ویژگی های محصول

  • 5 شعله
  • فندک فوق سریع
  • رده مصرف انرژی A
  • مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19587

Snowa Plate Cooker Model SS-19587
برند: اسنوا
رنگ کالا
استیل
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب سنتر
مشاوره تخصصی رایگان
ضمانت اصالت کالا انتخاب سنتر
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل انتخاب سنتر
پرداخت در محل
چگونه اعتماد کنیم انتخاب سنتر
چگونه اعتماد کنیم

معرفی اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19587

اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19587 یکی از محصولات باکیفیت شرکت اسنوا ایرانی قدرتمند در زمینه لوازم خانگی می باشد. اجاق گاز صفحه ای اسنوا با آخرین متد روز دنیا ساخته شده و دارای عملکرد فوق العاده سریع در قطع و وصل گاز می باشد. اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19586 دارای ابعاد 51 × 89 سانتیمتر می باشد. این محصول مجهز به قطعات با کیفیت همچون پلوپز با سر شعله ی قدرتمند 3.8 کیلو وات می باشد. این مدل از اجاق گاز صفحه ای از بهترین محصولات اسنوا در بازار لوازم خانگی محسوب می شود. این مدل از اجق گاز با استفاده از توان و دانش داخلی ، توانسته در میان شرکت های رده بالا بسیار موفق عمل کند. رنگ این محصول نیز استیل steel بوده و زیبایی فراوانی به دکوراسیون آشپزخانه های شما میدهد. شعله پلوپز یا همان شعله بزرگ آن در قسمت وسط محصول تعبیه شده است. 

سرشعله ، فندک و ترموکوبل درجه یک ایرانی

مشخصات مهم اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19587

از ویژگی های اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19587 از صفحه استیل 304 ضد زنگ مقاوم ساخته شده است که علاوه بر زیبایی و جذابیت دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و رنگ رفتگی دارد، در قسمت پایین اجاق گاز حالت کوهانی طراحی شده تا ولوم ها در روی آن قرار بگیرد تا علاوه بر زیبایی راحتی کار رابرای کاربران فراهم کنید. این اجاق گاز 5 شعله دارای شبکه مقاوم و باکیفیت نیز می باشد.قدرت فشار گاز در اجاق گاز صفحه ای اسنوا مدل SS-19586 بسیار بالا بوده و فندک حرفه ای در این مدل از اجاق گاز صفحه ای بسیار سریع و دقیق با طول عمر بالا می باشد. سرشعله ها نیز دارای کیفیتی بالا و مقاوم می باشند. همچنین قدرت سرشعله پلوپز در این مدل 3.8KW بوده که در نوع خود قدرتمند می باشد. ولوم ها هم بصورت دوجزئی و با جنس فلز مقاوم طراحی و ساخته شده اند. این مدل از اجاق گاز صفحه ای از مرغوب ترین محصولات پخت و پز در بازار لوازم خانگی می باشد.    

آرامش و اطمینان در خرید اینترنتی

انتخاب سنتر مجموعه ای با چند شعبه فروشگاه در بورس لوازم خانگی  و بیش از دو دهه سابقه فعالیت است. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز آنلاین لوازم خانگی، کالاهای موجود را با مناسب ترین قیمت بازار در دسترس کاربران گرامی قرار می دهد. توضیحات درج شده در بخش مشخصات تمامی کالاها در این فروشگاه آنلاین با کالاهای خریداری شده مطابقت دارد و تمامی محصولات دارای گارانتی معتبر شرکتی می باشند. کالاهای سفارش داده شده به صورت پلمپ و بسته بندی و بدون کمترین آسیب دیدگی و دخل و تصرف در قطعات با ارسال سریع در هر نقطه از کشور تحویل مشتریان گرامی می شوند. امکان پرداخت در محل خدمات ویژه خرید اینترنتی از این فروشگاه می باشند. خرید اینترنتی آسان لوازم خانگی را در انتخاب سنتر تجربه نمایید.

مشاهده بیشتر
برند کالا
برند کالا
اسنوا
شناسه کالا
شناسه کالا
2901395102028
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ
استیل
مشخصات کلی
جنس صفحه
استیل
طول
890 میلی متر
عرض
510 میلی‌متر
مشخصات فنی
تعداد شعله
5 عدد
فندک
دارد
جنس شبکه
چدن
جنس ولوم ها
فلزی دو جزئی
ترموکوپل
دارد
نوع اجاق صفحه ای
گازی
سایر مشخصات
اقلام همراه
دفترچه راهنما
تایمر
ندارد
سایر ویژگی ها
سایر ویژگی ها
طراحی بی همتای ظاهری
نظافت آسان
دارای استاندارد قطعات
سرشعله پلوپز 3.8KW
کاربری آسان و ایمن
کاهش زمان پخت
حداکثر فاصله بین مشعل ها
سرشعله های راندمان بالا
فندک فوق سریع TOP TIME
کیفیت بالای قطعات
ایمنی بالا
فندک و ترموکوپل درجه یک ایرانی
صفحه استیل با رویه استنلس SUS304 با ضخامت 0/8
افزودن دیدگاه
جهت ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید