قیمت تلویزیون سام

قیمت تلویزیون سام

تلویزیون سام از پرفروش ترین های بازار داخلی محسوب می‌شود که در مدل های مختلف با تنوع قیمت بالا در بازار یافت می شوند. این برند در تولید تلویزیون های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کند و با ظاهری مدرن به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش این محصول را به بازار عرضه می کند. قیمت تلویزیون سام الکترونیک به دلیل اینکه تولید داخلی است بسیار پایین تر از برندهای خارجی است اما به دلیل استفاده از مرغوب ترین قطعات در ساخت این محصول از نظر کیفیت با خیلی از برندهای خارجی برابری می کند.

 

قیمت تلویزیون سام الکترونیک

قیمت تلویزیون سام الکترونیک

قیمت تلویزیون سام الکترونیک با توجه به فناوری ها و قابلیت هایی که در هر سری ارائه می دهد متفاوت است. از عوامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت این کالا می‌توان به سال تولید (تلویزیون های جدید بدلیل وجود فناوری­‌های نوآورانه و ویژگی­های جدیدی که دارند با قیمت­هایی بیشتر از مدل­های قدیمی وارد بازار می­شوند)، سایز صفحه نمایشگر، هوشمند بودن یا نبودن آن، کیفیت صفحه نمایشگر (اینکه 4K باشه یا FullHD) مدل تلویزیون (LCD هست یا LED و یا OLED)، رنگ و وضوح تصاویر، پردازش تصاویر، گستره دینامیکی یا HDR اشاره کرد.

 

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک، امکانات بیشتری در مقایسه با مدل‌های ساده دارد. برخی از این امکانات شامل: تکنولوژی  HDR، فناوری هوشمند Android TV، نمایش فیلم از روی حافظه خارجی، ضبط تصاویر بر روی حافظه خارجی، پخش صدای دالبی، انعکاس هوشمند صدا، بلندگوهای قدرتمند با چیدمان ترکیبی، خروجی صدا برای هدفون، پورت  HDMI، پورت USB ،Wifi داخلی، تلتکست، خروجی صدای اپتیکال، اتصال بی سیم به موبایل Smart View، ورودیLAN، گیرنده دیجیتال داخلی و تقویت کننده گستره رنگ می باشد. تمامی این امکانات باعث می‌شود تا قیمت تلویزیون هوشمند سام الکترونیک نسبت به مدل های غیر هوشمند به شکل قابل توجهی بالاتر باشد.

 

تلویزیون 4k سام الکترونیک

تلویزیون 4K سام الکترونیک

تلویزیون 4k سام الکترونیک یک تلویزیون با وضوح 4K است. این به این معنا می باشد که نسبت به تلویزیون های FULL HD چهار برابر بیشتر پیکسل دارند. این تراکم بالای پیکسل باعث می‌شود کیفیت تصویر واضح تر و روشن تر به نظر برسد. این تفاوت به ویژه در مدل های صفحه بزرگ بیشتر مشهود است. قیمت تلویزیون 4K سام الکترونیک نسبت به مدل هایی که دارای کیفیت تصویر fUll HD هستند، بیشتر است. شاید در زمان حال تهیه یک مدل 4K  خیلی واجب به نظر نرسد اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی نیاز به تهیه مدل هایی با کیفیت تصویر 4k بیشتر حس می‌شود. زیرا زمانی دنیای ساخت فیلم ها و برنامه ها به حدی می رسد که همه درحد 4k ساخته می شوند و دیگر نمایش آن ها بر روی تلویزیون های با کیفیت پایین سخت بوده و وضوح خود را به از دست خواهند داد.

 

خرید تلویزیون سام الکترونیک

خرید تلویزیون سام الکترونیک

با خرید تلویزیون سام الکترونیک صرفه نظر از اینکه چه مدلی از آن را تهیه می کنید در داخل جعبه این محصول یک دفترچه راهنما، ریموت کنترل، پایه ها و کابل برق قرار دارد. در برخی از مدل های پیشرفته تر آن ایرموس یا کنترل بلوتوثی نیز وجود دارد. انتخاب سنتر با گردآوری تمامی مدل های این محصول در ادامه این صفحه، بررسی و مقایسه‌ی تولیدات این شرکت را برای کاربران محترم آسان کرده است. برای خرید محصول مورد پسند می توانید بر روی عکس آن محصول کلیک نمایید و خریدی آسان با قیمت مناسب را تجربه نمایید. لازم به ذکر است که با انتخاب روش پرداخت آنلاین در ثبت سفارش خود می توانید از ارسال رایگان به عنوان هدیه اولین خرید خود بهره‌مند شوید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 34500000 تومان

دسته بندی ها