قیمت بخاری گازی

خرید و قیمت بخاری گازی

بخاری گازی به عنوان یکی از پرکاربردترین وسایل گرمایشی با فرا رسیدن روزهای سرد سال، جایگاه ویژه ای در منزل و محل کار پیدا می کند. امروزه در بسیاری از منازل و محیط های کاری از وسایل گرمایشی گوناگونی مانند رادیاتور، پکیج و... استفاده می شود اما بخاری های گازی همچنان یکی از پرطرفدارترین وسایل گرمایشی در سراسر کشور می باشند. بخاری ها در انواع گازی و برقی در بازار لوازم خانگی موجود می باشند که بخاری های گازی به دلیل هزینه های مصرفی کمتر، محبوبیت بیشتری در بین مصرف کنندگان دارند. قیمت بخاری گازی نسبت به شرایط و امکانات و ظاهر و حجم گرمایش متغیر است، اما همچنان به عنوان از قیمت مقرون بصرفه تری نسبت به برخی از سیستم های گرمایشی برخوردار است.

 

قیمت بخاری گازی

بخاری گازی

بخاری های گازی در دو دسته دودکش دار و بدون دودکش تولید می شوند. مدل های بدون دودکش برای فضاهای بسته که هوا در جریان نمی باشد، مناسب نمی باشند. برای انتخاب بخاری گازی با ظرفیت مناسب، باید محیطی که قرار است بخاری در آن مورد استفاده قرار بگیرد را در نظر گرفت. این محصولات دارای مدل ها و ظرفیت های گوناگونی می باشند و به دو صورت زمینی و دیواری طراحی و تولید می شوند. مدل دیواری بیشتر برای فضاهای کوچک مانند دفاتر کار یا اتاق هایی با متراژ پایین مناسب می باشند.

 

قیمت بخاری گازی دودکش دار

بخاری گازی دودکش دار

کارخانه های معتبری مانند ایران شرق، مروارید سوز، آبسال، پلار، نیک کالا و... بخاری های گازی دودکش دار را در ظرفیت ها، رنگ ها و مدل های گوناگون تولید و در بازار لوازم خانگی عرضه می نمایند. علاقه مندان به بررسی به روزترین محصولات تولیدی این شرکت ها می توانند ویترینی کامل از این محصولات را در این صفحه مشاهده نمایند. خیلی از افراد معتقد هستند که بخاری های گازی به دلیل سوزاندن گاز طبیعی و تولید دی اکسید کربن، بهتر است دودکش دار باشد که البته این موضوع برای فضاهایی که بسته هستند و گردش هوا در آنها بسیار پایین است، صحیح است. اما بخاری گازی بدون دودکش نیز با توجه به امکانات و شرایط ایمنی که در آنها رعایت شده است، برای فضاهایی که کمی گردش هوا در آنها وجود دارد نیز کاملا بی خطر خواهد بود.

 

اهمیت رده انرژی در بخاری گازی

رده انرژی بخاری

رده انرژی بخاری گازی نشان دهنده بازده خالص تولید گرمای دستگاه می باشد بنابراین یکی از نکات مهمی که هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه داشت، رده انرژی دستگاه است. مصرف انرژی هر بخاری گازی با برچسبی با حروف انگلیسی بر روی دستگاه مشخص شده است. هرچه حرف انگلیسی بیان کننده رده انرژی بخاری گازی به ابتدای حروف الفبای انگلیسی نزدیکتر باشد، نشان دهنده بازده بیشتر خالص تولید گرمای بخاری است. بر همین اساس برای انتخاب صحیح و اطلاعات کامل از وسیله، شما میتوانید تمامی بخاری های گازی مورد نظر و تمامی مشخصات فنی و امکانات جانبی و تصاویر آن را در سایت انتخاب سنتر مشاهده کرده و پس از کسب اطلاعات کامل و دقیق ، انتخاب را به بهترین شکل داشته باشید.

 

خرید بخاری گازی

خرید بخاری گازی از انتخاب سنتر

خرید بخاری گازی و یا میتوان گفت تمام کالاهایی که مدل‌ها و اقسام متفاوتی را دارا می‌باشند، همیشه سخت بنظر میرسد. البته سختی در انتخاب و خرید بخاری گازی تا زمانی است که معیارهای انتخاب یه کالا را در نظر نگیریم و یا بدون اطلاعات کامل دست به خرید بزنیم. بر همین اساس با توجه به اطلاعاتی که ذکر شد شما باید به مقایسه و بررسی بخاری پرداخته  سپس بهترین انتخاب را داشته باشید. در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید، میتوانید با واحد مشاوره رایگان لوازم خانگی انتخاب سنتر تماس گرفته و پس از مشاوره ، بهترین خرید را تجربه کنید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 15532500 تومان

دسته بندی ها