ویژگی های محصول

  • ظرفیت : 9 کیلوگرم
  • سرعت چرخش 1400 دور
  • دارای برچسب انرژی :+++A
  • فناوری شستشو با بخار : دارد

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94537

Snowa Washing Machine Model SWM-94537 9 kg
برند: اسنوا
دسته بندی: ماشین لباسشویی
رنگ کالا
نقره ای
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب سنتر
مشاوره تخصصی رایگان
ضمانت اصالت کالا انتخاب سنتر
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل انتخاب سنتر
پرداخت در محل
چگونه اعتماد کنیم انتخاب سنتر
چگونه اعتماد کنیم

معرفی ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94537

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94537 از ماشین های لباسشویی جدید شرکت بزرگ SNOWA می باشد. این محصول با قابلیت های فراوان یکی از بهترین لباسشویی های موجود در بازار است. از ویژگی های مهم این مدل ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا می توان به موتور اینورتر دیجیتال آن اشاره کرد. موتورهای دیجیتال اینورتر به دلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش را با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کنند که نهایتا منجر به کاهش صدا و میزان مصرف انرژی می گردد.با بهبود عملکرد، مصرف انرژی این مدل از لباسشویی اسنوا تا 60% کمتر رسیده است. یعنی سالانه بخش زیادی از +++A گرید انرژی مبالغی که صرف پرداخت قبوض می شد، می تواند برای سایر هزینه های خانواده ذخیره شود. سیستم شستشوی البسه با بخار Steam Wash از دیگر قابلیت های مهم این مدل از لباسشویی 9 کیلویی اسنوا محسوب می شود. بخار به دلیل دارا بودن گرمای زیاد، بدون آسیب زدن به تار و پود لباس، باکتری های آلرژی زا را از میان برده و با نفوذ به بافت لباس، آن را نرم تر و اتو کشی را آسان تر می کند.

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94537

مشخصات فنی ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94537

به منظور تطهیر کامل لباسها برای ماشین لباسشویی اسنوا برنامه آبکشی شرعی در نظر گرفته شده است. فناوری نانو سیلور یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه به شمار می آید که باعث از بین بردن بوی نامطبوع و باکتری ها در لباس می شود. صفحه نمایش لباسشویی از نوع LED همراه با دکمه های لمسی می باشد که امکان تنظیم برنامه ها را برای شما فراهم می کند. سیستم ضد چروک از دیگر برنامه های کاربردی لباسشویی است. با استفاده از این برنامه لباس ها کمتر در هم می پیچند و خشک کن لباسشویی کمتر کار می کند بنابراین مانع چروک شدن آن ها می شود. ظرفیت دیگ دستگاه 9 کیلو گرم بوده و دارای شستشوی سریع در 19 دقیقه می باشد. برای ماشین لباسشویی اسنوا برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که هر کدام قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند این برنامه ها شامل Jet Wash سیستم اسپری محلول شوینده، Diamond Drum درام نسل جدید الماسه، سیستم شروع شستشو با تاخیر، هیتر سرامیکی و سیستم ایمنی قفل کودک می شود. 

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94537

فن آوری JETWASH و MAGIC STEAM در ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94537

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94537 از لباسشویی های با ظرفیت بالا در بازار می باشد. وقتی بتوانید تا 9 کیلوگرم ظرفیت شستشو را داشته باشید ، خیالتان از شستشوی البسه زیاد راحت است.علاوه بر این قابلیت این محصول دارای تکنولوژی شستشو با بخار می باشد، در این فن آوری ، بخار بافت لباس ها را نرمتر، اتوکشی را آسانتر و باکتری های آلرژی زا را از بین می برد. متخصصان شرکت اسنوا این مدل از لباسشویی را با استانداردهای روز دنیا ساخته اند. وجود صفحه نمایش لمسی با منوی فارسی کاربری محصول را بسیار آسان تر کرده است. تکنولوژی دیگر موجود در لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94537 سیستم JET WASH جت واش می باشد ، در این فن آوری با ترکیب آب و مواد شوینده و اسپری قوی و پرفشار بر روی لباس ها ، کیفیت شستشو را به طور چشم گیری افزایش داده است. آب و مواد شوینده توسط یک نازل پرقدرت به طور مستقیم روی البسه اسپری و به دورن بافت آنها نفوذ می کند و افزایش کیفیت شستشو را بدنبال دارد و در نهایت پس از خشک شدن لباس ها دیگر خبری از لکه های سفید و یا به جا مانده از مولد شوینده بر روی لباس های تیره تر نیست.  موتور قدرتمند این لباسشویی بسیار کم مصرف بوده و با عنوان دایرکت درایو دیجیتال شناخته می شود، این موتور با قدرت و سرعت زیاد بسیار هوشمند عمل می کند، این موتور همه لباس ها را به یک چشم نگاه نمی کند، و بر اساس نوع و میزان لباس ها سرعت چرخش را تنظیم می کند. موتورهای دیجیتال علاوه بر هوشمند بودن، صدا و مصرف انرژی بسیار کمتری دارند که به معنای کمک اقتصادی برای خانواده از طریق صرفه جویی در مصرف برق و حفظ محیط زیست می باشد.

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس 9 کیلویی مدل SWM-94537

سامانه ارسال فوق سریع انتخاب سنتر

انتخاب سنتر به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، سامانه ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور را برای خریداران محترم راه اندازی کرده است. با سامانه ارسال سریع انتخاب سنتر سفارشات فقط تا 4 ساعت در تهران و نهایتا تا 48 ساعت در سایر استان ها به دست خریداران می رسد. سفارشات در استان تهران و البرز توسط واحد حمل و نقل انتخاب سنتر و در سایر استان های کشور توسط یکی از سامانه های پست، تیپاکس و باربری تحویل مشتریان می شوند.

مشاهده بیشتر
برند کالا
برند کالا
اسنوا
شناسه کالا
شناسه کالا
2900248302011
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ
نقره ای
رنگ پنل
رنگ پنل
نقره‌ای
مشخصات کلی
نمودار مصرف انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
لوله ورودی آب سرد و گرم
-
صفحه نمایش
دارد
نوع موتور
دیجیتال اینورتر
توضیحات صفحه نمایش
LED
نوع مخزن
درب از جلو
وزن
70 کیلوگرم
گنجایش و ابعاد
وزن بسته بندی
-
ظرفیت لباسشویی
9 کیلوگرم
عمق
635 میلی متر
زاویه باز شدن درب
120 درجه
ارتفاع
850 میلی‌متر
جهت بازشدن درب
از راست به چپ
عمق بسته بندی
705 میلی‌متر
ارتفاع بسته بندی
880 میلی‌متر
عرض بسته بندی
660 میلی‌متر
پهنا
595 میلی‌متر
سایر مشخصات
قابلیت اضافه کردن لباس حین کار
ندارد
قفل کودک
دارد
تعداد برنامه های شستشو
14 برنامه
بخارشوی
دارد
سایر ویژگی ها
سایر ویژگی ها
ذخیره تنظیمات دلخواه
فناوری نانو سیلور
سیستم جت واش
دور خشک کن قابل تنظیم
سیستم شستشوی اقتصادی
دارای قابلیت آبکشی شرعی
مجهز به سیستم چرخش آب
قفل کودک
سیستم بخارشوی
آبکشی اضافه
برنامه شستشوی سریع 19 دقیقه ای
سیستم تمیز کننده خودکار
شروع شستشو با تاخیر
سامانه عیب یاب خودکار
آبکشی شرعی
شستشو دستی
پیش شستشو
سیستم اسپری آب و مواد شوینده
اتوکشی آسان با سیستم ضد چروک
برنامه لباس‌های تیره
میزان صدای خشک کن 71 دسی‌بل
سیستم ضد چروک، اتوکشی آسان
وزن بسته بندی: 75 کیلوگرم
میزان صدا
51 دسی‌بل
افزودن دیدگاه
جهت ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید

سلام. قبل از خرید این مدل، چگونه میشود اطمینان کرد که در دقایق آخر شستشو، گیر نکند و خودبخود خاموش نشود و لباس را خیس تحویل ندهد. چون این از جمله شکایاتی بوده که در خصوص این مدل اعلام شده است.

محمد محمد صیدی - 2023-01-19 15:36:05

سلام با احترام به خریداران عزیز آقا.خانم از خرید این لباسشویی واقعآ صرف نظر کنید اصلا بهش فکرکنید من خودم ازش دارم لباسارو کاملآ خیس بهتون تحویل میده (به درد نخورترین)لباسشویی که تا به حال دیدم همین بوده خواهش میکنم این لباسشویی رو نخرید پشیمون میشید صداشم تقریبآ زیاده

مسعود صمدی کیا - 2023-03-25 11:37:32