قیمت ظرفشویی اسنوا

ظفشویی اسنوا

ظرفشویی‌های اسنوا به عنوان یکی از پیشتازان در زمینه تکنولوژی شستشو، با ترکیبی از کارایی، کیفیت و نوآوری شناخته می‌شوند. این دستگاه‌ها با طراحی‌های متنوع، انعطاف‌پذیری در استفاده و عملکرد برتر خود، توانسته‌اند بازارهای مختلف را به خود جذب کنند. ظرفشویی‌های اسنوا با انواع مختلفی از برنامه‌ها و حالت‌های شستشو، توانمندی انطباق با نیازهای مختلف خانواده‌ها و استفاده‌کنندگان را دارند. تمام فرایند تولید این محصولات اسنوا توسط مهندسین و متخصصین ایرانی انجام می شود به همین دلیل قیمت ظرفشویی اسنوا در مقایسه با کالاهای خارجی  مناسب تر است. این محصولات با توجه به ظرفیت و امکاناتی که دارند از تنوع قیمتی بالایی برخوردارند، شما می توانید بر حسب بودجه و سلیقه خود بهترین نوع آن را تهیه کنید.

 

قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا

قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا

قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا وابسته به ظرفیت آن، تعداد برنامه ها، قابلیت ها و ویژگی هایی که دارند متفاوت است. یکی از ویژگی هایی که باعث محبوبیت محصولات این برند شده است بی صدا بودن آن ها است. تمامی مدل های این برند دارای سیستم عیب یاب هوشمند هستند، این سیستم بسیاری از مشکلات احتمالی را تشخیص می دهد و به محض تشخیص کاربر را مطلع می کند. این دستگاه ها همچنین دارای سیستم جلوگیری از نشت آب هستند که از مصرف بیش از اندازه آب جلوگیری می کند، این ویژگی باعث شده تا ظرفشویی های اسنوا جزء کم مصرف ترین دستگاه های ارائه شده به بازار قرار بگیرند. طبقات و قفسه های این دستگاه ها امکان جابجایی دارند و شما می توانید انواع ظروف با ابعاد متفاوت را در آن ها جا دهید. 

 

ظرفشویی اسنوا 14 نفره

ظرفشویی اسنوا 14 نفره

ظرفشویی اسنوا با ظرفیت 14 نفره یکی از مدل‌های محبوب و پرفروش این برند است. این دستگاه با ظرفیت بزرگ خود و داشتن برنامه های متنوع شستشو امکان شستشوی ظروف بیشتری را در هر دوره برای شما فراهم می‌کند. قیمت ظرفشویی اسنوا 14 نفره نسبت به سایر ظرفیت هایی که این برند ارائه می دهد بیشتر است و در هر سری با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد قیمت متفاوتی دارد. به طور خلاصه، این محصول با ظرفیت بزرگ، کارایی بالا، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آب و امکانات متنوع گزینه‌ای عالی برای خانواده‌های پر جمعیت و افرادی است که به دنبال دستگاهی قدرتمند و کارآمد برای شستشوی ظروف هستند.

 

خرید ظرفشویی اسنوا با ضمانت نامه رسمی

خرید ظرفشویی اسنوا با ضمانت نامه رسمی

انتخاب سنتر به عنوان نماینده رسمی دوو و اسنوا لیست کاملی از ظرفشویی‌های اسنوا را برای شما در این صفحه قرار داده است. شما می توانید خرید ظرفشویی اسنوا و سایر محصولات اسنوا همراه با دریافت ضمانت نامه رسمی 24 ماهه معتبر و 8 سال پشتیبانی فنی و ارائه قطعات با نصب رایگان را از طریق وب سایت انتخاب سنتر با اطمینان کامل انجام دهید. لازم به ذکر است که انتخاب سنتر امکان خرید اقساطی محصولات این برند و سایر محصولات موجود در سایت را بدون نیاز با ضامن با آسان ترین شرایط ممکن فراهم کرده است.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 35000000 تومان

دسته بندی ها