قیمت بخاری برقی

بخاری برقی

بخاری برقی یکی از لوازم خانگی است که در دسته گرمایشی از قدیم تا امروز وجود داشته و طی سالیان متمادی ، با تغییرات و بروز شدن برخی از المان ها و بهبود در عملکرد همراه بوده است. البته طبیعتاً قیمت بخاری برقی با اضافه شدن برخی امکاناتو یا تغییر در ظاهر و نوع استفاده، گاهی همراه با افزایش و کاهش همراه بوده است. در سالیان نه چندان دور، بخاری برقی تنها در یک ظاهر ساده قرمز رنگ در خانه یافت می شدند ولی امروزه انواع و اقسام متفاوتی نیز دارند. قیمت بخاری برقی بسته نوع آن، تکنولوژی استفاده شده، امکانات جانبی مانند فن و ... متفاوت خواهد که در ادامه به معرفی برخی از انواع پرطرفدار آن خواهیم پرداخت.

 

قیمت بخاری برقی

قیمت بخاری برقی و انواع آن

به طور کلی، قیمت بخاری برقی بر اساس سایز ، تعداد المنت گرم کننده، تکنولوژی استفاده شده در تولید آن و موارد دیگری مانند امکانات و ... بستگی دارد. خرید بخاری برقی که امکانات و یا شرایط ظاهری خاصی نداشته باشد طبیعتاً با قیمت پایین تری صورت خواهد گرفت اما مدلی که دارای فن، هشدارهای متنوع ، قابلیت زمان بندی برای شروع و اتمام کار و یا حتی مدل‌های دوکاره قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. در ادامه با معرفی انواع بخاری برقی و مزایا ن نسبت به هم خواهیم پرداخت.

 

قیمت هیتر برقی

هیتر برقی

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های بخاری های برقی، هیتر برقی است که نسبت به سایر مدل‌ها از تکنولوژی نوآورانه در تولید آن استفاده شده است. ظاهر زیبا، فن و دوکاره بودن هیتر برقی از مهمترین دلایلی است که اکثر افراد برای خرید آن اقدام میکنند. از سمتی، عموماً بخاری های برقی برای گرما افزوده در منازل و سایر اماکن استفاده می شود و در فصل سرما و خانه‌هایی که به دلایل مختلف با بخاری گازی و یا پکیج به خوبی گرم نمی شوند، از این محصولات برای افزایش گرما استفاده میکنند. قیمت هیتر برقی بر اساس برند سازنده، سایز و حجم گرمایش که تولید می کند متغییر خواهد بود. البته لازم بذکر است که برخی از این مدل ها دارای درجه حرارت متفاوت، حالت پنکه (بدون گرمایش) را دارا می باشند.

 

قیمت بخاری برقی فن دار

بخاری برقی فن دار

بخاری برقی فن دار، بعد از هیتر در رتبه دوم پرطرفدارترین مدل‌ها بخاری برقی قرار میگیرد. این مدل‌ها مشابه همان بخاری های کلاسیک برقی هستند و با استفاده از یک یا چند عدد فن، قابلیت پرتاب گرما را تا فضایی بیشتر دارند. در بخاری های قدیمی یک مشکل اساسی بوجود داشت و آن هم ایجاد گرمای زیاد در حوالی بخاری بود و تناسبی بین کل محیط یک اتاق که بخاری داشت دیده نمیشد. با وجود اضافه شدن فن، این مشکل تا حد زیادی برطرف شده و باعث گردش هوا می گردد. قیمت بخاری فن دار نسبتاً پایین بوده و البته مانند سایر مدل‌ها اضافه شدن امکانات و شرایط ظاهری و ... ، قیمت بخاری فن دار را دستخوش تغییر می کند.

 

خرید بخاری برقی

خرید بخاری برقی از انتخاب سنتر

خرید بخاری برقی شاید در ابتدا ساده به نظر برسد، اما با وجود مدل‌ها، انواع و اقسام و برندهای متعددی که در بازار قابل مشاهده است، شاید کمی گیج کننده بنظر برسد. در سالیان نه چندان دور خرید بخاری برقی خیلی ساده بود و با وجود یک یا دو برند تولید کننده، آن هم با مدل کلاسیک، حق انتخابی وجود نداشت. انتخاب سنتر به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی ، بخش مشاوره رایگان لوازم خانگی را راه اندازی کرده است تا بتواند به شما کمک کند. شما میتوانید با تماس، و درخواست مشاوره، اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کارشناسان ما قرار داده ، تا کارشناسان ما پس از بررسی، بهترین ها را به شما معرفی کنند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 7848000 تومان

دسته بندی ها