تاثیر میگذارد.

 

قیمت کولر گازی ال جی

قیمت کولر گازی ال جی

قیمت کولر گازی ال‌ جی و هر دستگاه خنک کننده‌ای ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد. کولرهای گازی این برند با ظرفیت‌ها و ابعاد مختلف عرضه می‌شوند. دستگاه‌های با ظرفیت بیشتر معمولاً قیمت بالاتری دارند. دستگاه‌هایی که از نظر بهره‌وری انرژی بهتر و کارایی بیشتری برخوردارند ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند اما به مدت‌های طولانی‌تر معمولاً هزینه عملیاتی کمتری دارند. ویژگی‌هایی مانند کنترل هوشمند، تایمر، فیلترهای خاص، و راحتی استفاده ممکن است به قیمت دستگاه اضافه کند.

 

قیمت اسپلیت گرمایشی و سرمایشی ال جی

قیمت اسپلیت گرمایشی و سرمایشی ال جی

اسپلیت‌های گرمایشی و سرمایشی ال‌ جی به عنوان یک راه حل مؤثر و کارآمد برای تأمین گرمایش و سرمایش در منازل، اتاق‌های کاری، فضاهای تجاری و حتی محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات این امکان را به کاربر می‌دهند تا در هر فصل سرما یا گرما، از تنظیمات متنوعی برای تنظیم دما بهره‌مند شوند. این محصولات با طراحی زیبا و باریک خود، قابلیت یکپارچه شدن با دکوراسیون داخلی محیط را دارند و به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز مطرح می‌شوند. قیمت اسپلیت گرمایشی و سرمایشی ال جی به دلیل کاربرد دوگانه آن نسبت به سایر محصولات سرمایشی و یا گرمایشی این برند بیشتر است ولی از طرفی امکانات بیشتری در اختیار شما می گذارد. از مزیت های این محصول میتوان به داشتن ریموت کنترل، مصرف انرژی پایین و صدای کم آن اشاره کرد.

 

خرید کولر گازی ال جی

خرید کولر گازی ال جی

یکی از مزیت های خرید کولر گازی ال جی از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. مشتریان می توانند علاوه بر پرداخت وجه سفارش بصورت آنلاین یا کارت به کارت، وجه سفارش خود را در محل و هنگام دریافت سفارش بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه کارت خوان پرداخت نمایند. علاوه برفروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 3 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد و این امکان را برای خریداران گرامی فراهم نموده تا با مشاهده محصولات از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات مورد نظر خود آشنا شوند و کالا مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 130000000 تومان

دسته بندی ها