قیمت بخاری گازی ایران شرق

قیمت بخاری گازی ایران شرق

ایران شرق (iranshargh) یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم خانگی است که در سال 1355 در شهر نیشابور تاسیس شد. این گروه صنعتی فعالیت خود را با تولید بخاری های كارگاهی و مبله نفت سوز آغاز کرد و هم اکنون با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و ماشین آلات انواع بخاری گازسوز، شومینه گازسوز، بخاری برقی، آبگرمکن دیواری، اجاق گازهای طرح فر و فردار، یخچال و فریزر، کولرهای آبی پوشالی و سلولزی و پکیج را تولید می کند. «ايمنی و كيفيت عالی با توليدات ايران شرق» شعار گروه صنعتی ایران شرق می باشد و تمامی محصولات این شرکت دارای استاندارد ایران می باشند.

 

بخاری گازی ایران شرق

بخاری گازی ایران شرق

بخاری ها و شومینه های گازی ایران شرق دارای محافظ های امنیتی بالایی چون سیستم ترموسوئیچ، سیستم کنترل اکسیژن محیط (ODC) و گاورنر (Governor) می باشند. ترموسوئیچ در صورتی که دودکش بخاری به هر دلیلی مسدود شود، سیستم گازرسانی بخاری را به صورت خودکار قطع می کند و از نشت گاز جلوگیری می کند. سیستم کنترل اکسیژن محیط نیز در شرایطی که خروج گاز مونوکسید کربن (Carbon monoxide) از بخاری به هر دلیلی مختل شود و اکسیژن محیط به کمتر از حد استاندارد برسد، بخاری را به صورت خودکار خاموش می کند. محصولات این شرکت در فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با ضمانت اصل بودن کالا، قیمت مناسب و امکان مقایسه و بررسی مشخصات فنی و ظاهری تمامی تولیدات، در دسترس کاربران گرامی می باشند.

 

ایمنی بخاری گازی ایران شرق

ایمنی بخاری گازی ایران شرق

یکی دیگر از موارد بسیار مهم هنگام خرید بخاری گازی توجه ویژه به موارد ایمنی از جمله سنسور تشخیص کاهش سطح اکسیژن یا OSD است. حتما هنگام خرید توجه کنید مدل موردنظر شما این مشخصه را داشته باشد تا خدای ناکرده در صورت بروز مشکل، مسمومیت یا گازگرفتی پیش نیاید.به کمک این سنسور وقتی میزان اکسیژن فضا به حد غیر قابل مجاز (18 درصد) برسد، بخاری به صورت خودکار خاموش می‌شود و جای نگرانی نیست.

 

خرید بخاری ایران شرق از انتخاب سنتر

خرید بخاری ایران شرق از انتخاب سنتر

گروه صنعتی ایران شرق با کسب گواهينامه بين المللی ISO9002، تأييديه استاندارد تركيه (TSE استاندارد اروپا)، پروانه ISO14001 و استاندارد CE اروپا ضمن جلب رضایت مشتریان بازار داخلی موفق به حضور در بازار جهانی لوازم خانگی نیز شده است. دریافت لوح طلایی استاندارد به منظور تولید محصولاتی با کیفیت برتر در 4 سال متوالی و کسب عنوان واحد نمونه در سال های اخیر، تاییدی بر کیفیت بالای تولیدات این برند نام آشنای ایرانی می باشد. بخاری و شومینه گازی در دکوراسیون منزل و محل کار نقش مهمی دارند و ایران شرق با توجه به این مهم و در نظر گرفتن نیاز کاربران، این محصولات را در رنگ ها و طرح های متنوع و زیبایی طراحی و در بازار لوازم خانگی عرضه نموده است. برای خرید اینترنتی آسان محصولات ایران شرق با گارنتی معتبر شرکتی، محصول مورد نظر را در فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر جستجو نموده و نسبت به سفارش آن اقدام نمایید. ویترینی از بخاری ها و شومینه های گازسوز این شرکت در انواع مدل های ارمغان، بنیامین، آذرگون، شقایق، فیروزه، آذرین، آذرخش و آذران در این صفحه قابل بررسی و مشاهده می باشند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 7353800 تومان

دسته بندی ها