قیمت ماشین لباسشویی بست

 
قیمت لباسشویی بست

 

لباسشویی بست ساخت کجاست؟

ماشین لباسشویی بست (BOST) از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات تولیدی این برند موفق ایرانی می باشد. این محصول با بهره گیری از فناوری های روز دنیا طراحی و تولید شده است و از لباسشویی های با کیفیت بازار لوازم خانگی می باشد که قیمت بسیار مناسبی دارد. بست به عنوان برند اقتصادی گروه صنعتی انتخاب، تمامی محصولات را با توجه به نیاز مشتریان داخلی و با قیمت مناسب طراحی و تولید می نماید.

 

قابلیت باکتری زدایی در ماشین لباسشویی بست

قابلیت های لباسشویی بست

لباسشویی بست از قابلیت های بی نظیری برخوردار است که از جمله آنها شستشوی سریع، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، تنظیم دما از آب سرد تا 95 درجه با توجه به برنامه انتخابی و آبکشی شرعی می باشد، دیگر قابلیت های جذاب لباسشویی بست دارا بودن تکنولوژی نانوسیلور جهت باکتری زدایی است، امکان تعریف برنامه پیش شستشو، وجود صفحه نمایشگر تمام لمسی LED که هم بر زیبایی این محصول افزوده و هم کارکرد آن را راحت تر می کند، داشتن سیستم حباب ساز (Eco Bubble) که به مقدار قابل توجه ای مصرف آب و انرژی را کاهش می دهد و عمل شستشو را بسیار راحتتر انجام می دهد همچنین برای پاکیزگی بیشتر البسه مدل شستشوی همراه با بخار را دارد که حس تازگی را به لباس ها می بخشد. لباسشویی بست دارای دیگ الماسه (Diamond Drum)، بدنه ضد لرزش (bodyguard) و درام لانه زنبوری (hexa drum) می باشد و داشتن راهنمای فارسی در پنل کنترل از قابلیت های بزرگ این لباسشویی مطرح است و در آخر هم می توان به سیستم ضد چروک (Crease Care) و برنامه دوبار آبکشی (Double Rinse) لباسشویی بست اشاره کرد

 

بدنه بدون لرزش در ماشین لباسشویی بست

کیفیت ماشین لباسشویی بست 

لباسشویی های بست با ظرفیت های متنوع 5 کیلوگرم، 6 کیلوگرم و 7 کیلوگرمی تولید می شوند و دارای قابلیت ها و مشخصات فنی متفاوتی می باشند این لباسشویی ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار است و می توانید نظافت لباس های خود را با استفاده از انواع برنامه های شستشوی به این لباسشویی با کیفیت بسپارید.

 

برنامه های پیش شستشوی لباسشویی بست

برنامه های شستشوی لباسشویی بست

لباس های گوناگون با یک روش قابل شستشو نمی باشند و هر یک از برنامه های شستشو در ماشین های لباسشویی برای شستن نوع خاصی از لباس ها طراحی شده است که می توان دمای خاصی را نیز برای آن در نظر گرفت. لباسشویی های بست دارای برنامه های متنوع شستشو می باشند و از سیستم شستشو همراه با بخار جهت تمیزی بیشتر و بازگرداندن حس تازگی به لباس ها نیز برخودار می باشند. هر یک از برنامه های شستشو به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند با انتخاب برنامه مورد نظر با توجه به جنس لباس ها، کیفیت لباس ها را حفظ نماید. کاربر با انتخاب برنامه های گوناگون شستشو در واقع مواردی چون زمان شستشو، سرعت چرخش، سرعت خشک کردن، مدت زمان آبکشی و... را تنظیم می نماید بنابراین هنگام استفاده از ماشین لباسشویی توجه به انتخاب برنامه صحیح شستشو اهمیت خاصی دارد.

 

خرید لباسشویی بست از انتخاب سنتر

خرید لباسشویی بست از انتخاب سنتر

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر تمامی محصولات بست را با ضمانت 24 ماهه انتخاب سرویس عرضه می نماید. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی تمامی لباسشویی های بست را به قیمت مناسب در دسترس خریداران محترم قرار داده است. مشتریان گرامی که برای اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه با استفاده از روش پرداخت آنلاین اقدام به تکمیل سفارش می نمایند، از هدیه اولین خرید آنلاین برخوردار می شوند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 15000000 تومان

دسته بندی ها