قیمت بخاری گازی مروارید سوز

بخاری گازی مروارید سوز

مروارید سوز با 30 سال تجربه در تولید انواع بخاری از عمده ترین تولیدکنندگان این محصول در بازار لوازم خانگی ایران می باشد. این شرکت با به کارگیری فناوری های نوین و دانش متخصصان داخلی ضمن برقراری سیستم Just in Time  توانسته بخاری ها و شومینه های گازی را در مدل های گوناگونی چون مروارید، ارشیا، رویال، آذرخش، طرح کودک، فروزان و... طراحی و تولید نماید. قیمت بخاری گازی مروارید سوز نسبت به برندهای خارجی که این کالا را ارائه می دهند مناسب تر است. این برند در بین خریداران خود از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

قیمت بخاری گازی مروارید سوز

قیمت بخاری گازی مروارید سوز

متوسط قیمت بخاری‌ گازی مروارید سوز بسته به مدل، ظرفیت گرمایشی، امکانات، ویژگی‌ها می‌تواند متغیر باشد. با توجه به تنوع مدل‌ها و امکاناتی که بخاری‌های گازی این برند ارائه می‌دهند، قیمت‌ها متفاوت است. به طور کلی، بخاری‌های گازی مروارید سوز در بازار در گستره قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند. قیمت ممکن است از مقدار کمی برای مدل‌های پایه‌ای و با کیفیت پایین‌تر شروع شود و به مقدار بیشتری برای مدل‌های با ویژگی‌ها و امکانات بیشتر افزایش یابد. ولی با توجه به اینکه این برند یک برند ایرانی است قیمت های منصفانه ای بر روی محصولات خود گذاشته است تا هر فردی با هر بودجه ای بتواند یک مدل از آن را تهیه کند.

 

کیفیت بخاری مروارید سوز

کیفیت بخاری گازی مروارید سوز

اگر بخواهیم کیفیت و قیمت بخاری مروارید سوز را نسبت به هم بررسی کنیم، باید گفت با توجه به کیفیت مطلوبی که این برند برای این کالای خود در نظر گرفته و امکانات متنوعی که برای آن ارائه می‌دهد. قیمتی کاملا اقتصادی دارد. از قابلیت های بخاری های گازسوز این برند ایرانی می توان به ترموکوپل، سنسور پایش میزان اکسیژن محیط، سنسور تنظیم کننده میزان فشارگاز (گاورنر)، سیستم فندک پیزو الکتریک، شیشه ایمن و سیستم جرقه زنی اتوماتیک و .. اشاره کرد. واحد طراحی و ساخت این شرکت با پیاده سازی علم روز، محصولاتی با بهترین کیفیت را به بازار عرضه می کنند.

 

خرید بخاری گازی مروارید سوز

خرید بخاری گازی مروارید سوز

برای خرید بخاری گازی مروارید سوز می توانید به ادامه این صفحه مراجعه کنید. انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی خرید اقساطی تمامی محصولات موجود در سایت را با آسان ترین روش ممکن بدون نیاز به ضامن برای شما فراهم کرده است. یکی از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. مشتریان گرامی می توانند وجه سفارش خود را در محل و هنگام دریافت سفارش بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه پوز پرداخت نمایند. 

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 5265000 تومان

دسته بندی ها