قیمت یخچال اسنوا

قیمت یخچال اسنوا

قیمت یخچال اسنوا با توجه به اینکه در دسته‌های ساید بای ساید، فریزر بالا، فریزر پایین، فریزر دوقلو و فریزر تک تولید می شوند متفاوت است. در طراحی های جدید این محصولات اسنوا سعی شده است که فضای بیشتری درون یخچال در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد. از جمله ویژگی های اصلی یخچال‌های‌ اسنوا می توان به گنجایش بالا، موتور کمپرسور قدرتمند، سیستم سرمایش هوشمند اشاره کرد. موتور های نسل جدید این یخچال‌ها به صورت کم صدا و کم مصرف طراحی شده‌اند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن هوای سرد را داخل فضای یخچال به گردش در می آورند. 

 

خرید و قیمت یخچال اسنوا

خرید و قیمت یخچال اسنوا

همانطور که می‌دانید، برند اسنوا، سالیان سال است که به تولید لوازم خانگی در ایران پرداخته و کیفیت و خدمات پس از فروش این شرکت برای همه محرز است. در مقایسه با امکانات مدرن و خدمات پس از فروشی که برای تمامی یخچال و فریزرهای تولید شده در اسنوا، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، قیمت یخچال اسنوا از رقم قابل قبول و مطلوبی برخودار است. از همین رو شما می‌توانید با خیالی آسوده از امکانات، خدمات پس از فروش، کیفیت و قیمت مناسب، به بررسی و مقایسه هر یک از مدل‌ها باهم پرداخته و پس از انتخاب، کالای مد نظر خود را از انتخاب سنتر خریداری کنید.

 

مزایای یخچال اسنوا

یخچال فریزر اسنوا و مزایای خرید آن

سیستم سرمایش هوشمند یا همان اسمارت کولینگ به شیوه ای کاملا نوین جریان سرما را در تمام فضای یخچال‌های اسنوا مدیریت می کند، بنابراین موادغذایی درون یخچال برای مدت زمان بیشتری طراوت و تازگی خود را حفظ می‌کنند. برفک باعث افزایش مصرف انرژی و کاهش کارآیی یخچال می شود اما یخچال‌های این برند با دارا بودن سیستم ضد برفک این مشکل را حل کرده‌اند. سامانه گردش هوای چندگانه تکنولوژی خاصی است که از بوگرفتن یخچال جلوگیری می کند و در حفظ کیفیت موادغذایی نقش بسزایی دارد. ال ای دی های ستونی درون این محصولات نوردهی بالایی درون محفظه ایجاد می‌کنند که باعث می شود هیچ کدام از موادغذایی موجود در یخچال از دید شما پنهان نمانند. یخساز و آب سرد کن این دستگاه ها در هر زمانی آب خنک را آماده نوشیدن نگه می دارند.

 

قیمت یخچال دوقلو اسنوا

یخچال دوقلو اسنوا

یکی از تولیدات پر فروش این برند، یخچال دوقلو اسنوا می‌باشد که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار یافت می‌شود. قیمت یخچال دوقلو اسنوا نسبت به برندهای برتر خارجی که این محصول را ارائه می‌دهند مناسب تر است. این محصولات با توجه به کیفیت بسیار بالا، همراه با طراحی و امکانات مدرنی که دارند، یک گزینه بسیار مناسب برای خرید می‌باشند. این دسته از یخچال‌های اسنوا اصولا برای خانواده‌های پرجمعیت و یا خانواده‌هایی که علاقه مند به خریداری مواد‌غذایی به صورت کلی هستند، توصیه می شود و این قابلیت را دارند که هم به صورت تکی و یا جفت در کنار یکدیگر استفاده شوند.

 

قیمت یخچال فریزر بالا اسنوا

یخچال فریزر بالا اسنوا

یکی دیگر از دیگر تولیدات این برند در دسته یخچال فریزر ، یخچال فریزر بالا اسنوا است که نسبت به سایر مدل‌های دوقلو و ساید بای ساید عرض کمتری داشته و دو درب بر روی آن قابل مشاهده است. درب بالا برای فریزر است که عموما دارای چند طبقه برای قرار گرفتن مواد غذایی است و درب پایین ، برای بخش یخچال در نظر گرفته شده است. قیمت یخچال فریزر بالا اسنوا، نسبت به ساید بای ساید و یخچال دوقلو کمتر بوده و مناسب خانواده های کم جمعیت می باشد.

 

قیمت یخچال فریزر پایین اسنوا

یخچال فریزر پایین اسنوا

از دیگر تولیدات این برند، می‌توان به یخچال فریزر پایین اسنوا اشاره کرد. این محصولات دارای یک فریزر در پایین با تعدادی کشو برای نگه داری مواد منجمد و یک یخچال که در بالا قرار گرفته است می باشند. در مقایسه با مدل‌های بالا فریزر، شاید کمی فضای فریزر این مدل‌ها بیشتر بنظر بیاید، اما عموماً فضای یکسانی دارند. دلیل یکسان بودن فضا هم این است که در مدل‌های بالا فریزر عموماً عرض یخچال بیشتر است ولی در مدل های پایین فریزر عرض کمتر است ولی ارتفاع آن ها بیشتر است. قیمت یخچال فریزر پایین اسنوا نسبت به مدل های بالا فریزر این برند تقریبا بیشتر است.

 

خرید یخچال اسنوا از انتخاب سنتر

خرید یخچال اسنوا از انتخاب سنتر

انتخاب سنتر، مرجع تخصصی آنلاین لوازم خانگی، با بیش از 7 سال تجربه در فروش آنلاین لوازم خانگی است. انتخاب سنتر نماینده فروش محصولات اسنوا بوده و تمامی محصولات این شرکت را به صورت پیش فروش ، فروش اقساطی و فروش آنلاین با بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار می دهد. البته خارج از بحث قیمت و مزایایی که در هنگام خرید یخچال فریزر اسنوا شامل خریداران می گردد، انتخاب سنتر نیز خدمات دیگری مانند پرداخت در محل و اصالت و ضمانت رسمی و ... را برای مشتریان خود فراهم می سازد تا تمامی مشتریان رضایت کامل را از خرید خود داشته باشند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 57800000 تومان

دسته بندی ها