ویژگی های محصول

  • توان مصرفی 1000 وات
  • گنجایش 1.5 لیتر
  • مخزن روغن قابل جدا شدن با روکش نچسب
  • ترموستات قابل تنظیم

سرخ کن دلمونتی مدل DL630

برند: دلمونتی
دسته بندی: سرخ کن
رنگ کالا
استیل
مشاوره تخصصی رایگان انتخاب سنتر
مشاوره تخصصی رایگان
ضمانت اصالت کالا انتخاب سنتر
ضمانت اصالت کالا
پرداخت در محل انتخاب سنتر
پرداخت در محل
چگونه اعتماد کنیم انتخاب سنتر
چگونه اعتماد کنیم

معرفی سرخ کن دلمونتی مدل DL630

سرخ کن دلمونتی مدل DL630 از جدیدترین سرخ کن های شرکت دلمونتی می باشد که ظاهری شیک و کارایی بالایی دارد. این سرخ کن از ویژگی های بالا و قیمت مناسبی برخوردار می باشد. 

سرخ کن دلمونتی مدل DL630 - ظاهر زیبا و کیفیت عالی

ویژگی های سرخ کن دلمونتی

سرخ کن دلمونتی مدل DL630 دارای ظرفیت 1.5 لیتری با سبد و کاسه روغن جدا شونده می باشد. از این سرخ کن می توانید برای پختن و سرخ کردن انواع مواد غذایی استفاده کنید. طعم غذاها با این سرخ کن ثابت می ماند و بسیار طبیعی غذاها را می پزد. درب موجود در این سرخ کن دلمونتی دارای قسمت شیشه ای برای مشاهده مراحل پخت می باشد. در اینجا دو نکته حائز اهمیت می باشد: اول اینکه به وسیله ترموستات مکانیکی تعبیه شده، به کمک ولوم روی بدنه می توان میزان حرارت از 130 درجه تا 190 درجه سانتی گراد تعیین کرد. روی بدنه نیز جهت راهنمایی شما، درجه حرارت مناسب برای هر نوع غذایی، درج شده است. قسمتی از درب سرخ کن DL630 از جنس شیشه glass است. بنابراین به راحتی می توان مراحل سرخ شدن غذا را مشاهده نمود. در پایان بهتر است اشاره کنیم که ظرف روغن، قابل جدا شدن بوده و به راحتی با دست و یا در ماشین ظرفشویی قابل تمیز شدن است.سرخ کن دلمونتی مدل DL630 - غذاهای سرخ کردنی ترد

انتخاب سنتر، نماینده ی گروه صنعتی انتخاب

انتخاب سنتر مجموعه ای با چند شعبه فروشگاه در بورس لوازم خانگی  و بیش از دو دهه سابقه فعالیت است. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز آنلاین لوازم خانگی، کالاهای موجود را با مناسب ترین قیمت بازار در دسترس کاربران گرامی قرار می دهد. توضیحات درج شده در بخش مشخصات تمامی کالاها در این فروشگاه آنلاین با کالاهای خریداری شده مطابقت دارد و تمامی محصولات دارای گارانتی معتبر شرکتی می باشند. کالاهای سفارش داده شده به صورت پلمپ و بسته بندی و بدون کمترین آسیب دیدگی و دخل و تصرف در قطعات با ارسال سریع در هر نقطه از کشور تحویل مشتریان گرامی می شوند. امکان پرداخت در محل خدمات ویژه خرید اینترنتی از این فروشگاه می باشند. خرید اینترنتی آسان لوازم خانگی را در انتخاب سنتر تجربه نمایید.

مشاهده بیشتر
برند کالا
برند کالا
دلمونتی
شناسه کالا
شناسه کالا
2800000707415
انتخاب رنگ
انتخاب رنگ
استیل
مشخصات کلی
ابعاد
-
وزن
-
مشخصات سرخ کن
قابلیت تنظیم دما
از 130 تا 190 درجه
سیستم قطع خودکار
دارد
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
ظرفیت مخزن
1.5 لیتر
صفحه نمایشگر
ندارد
چراغ نشانگر
دارد
تایمر
دارد
طول سیم
-
فیلتر قابل تعویض
دارد
توان مصرفی
1000 وات
دیگ جدا شونده
دارد
نوع سرخ کن
سرخ کن معمولی
جنس ظرف
استیل
پنجره شیشه ای برای نظارت پخت
ندارد
سایر ویژگی ها
سایر ویژگی ها
دارای پایه ضد لغزش
سایر مشخصات
اقلام همراه
دفترچه راهنما
سبد توری
افزودن دیدگاه
جهت ارسال دیدگاه باید وارد سایت شوید