قیمت بخاری گازی نیک کالا

بخاری گازی نیک کالا

نیک کالا (nicala) بزرگترین تولید كننده انواع بخاری و شومینه گازسوز دودكشدار در خاورمیانه، از سال 1344 و با مدیریت برادران سلیمانی فعالیتش را آغاز کرد. این نام نیک است که می ماند، شعار این برند موفق ایرانی است. این شرکت با تولید لوازم نفت‌سوزی مانند سماور، والور و بخاری  در كارخانه‌ای در منطقه پاچنار تهران وارد بازار لوازم خانگی کشور شد و هم اکنون انواع بخاری و شومینه گازسوز و اجاق گاز رومیزی (توکار) را تولید می نماید. شومینه های گازی این شرکت با بهره مندی از شیشه های اروپایی/ژاپنی مقاوم در برابر شوک های حرارتی تا 750 درجه سانتیگراد و هیزم های سرامیکی زیبا و با کیفیت بالا، از محبوب ترین های تولیدات این برند در بازار لوازم خانگی می باشند.

 

بخاری گازی

خرید بخاری گازی نیک کالا

نیک کالا بخاری ها و شومینه های گازی را در رنگ ها و مدل های متنوع و با ظرفیت های گوناگون طراحی و تولید می کند. اخذ استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان ISO 10002:2014، استاندارد رضایت مشتریان ISO10004:2012، تندیس های طلائی متعدد از سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان، تنديس طلائی استاندارد ايران و دریافت لوح تقدیر و تاییدیه از سوی شرکت بازرسی و کنترل کیفیت ایران تاییدی بر توجه ویژه این برند معتبر ایرانی بر رعایت اصول مشتری مداری می باشد. همچنین بخاری گازی نیک کالا با دو سال ضمانت پس از فروش به بازار عرضه شده است.

 

بخاری گازی نیک کالا

مزایای بخاری گازی نیک کالا

بخاری های گازی نیک کالا با طراحی های خاص و منحصر به فرد و ارتقاء بازدهی حرارتی، تا حدود 20درصد مصرف گاز را کاهش می دهند.  بخاری ها و شومینه های گازی نیک کالا در فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با مناسبت ترین قیمت و ضمانتنامه 24 ماهه معتبر شرکتی در دسترس کاربران گرامی می باشد. پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای به کار رفته در این محصولات علاوه بر مقاومت بالا در برابر حرارت و عمر طولانی، زیبایی خاصی را به ظاهر این بخاری ها می دهد. خرید اینترنتی آسان محصولات نیک کالا با ارسال سریع را در فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بایدها و نبایدهای انتخاب و خرید بخاری و شومینه های گازسوز، به مطلب راهنمای خرید بخاری در وبلاگ انتخاب سنتر مراجعه نمایید.

 

بخاری دودکش دار نیک کالا

 

نیک کالا دارای استاندارد ملی ایران است و با رعایت ضوابط استانداردهای جهانی تولید، موفق به کسب استانداردهای محصول اروپا CE از موسسه DVGW آلمان و نيز استاندارد TSE از كشور تركيه نیز شده است. این شرکت با بهره گیری از آزمايشگاه آكروديته موفق به دريافت استاندارد مديريت آزمايشگاهی ISO IEC 17025 از مركز تاييد صلاحيت ايران شده است.

 

 

بخاری گازی نیک کالا

نمایشگاه انتخاب سنتر

انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی برند های معتبری نظیر دوو، اسنوا، تکنو گاز و حایر می باشد. شما می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی (اعتباری) خریداری کنید. یکی از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. مشتریان ساکن تهران علاوه بر پرداخت وجه سفارش بصورت آنلاین یا کارت به کارت می توانند وجه سفارش خود را در محل و هنگام دریافت سفارش بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه پوز پرداخت نمایند. علاوه برفروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 2 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد تا طرفداران هر برند بتوانند از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات مورد نظر خود آشنا شوند و با دیدن و مقایسه محصولات ، کالا مورد نظر خود را انتخاب نمایند. انتخاب سنتر به عنوان ارائه دهنده محصولات برندهای معتبر این افتخار را دارد تا با ارائه محصولات بهترین برند های لوازم خانگی، شرایط خریدی هوشمندانه و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم کند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 11606320 تومان

دسته بندی ها