ویژگی های محصول

  • ظرفیت: 8 کیلوگرم
  • سرعت چرخش : 1400 دور
  • دارای برچسب انرژی : +++A
  • سیستم شستشوی نانوسیلور

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا 8 کیلویی مدل SWM-84527

SNOWA Washing Machine Model SWM-84527
برند: اسنوا
دسته بندی: ماشین لباسشویی
رنگ کالا
نقره ای
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب سنتر
مشاوره تخصصی رایگان
ضمانت اصالت کالا انتخاب سنتر
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل انتخاب سنتر
پرداخت در محل
چگونه اعتماد کنیم انتخاب سنتر
چگونه اعتماد کنیم

معرفی ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا 8 کیلویی مدل SWM-84527

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا 8 کیلویی مدل SWM-84527 از ماشین های لباسشویی جدید شرکت بزرگ SNOWA می باشد. از ویژگی های مهم این لباسشویی می توان به موتور اینورتر دیجیتال آن اشاره کرد دیگر لازم نیست که شستن لباس ها رو عقب بندازید تا بتوانید در سکوت و آرامش به کاراتون برسید. ماشین لباسشویی اسنوا به موتور دیجیتال اینورتر Direct Drive مجهز است و با حداقل صدای ممکن لباس ها را میشوید و باعث مصرف کمتر انرژی می شود. ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا دارای فناوری JET WASH می باشد. توسط این تکنولوژی آب و مواد شوینده با یک نازل قدرتمند از نزدیک و مستقیم روی لباس اسپری می شود و دارای مزیت های مختلفی از قبیل کاهش مصرف انرژی ، سریع تر شدن چرخه شستشوی البسه و از بین رفتن تمام لکه های سخت از لباس ها می باشد. با سیستم جت واش مواد شوینده بهتر به بافت لباس نفوذ می کند و کیفیت شستشو به طور شگفت انگیزی افزایش پیدا می کند.

سیستم های بروز دنیا در ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی

ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-84527 قابلیت های فراوان و فناوری روز دنیا را در خود جای داده است که به شرح تعدادی از آنها می پردازیم: درام الماسه با حفره‌های الماسی‌ شکل در این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی سری اکتا مدل SWM-84527 مواظب لباس هایتان است و نمی‌گذارد کوچکترین آسیبی ببینند. اگر بعد از این که کار ماشین لباسشویی تموم شد، تازه کار شما شروع می‌شود و نسبت به شستن لباس ها وسواس دارید و دوباره آب می‌کشید، دیگه وقتشه این کار رو بسپارین به آبکشی شرعی که لباس ها رو در جریان آب جاری، تمیز به شما تحویل می‌دهد. لباسایی که هر روز می‌‌پوشیم ممکن است مدام کثیف نشوند اما برای از بین بردن بوی بد و ذرات گرد و غبار لازمه هر روز آن ها شسته شوند شستشوی طولانی هر روزه به لباس آسیب می زند؛ بنابراین بهتره لباس ها رو با شستشوی سریع 19 دقیقه‌ای بشورید که هم تمیز شوند و هم تازه بمانند. وقتی لباسا توی محلول آب و مواد شوینده شسته می‌شوند ممکنه است برخی از لکه‌ها بر روی لباس ها باقی بمانند اما با شستشوی جت‌ واش، مواد شوینده در حین شستشو از نزدیک و پر قدرت روی لباس اسپری می‌شود تا هیچ لکه‌ای باقی نماند و لباس ها سریع‌تر و تمیزتر شسته شوند. از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی می توان به سیستم ضد چروک اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت چروک های لباس ها به حداقل می رسد و اتو کشی آن ها راحت تر انجام می شود. 

فن آوری شستشوی نانو سیلور Nano Silver

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا 8 کیلویی مدل SWM-84527 دارای سیستم پیشرفته نانو سیلور می باشد. تکنولوژی نانوسیلور مبتنی بر خواص یون های نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است. زمانیکه ماده ای به کوچکی تجزیه می شود خواص جدید را ایجاد کرده، و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجر به نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود. این سیستم می تواند برای ضدعفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای استفاده از این فن آوری در ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا 8 کیلویی مدل SWM-84527 از بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی در هزینه برق و ایجاد منظقه عاری از باکتری است. این سیستم جزو یکی از استانداردهای یک لباسشویی حرفه ای می باشد. مصرف کنندگان عزیز اگر لباس نوزاد یا فرد بیمار را به وفور در ماشین لباسشویی خود می شویید ، پیشنهاد می شود در زمان خرید ماشین لباسشویی حتما از برندهایی که دارای این تکنولوژی هستند استفاده نمایید. از مزایای این سیستم به طور کلی می توان به ، از بین بردن بوهای نامطبوع ، استریل کردن البسه ، شستشوی البسه در محیط از باکتری ، صرفه جویی در مصرف برق ؛ اشاره کرد.

انتخاب سنتر مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی

مجموعه انتخاب سنتر با سه فروشگاه حضوری در بازار لوازم خانگی تهران، شرایط مشاهده حضوری محصولات برندهای دوو و اسنوا را فراهم کرده است. تنوع بالای محصولات در کنار پشتیبانی و مشاوره تیم متخصص فروش انتخاب سنتر ، شرایط ایده آلی را برای خرید مشتریان گرامی ایجاد کرده است. دو مزیت ویژه انتخاب سنتر یعنی ارسال فوق سریع حتی برای کالاهای بزرگ و پرداخت درب منزل، انتخاب سنتر را از سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی متمایز می کند. در نهایت تلاش ما در انتخاب سنتر ارائه محصولات برندهای معتبر با ضمانت نامه رسمی و مناسب ترین قیمت بازار است.

مشاهده بیشتر
برند کالا
برند کالا
اسنوا
شناسه کالا
شناسه کالا
2900248302578
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ
نقره ای
مشخصات کلی
نمودار مصرف انرژی
A+++ -35%
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
لوله ورودی آب سرد و گرم
-
صفحه نمایش
دارد
نوع موتور
دیجیتال اینورتر
توضیحات صفحه نمایش
LED
نوع مخزن
درب از جلو
وزن
70 کیلوگرم
گنجایش و ابعاد
وزن بسته بندی
-
ظرفیت لباسشویی
8 کیلوگرم
عمق
635 میلی متر
زاویه باز شدن درب
120 درجه
ارتفاع
850 میلی‌متر
جهت بازشدن درب
به سمت چپ
عمق بسته بندی
705 میلی‌متر
ارتفاع بسته بندی
880 میلی‌متر
عرض بسته بندی
660 میلی‌متر
پهنا
595 میلی‌متر
سایر مشخصات
قابلیت اضافه کردن لباس حین کار
ندارد
قفل کودک
دارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما
تعداد برنامه های شستشو
14 برنامه
بخارشوی
دارد
سایر ویژگی ها
سایر ویژگی ها
طراحی بی همتای ظاهری
ذخیره تنظیمات دلخواه
مجهز به سیستم ضد چروک، اتوکشی اسان
گزینه آبکشی اضافه
فناوری نانو سیلور
دور خشک کن قابل تنظیم
دارای قابلیت آبکشی شرعی
مجهز به سیستم چرخش آب
قفل کودک
کیفیت فوق العاده بالا
کیفیت ساخت عالی
آبکشی اضافه
سیستم تمیز کاری
برنامه شستشوی سریع 19 دقیقه ای
سیستم تمیز کننده خودکار
شروع شستشو با تاخیر
سامانه عیب یاب خودکار
سیستم اسپری آب و مواد شوینده
دارای برنامه پیش شستشو
مجهز به برنامه شستشو دستی
افزودن دیدگاه
جهت ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید

صفحه نمایشگر بخش تنظیم، هم به زبان ایرانی است و هم به زبان لاتین . بالای لباسشویی از چوب هستش بگفته نصاب و نباید هیچ وقت خیس بشه (خطر) وقتی کارتون با لباسشویی تموم شد از برق بیرون بکشیم جنس بدنه خیلی خوشرنگ و و خوب طراحی شده . نکته منفی در مورد بااین لباسشویی نوع خشک کن آن است شما دکمه به تنهایی ندارید که روی خشک‌کن برود درحالیکه در لباسشویی های دیگر این گزینه وجود دارد. بنابراین شما باید چند دکمه پشت سر هم و بدون مکث قرار بدهید که یا روی 12 و یا 24 قرار بگیرد در این صورت روی خشک کن می رود.... خودش گزینه مستقل ندارد اکنون فصل کنید یک بانوی 90 ساله پیر چگونه می تواند چند دکمه را پشت سر هم قرار بدهد تا خشک کن آن فقط کار کند‼️‼️‼️‼️خدمات و پشتیبانی این شرکت بسیار خوبه و اگر در بازه زمانی اداری باهاشون تماس میگیریم خیلی خوب راهنمایی می کنند.... در دیجی کالا قیمتش بسیار پایین‌تر است من متاسفانه از فروشگاه زنجیره‌ای خریدم که مبلغ 700 تومان بیشتر بود.... پیشنهاد می کنم که شما از سایت دیجی کالا بخریم. به هنگام شستشو شما نمی تونید در را باز کنید و بهش لباس را اضافه کنیم باید کامل از حالت شستشو خارج شود با دکمه || و در کوچک دومی ندارد..... ماشین لباسشویی بسیار کم صداست شاید اصلا صداش متوجه نشوید اگر در حالتی که روی خشک کن برود و دور آن بالا باشد یک کمی صدا شنیده می شود که اصلاً آزاردهنده نیست.... پیشنهاد میکنم که یکبار از نزدیک نور روی در بیندازید و تماشا کنید این دستگاه جت واش دارد که آب را مدام به خود لباس می پاشد خود موتور دستگاه تا 10 سال پشتیبانی دارد یا تعویض‼️‼️ یک گزینه خیلی جالب هم به این دستگاه افزوده شده که شستشوی اسلامی آب را کاملا می کشد و دوباره با آب تازه آب میکشد بخار شوی دارد هیچ وقت پتو توی ماشین لباسشویی این دستگاه قرار ندهید ولی حوله بزرگسال را می توانید تک تک قرار بدهیم لباس هایی که درون ماشین لباسشویی قرار می دهید ماچوله نباشه بلکه به صورت تا شده روی سر هم با نظم قرار بدهید مانند کمد پوشاک، تا هنگام شستشو بهتر تمیز بشود حتما پیشنهاد می کنم که از ماشین های لباسشویی اسنوا بخرید هر کدام که باب سلیقه شما است چون هم خدمات خوبی دارد و هم کیفیت خوب سپاسگزارم از دیجی کالا قیمتش مناسب تر از بیرون یا فروشگاه‌ها کفش درون لباس‌شویی نذازید پاره میشه دایرکت درایو نیست با تسمه میباشد بهرحال با این مبلغ دوو بهتره دیدگاه شخصی 15میلیون خریدم از هایپراستار این بررسی لباسشویی اسنوا 84527 خط بود که خواستم به شما عزیزان هم کمک کنم لایک فراموش نشه

سام محسن رجایی دوست رجائی دوست - 2022-12-10 15:04:48