اجاق گاز دوو

اجاق گاز دوو

اجاق گاز دوو یکی دیگر از محصولات با کیفیت این برند است، این برند با برندهایی همچون سامسونگ و ال جی رقابت می کند و همیشه سعی کرده تا بهترین و جذاب ترین امکانات را در اجاق گازهای خود جا دهد. این محصولات از ظاهر شیک و طراحی مدرنی برخوردارند که باعث می شود شما بتوانید از آن ها در هر دکوراسیونی استفاده کنید و به جلوه و زیبایی آشپزخانه خود بیافزایید. دوو در ساخت این محصولات خود از مواد مرغوب و با کیفیت و تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند که همین امر باعث می شود این محصولات طول عمر بالایی داشته باشند. قیمت اجاق گاز دوو نسبت به برندهای خارجی که با آن ها رقابت می کند بسیار مقرون به صرفه است. برند دوو در برابر کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مناسبی که در این محصولات خود ارائه می دهد، قیمت گذاری منصفانه ای دارد.

 

قیمت اجاق گاز دوو

قیمت اجاق گاز دوو

قیمت اجاق گاز دوو بسته به رنگ، ابعاد، تعداد شعله، فردار یا نبودن آن متفاوت است. تمامی این محصولات دارای سرشعله های ساباف ایتالیایی هستند که در کمتر برندی که این محصول را تولید می‌کنند، این موضوع دیده می شود. اکثر این محصولات دارای صفحه نمایش لمسی هستند که این صفحه نمایش ساعت و زمان سنج را به شما نشان می دهد. در سرشعله های محصولات این برند از قطعه ای به نام گاورنر استفاده شده است که باعث می شود شعله های گاز ثابت باشد و از کم و زیاد شدن آن جلوگیری می کند. جنس سر ولوم اجاق های این برند از پلاستیک پولیامیت و باکالیت نسوز است که باعث استقامت بیشتر آن ها در برابر حرارت می شود. در اکثر این محصولات دو شعله زماندار وجود دارد که در اکثر برندهای مطرح شعله زماندار یک عدد است.

 

اجاق گاز فردار دوو

اجاق گاز فردار دوو

اجاق های مبله این برند در دو نوع فردار و طرح فر به بازار عرضه می شوند که قیمت اجاق گاز فردار دوو نسبت به مدل های طرح فر بالطبع بیشتر است. فر این اجاق ها دارای فن خنک کننده هستند که باعث می‌شود دمای داخل فر بعد از کار سریع تر خنک شود. درب آن ها از شیشه دوجداره جدا شونده است که شما می توانید بعد از هر بار استفاده، شیشه را در آورده و سطح آن را از تمام لکه های چربی و غذا پاک کنید. در این مدل ها از فن گردش هوای داغ و المنت برقی (توربو فن) استفاده شده است که با ایجاد حرارت یکنواخت باعث می‌شود غذای شما در مدت کوتاهی آماده شود. از دیگر ویژگی های آن ها می توان به داشتن قفل کودک، زمان سنج، زنگ هشدار، تکنولوژی یخ زدا، جوجه گردان و قابلیت گریل کردن مواد غذایی، تنظیم درجه حرارت، لعاب سلف کلین محفظه فر، مجهز بودن به ترموکپل تاپ تایم و فندک خودکار اشاره کرد.

 

اجاق گاز طرح فر دوو

اجاق گاز طرح فر دوو

اجاق های طرح فر دوو ظاهری کاملا شبیه به اجاق های فردار دارند و از نظر جنس سرشعله ها، ابعاد و امکانات فرق چندانی با مدل های فردار ندارند ولی در محفظه‌ی زیرین آن ها خبری از فر نیست و فقط حکم یک کابینت را دارد که شما می توانید وسایل اضافی آشپزخانه را در آن جا قرار دهید. قیمت اجاق گاز طرح فر دوو تقریبا نصف قیمت مدل‌های فردار این برند است و اگر شما بودجه محدودی دارید و نمی خواهید برای خرید گاز هزینه زیادی بپردازید و یا اگر مایکروفر، تستر و یا فرتوکار دارید و نیازی به وجود فر در اجاق گاز خود ندارید این مدل گزینه مناسبی برای خرید است.

 

خرید اجاق گاز مبله دوو

خرید اجاق گاز مبله دوو

شما می توانید جهت خرید اجاق گاز مبله دوو به ادامه این صفحه مراجعه کنید. در این صفحه لیست کاملی از این محصولات قرار داده شده که شما می توانید با کلیک بر روی عنوان و تصویر هر محصول ویژگی ها و اطلاعات  آن را مطالعه کنید و بعد از مقایسه ویژگی این محصولات با هم مدل مورد نظر خود را انتخاب و با اطمینان کامل از اصالت کالا خرید کنید. انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی و نماینده رسمی محصولات دوو، این محصولات را با ضمانت 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید تمامی محصولات موجود در سایت را به صورت اقساطی بدون نیاز به ضامن در با آسان ترین شرایط ممکن خرید کنید و کالای خود را بدون معطلی در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 27500000 تومان

دسته بندی ها