قیمت ساید بای ساید جی پلاس

قیمت ساید بای ساید جی پلاس

ساید بای ساید جی پلاس (Gplus) از محبوب ترین و مدرن ترین تولیدات این شرکت می باشد. جی پلاس برند ایرانی گلدیران و نتیجه تجربیات 30 ساله این شرکت  در مسیر موفقیت می باشد. گلدیران محصولات جی پلاس را به صورت انحصاری و با بهترین قیمت و کیفیت در بازار لوازم خانگی ایران عرضه می نماید. کیفیت محصولات و ارائه خدمات نوین به مشتریان مهمترین اهداف سازمانی شرکت جی پلاس می باشند. این برند موفق و پرطرفدار ایرانی با توجه به نیاز روز مصرف کنندگان و با در نظر گرفتن سلیقه های گوناگون سبد محصولات متنوعی از لوازم خانگی تا کالاها و دستگاه های دیجیتال را روانه بازار داخلی نموده است. در ادامه این صفحه نیز میتوانید قیمت ساید بای ساید و مدل های تولید شده این شرکت را مشاهده، و نسبت به خرید آنلاین ساید بای ساید جی پلاس اقدام کنید.


 

کمپرسور هوشمند ساید بای ساید جی پلاس

ساید بای ساید جی پلاس

ساید بای سایدهای جی پلاس علاوه بر طراحی بسیار زیبا و به روز از ویژگی هایی چون سیستم گردش هوای چندگانه، سرمایش سریع در یخچال و فریزر(Quick cooling، Quick freezing)، عملکرد هوشمند تنظیم بهینه دما در یخچال و فریزر، محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی، کمپرسور هوشمند اینورتر، نمایشگر LED، اخطار باز ماندن درب، اتصال به شیر آب شهری، یخساز اتوماتیک، محفظه نگهداری یخ و مقاومت در برابر برفک یا نوفراست(NoFrost) برخوردار می باشند. مجهز بودن این محصولات به کمپرسورهای اینورتر(Inverter) باعث ایجاد دمای ثابت و بدون نوسان و همچنین درجه حرارت پایین تر می شود و میزان مصرف انرژی دستگاه را کاهش می دهد. برای تجربه خرید اینترنتی آسان ساید بای سایدهای جی پلاس محصولات معرفی شده در این صفحه را بررسی و کالای مورد نیاز را خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر تمامی محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر شرکتی به فروش می رساند.

 

سامانه سرمایش سریع

تجربه ای متفاوت

سیستم گردش هوای چندگانه در این محصولات سرما را در تمام نقاط یخچال فریزر به صورت یکنواخت به چرخش در می آورد و این عملکرد از هدر رفتن انرژی جلوگیری می نماید. Fresh Box محفظه ای است که موادغذایی را برای مدت زمان بیشتری تازه و با طراوت نگه می دارد و از قابلیت های مهم کاربردی سایدهای جی پلاس می باشد. سیستم های سرمایش سریع Quick cooling، Quick freezing این امکان را به کاربر می دهند تا بتواند موادغذایی را در کوتاهترین زمان ممکن، خنک یا منجمد نماید. کاربران محترمی که سفرهای کوتاه یا بلند مدت در برنامه زندگی دارند، می توانند با بهره گیری از سیستم holiday ساید بای سایدهای جی پلاس در زمان مسافرت، میزان مصرف انرژی دستگاه را کمتر نموده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری نمایند. برای بررسی مشخصات ظاهری و فنی مدل های مختلف سایدهای جی پلاس و انتخاب کالای مورد نظر، از قابلیت مقایسه در صفحه محصولات استفاده نمایید.

 

سامانه گردش هوای چندگانه

خرید اینترنتی ساید بای ساید جی پلاس

قیمت لوازم خانگی برای خریدارانی که قصد خرید ساید بای ساید یا یخچال و فریزر را دارند، بسیار مهم است. انتخاب سنتر ساید بای ساید جی پلاس را با بهترین قیمت بازار به فروش می رساند. تمامی این محصولات دارای ضمانت کمپرسور و گارانتی معتبر شرکتی می باشند. برای اطمینان از انتخاب و خرید صحیح ساید بای ساید مورد نیاز، می توانید ویژگی های هر محصول را با دقت مطالعه کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید. خرید لوازم خانگی آنلاین از جمله محصولات جی پلاس در انتخاب سنتر بسیار آسان است و کالای خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن، تحویل مشتریان گرامی می شود.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 43600000 تومان

دسته بندی ها