ویژگی های محصول

  • 5 شعله
  • فندک فوق سریع
  • تراز مصرف انرژی +A
  • مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19566

Snowa Plate Cooker Model SS-19566
برند: اسنوا
رنگ کالا
استیل
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب سنتر
مشاوره تخصصی رایگان
ضمانت اصالت کالا انتخاب سنتر
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل انتخاب سنتر
پرداخت در محل
چگونه اعتماد کنیم انتخاب سنتر
چگونه اعتماد کنیم

معرفی اجاق گاز صفحه ای اسنوا SS-19566

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19566 یکی از محصولات باکیفیت شرکت اسنوا ایرانی قدرتمند در زمینه لوازم خانگی می باشد. این محصول با استفاده از توان و دانش داخلی ، توانسته در میان شرکت های رده بالا بسیار موفق عمل کند. رنگ اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19566 نیز استیل بوده و زیبایی فراوانی به دکوراسیون آشپزخانه های شما میدهد. گریل های این اجاق دارای چدن لعاب کاری شده و مقاوم در برابر تغییر رنگ و شوک های حرارتی وارده است که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و به همان کیفیت اولیه می باشد. این مدل از اجاق گاز صفحه ای  با آخرین متد روز دنیا ساخته شده و دارای عملکرد فوق العاده سریع در قطع و وصل گاز می باشد. این مدل از اجاق گاز از بهترین محصولات اسنوا در حوزه پخت و پز در بازار می باشد و با استقبال مصرف کنندگان عزیز در کشور مواجه شده است.

      

 

دارای فندک جرقه زن اتوماتیک فوق سریع

 

 

 

 

مشخصات مهم اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19566

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19566 دارای ابعاد 51 × 89 سانتیمتر می باشد. این محصول مجهز به قطعات با کیفیت همچون پلوپز با سر شعله ی قدرتمند 3.8 کیلو وات است. وجود فندک فوق سریع Top Time نیز در این محصول از مهمترین قابلیت های آن محسوب می شود. این فندک با سرعت عمل بالا و قدرت جرقه های تولید شده می تواند در کمترین زمان شعله ها را روشن کرده و همچنین طول عمر بالایی دارد. وجود سرشعله های باکیفیت و مقاوم ، و همچنین سیستم ایمنی قدرتمند ترموکوبل درجه یک ایرانی و وجود سرشعله پلوپز باقدرت بالای 3.8kw ولوم های این اجاق گاز از جنس فلزی بصورت دوجزئی طراحی شده اند و بسیار مقاوم و با طول عمر بالا می باشند. اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19566 با کیفیت دارای 5 شعله می باشد که دارای ابعاد مختلف هستند. از ویژگی های این محصول می توان به وجود فندک فوق سریع و پرقدرت و همچنین سیستم ایمنی ترموکوپل(در صورت سرریز شدن ، بصورت اتوماتیک گاز را قطع می نماید) اشاره کرد. این محصول با رده انرژی +A از کم مصرف ترین محصولات پخت و پز در حوزه اجاق گازها در بازار می باشد.

 

 

 

      

آرامش و اطمینان در خرید اینترنتی

انتخاب سنتر مجموعه ای با چند شعبه فروشگاه در بورس لوازم خانگی و بیش از دو دهه سابقه فعالیت است. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز آنلاین لوازم خانگی، کالاهای موجود را با مناسب ترین قیمت بازار در دسترس کاربران گرامی قرار می دهد. توضیحات درج شده در بخش مشخصات تمامی کالاها در این فروشگاه آنلاین با کالاهای خریداری شده مطابقت دارد و تمامی محصولات دارای گارانتی معتبر شرکتی می باشند. کالاهای سفارش داده شده به صورت پلمپ و بسته بندی و بدون کمترین آسیب دیدگی و دخل و تصرف در قطعات با ارسال سریع در هر نقطه از کشور تحویل مشتریان گرامی می شوند. امکان پرداخت در محل خدمات ویژه خرید اینترنتی از این فروشگاه می باشند. خرید اینترنتی آسان لوازم خانگی را در انتخاب سنتر تجربه نمایید.

مشاهده بیشتر
برند کالا
برند کالا
اسنوا
شناسه کالا
شناسه کالا
2901395100277
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ
استیل
مشخصات کلی
جنس صفحه
استیل
طول
890 میلی متر
عرض
510 میلی‌متر
مشخصات فنی
تعداد شعله
5 عدد
فندک
دارد
جنس شبکه
چدن
جنس ولوم ها
فلزی دو جزئی
ترموکوپل
دارد
نوع اجاق صفحه ای
گازی
سایر مشخصات
اقلام همراه
دفترچه راهنما
تایمر
ندارد
سایر ویژگی ها
سایر ویژگی ها
طراحی بی همتای ظاهری
نظافت آسان
دارای استاندارد قطعات
سرشعله پلوپز 3.8KW
کاربری آسان و ایمن
کاهش زمان پخت
حداکثر فاصله بین مشعل ها
سرشعله های راندمان بالا
کیفیت بالای قطعات
ایمنی بالا
فندک و ترموکوپل درجه یک ایرانی
صفحه استیل با رویه استنلس SUS304 با ضخامت 0/8
افزودن دیدگاه
جهت ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید