قیمت تلویزیون جی پلاس

تلویزیون های جی پلاس در سال 1397 توسط شرکت گلدیران به بازار معرفی شدند. این شرکت برنامه توسعه‌ی و تولید تلویزیون های ایرانی جی پلاس را در پیش گرفته و با تکیه بر قطعات داخلی و مشاوره مهندسین کره ای توانسته محصولات با کیفیتی را با قیمت مناسب و با ضمانت خود شرکت گلدیران به بازار عرضه کند. قیمت تلویزیون جی پلاس نسبت به تلویزیون های مشابه بسیار به صرفه تر می باشد و از این رو خریداران زیادی را به خود جذب کرده است. تلویزیون های جی پلاس مجهز به پنل با کیفیت +A می باشند و به همین دلیل دارای کیفیت تصویر بالایی نیز می باشند.


تلویزیون جی پلاس

از دیگر ویژگی های مهم این تلویزیون ها قابلیت Time shift می باشد قابلیت Time shift به کاربران امکان جابجایی زمان در حین تماشای برنامه مورد نظر را می دهد به این معنی که اگر کاربر در حین تماشای برنامه ها از دیدن صحنه ای جا مانده باشد و یا مد نظر داشته باشد که صحنه ای را مجدد تماشا کند، می تواند تصویر را به عقب برگرداند و تکرار آن صحنه را تماشا کند. از آن جایی که تلویزیون های هوشمند مجهز به سیستم عامل می باشند امکان وبگردی و کنترل کامل تلویزیون با استفاده از تلفن هوشمند امکان پذیر است. تلویزیونهای جی پلاس با نگاهی مدرن، ساده و زیبا طراحی شده اند، ظرافت بدنه شکل پایه، جزییات و رنگ قابها در مجموع کلیتی چشم نواز را به عنوان یک تلویزیون با ظاهر زیبا تشکیل میدهد، همچنین خیال شما را بابت داشتن تلویزیونی با کیفیت فوق العاده و تکنولوژی پیشرفته راحت می کند.علاوه بر آن ظاهر شیک و مدرن مدلهای مختلف آن، جلوه ای زیبا به چیدمان هر خانه می بخشد.

 

کیفیت ال ای دی جی پلاس

تلویزیون های QLED جی پلاس قدرت نمایش میلیادرها رنگ خالص و غنی را داراست که همین امر یکی از موجبات بالا رفتن کیفیت تلویزیون جی پلاس می باشد. این تلویزیون های پیشرفته به کمک ذرات نانومتری و کوچک کوانتوم ، تصاویر و رنگ های بی نظیری تولید می کنند. ترکیب این فناوری با رزولوشن تصویر Ultra HD و پنل با کیفیت +A، تلویزیون های جی پلاس را در رده محصولات با تکنولوژی پیشرفته قرار می دهد.

 

قابلیت های تلویزیون جی پلاس

این تلویزیون ها دارای قابلیت های زیادی هستند که تماشای تصاویر را با استفاده از فناوری های گوناگون برای کاربر جذاب و خوشایند کرده اند. از این قابلیت ها می توان به مواردی چون امکان Mirror کردن گوشی‌های اندروید و IOS بر روی تلویزیون (Miracast & AirScreen)، امکان پخش انواع رسانه ها از تلفن همراه بر روی تلویزیون، Quick Mirror به کمک دستیار هوشمند جی‌پلاس Eshare، تبدیل گوشی هوشمند به Air Mouse از طریق دستیار هوشمند جی‌پلاس، جابجایی زمان تصویر درحال پخش از شبکه‌های تلویزیونی (Time Shift)، صرفه‌جویی در مصرف انرژی Energy Saving Mode، ضبط بر روی حافظه خارجی (Digital Recording)، کنترل تطبیقی صدا Adaptive Sound Control، کنترل سایر لوازم صوتی با کنترل تلویزیون (CEC) اشاره کرد.

 

دیگر قابلیت های ال ای دی جی پلاس

وبگردی و کنترل کامل امکانات تلویزیون با استفاده از گوشی هوشمند به کمک دستیار هوشمند جی‌پلاس، درگاه‌ USB، درگاه HDMI، حافظه داخلی، ساختار پنل IPS، سیستم عامل اندروید Android 9، گیرنده دیجیتال از نوع DVB-T2، کنترل هوشمند، کنترل تطبیقی صدا (Adaptive Sound Control) و پشتیبانی از طیف رنگی گسترده(Billion Rich Colors) از دیگر قابلیت های این تلویزیون ها می باشد. جی پلاس این تلویزیون ها را مدرن، زیبا وساده طراحی کرده است و ظرافت بدنه و شکل پایه ها ظاهری چشم نواز به این محصولات داده است. کاور ضد خش صفحه نمایش و قابلیت استفاده از پایه رومیزی و نصب روی دیوار از دیگر خصوصیات این محصولات می باشند.

 

برند جی پلاس

برند جی پلاس که توسط شرکت مادیران معرفی شده در طی سال هایی که فعالیت داشته است زیر مجموعه های زیادی را در عرضه های مختلف ایجاد کرده. برند جی پلاس از زمان شروع به فعالیت توانسته است که تلویزیون های هوشمند و غیر هوشمندی را در سایز های مختلف روانه بازار کند. از ویژگی های مهم این تلویزیون ها ارائه خدمات پس از فروش عالی می باشد که توانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند. همانطور که گفته شد این محصولات از تکنولوژی های روز ساخته شده اند و از این رو میتوان فایل های مختلف، تصاویر و … را از طریق گوشی، لپ تاپ، تبلت و … به تلویزیون منتقل کرد همچنین شما میتوانید برنامه های اجتماعی خود را از طریق تلویزیون چک و کنترل کنید.

 

قیمت ال ای دی جی پلاس

این تلویزیون ها توانایی بالایی در کاهش نویز صفحه دارند و به صورت اتوماتیک صفحه ای که دچار نویز باشد را تصحیح کرده و بسیار شفاف می سازند. ال ای دی های جی پلاس از مدل های 32 تا 82 اینچ طراحی شده اند و با ظاهر زیبای خود جلوه ای خاص به منزل شما می دهد. قیمت تلویزیون جی پلاس بسته به سایز و قابلیت های آن مختلف است، لازم به ذکر است که ویژگی این تلویزیون ها تاثیر مستقیمی بر روی قیمت مدل ها دارد. در ادامه همین صفحه میتوانید همه مدل های این برند و قیمت تلویزیون جی پلاس را مشاهده کنید.


ال ای دی جی پلاس انتخاب سنتر

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر تلویزیون های جی پلاس را با قیمت مناسب و ضمانت اصل بودن کالا در این صفحه به نمایش گذاشته است. برای خرید محصول مورد نظر می توانید با ثبت و نهایی کردن سفارش از خدمات ویژه ای چون نصب رایگان بهره مند شوید. جی پلاس (Gplus) در این فروشگاه با ضمانتنامه 24 ماهه گلدیران ارائه می شود.

 

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان مرکز تخصصی فروش لوازم خانگی، جدید ترین مدل های تلویزیون را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر به فروش می رساند. تمامی تلویزیون ها و دیگر محصولات در سایت لوازم خانگی انتخاب سنتر به صورت روزانه به‌روز رسانی می شوند و شما خریداران محترم میتوانید جهت خرید بهتر و اطلاع از از قیمت ها و مقایسه قیمت نمایندگی های فروش در ایران قیمت تلویزیون مورد نظر را بررسی کرده و با رضایت بیشتر خرید خود را انجام دهید.

شما میتوانید خرید آنلاین تلویزیون جی پلاس را به راحتی در سایت انتخاب سنتر تجربه کنید، در ادامه میتوانید تلویزیون های جی پلاس موجود در انتخاب سنتر را مشاهده و پس از برسی، اقدام به نهایی کردن خرید خود داشته باشید، همچنین اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 151300000 تومان

دسته بندی ها