بخاری برقی پارس خزر

بخاری برقی پارس خزر

بخاری برقی پارس خزر یکی از محصولات محبوب در زمینه تهویه مطبوع و گرمایش فضا می‌باشند. این بخاری‌ها با استفاده از برق به عنوان منبع اصلی انرژی، به تولید گرما و گرم کردن فضا می‌پردازند. مقرون به صرفه بودن قیمت بخاری برقی پارس خزر در کنار استفاده از مواد باکیفیت و انطباق با استانداردهای ایمنی از ویژگی های مثبت این محصولات است. بخاری‌های برقی پارس خزر در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی طراحی شده‌اند که امکان انتخاب مدل مناسب بر اساس فضا و نیازهای مصرف‌کننده را فراهم می‌کنند. شرکت پارس خزر عموماً ارائه خدمات پس از فروش مطلوبی دارد و در صورت نیاز این خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

قیمت بخاری برقی پارس خزر

قیمت بخاری برقی پارس خزر

قیمت بخاری برقی‌ پارس خزر ممکن است تحت تأثیر عوامل متعددی قرار بگیرد. مدل‌ها و انواع مختلف بخاری برقی پارس خزر، هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیات خود را دارند. بعضی از مدل‌ها دارای ویژگی‌های اضافی مانند کنترل دما، تایمر، سیستم‌های ایمنی پیشرفته، صفحات نمایش دیجیتال و .. هستند که می‌تواند به افزایش قیمت منجر شود. از عوامل دیگر تاثیر‌گذار بر قیمت این کالا ظرفیت گرمایش، توان مصرفی و گرید انرژی آن می باشد. در کل، ترکیبی از این عوامل می‌تواند بر روی قیمت بخاری برقی پارس خزر تأثیر بگذارد. انتخاب بهترین مدل این محصول بستگی به نیاز و بودجه شخصی مصرف‌کننده دارد.

 

هیتر برقی پارس خزر

هیتر برقی پارس خزر

قیمت هیتر برقی پارس خزر با توجه به مدل آن می تواند متفاوت باشد. هیترهای برقی در انواع مختلفی با ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود طراحی شده اند. برخی از انواع هیترهای برقی عبارتند از: هیترهای رادیاتور الکتریکی، مدل‌های سرامیکی، مدل‌های فن دار، مدل‌های روغنی، مدل‌های زیرپیشانی، مدل‌های تمام چرخشی، مدل‌های تابشی و کانوکتور که هر کدام از این ها ممکن است برای محیط‌های خاص و با توجه به نیازهای گرمایی متفاوت مورد استفاده قرار گیرند. انتخاب نوع مناسب این کالا به مساحت، نوع فضا، ایمنی و کارایی مورد نظر شما بستگی دارد.

 

بخاری فن دار پارس خزر

بخاری فن دار پارس خزر

بخاری فن دار پارس خزر، یکی از انواع سیستم های گرمایشی است که معمولا در مکان های تجاری و صنعتی کاربرد دارد. این سیستم برای گرم کردن فضا به انرژی الکتریسیته احتیاج دارد و در هنگام اتصال، به سیستم فن دمنده متصل می شود. کارکرد این دستگاه با برق تک فاز شهری بوده و مصرف کاملا استاندارد و بهینه‌ای دارد. این محصول در مقابل رطوبت و تاثیرات دمایی دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی نمی‌شود زیرا جنس بدنه این دستگاه پرکاربرد از ورق گالوانیزه با پوشش استاتیک است و کیفیت بسیار بالایی دارد. قیمت بخاری فن دار پارس خزر نسبت به سایر بخاری های این برند با توجه با قابلیت هایی که دارد بیشتر است. این مدل با توجه به ابعادش نیز قیمت های متفاوتی می تواند داشته باشد.

 

خرید بخاری برقی پارس خزر

خرید بخاری برقی پارس خزر

برای خرید بخاری برقی پارس خزر با بهترین قیمت موجود می‌توانید در ادامه همین صفحه محصولات را بررسی کنید و بعد از مقایسه مدل های مختلف با یکدیگر اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید. شما می توانید این محصول و سایر محصولات موجود در سایت انتخاب سنتر را به صورت اقساطی بدون نیاز به ضامن با آسان ترین شرایط خرید کنید. انتخاب سنتر علاوه بر فروشگاه اینترنتی، دارای 5 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد تا طرفداران هر برند بتوانند از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات مورد نظر خود آشنا شوند و با دیدن و مقایسه محصولات ، کالا مورد نظر خود را حضوری تهیه کنند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 2523700 تومان

دسته بندی ها