قیمت فر توکار اسنوا

 
فر توکار اسنوا دارای فن کانوکشن

فر توکار اسنوا با استاندارد روز دنیا و برنامه های متنوع پخت طراحی و تولید می شود. فر توکار یکی از وسایل پرکاربرد در سبک آشپزی های مدرن است و به همین دلیل در آشپزخانه های امروزی جایگاه ویژه ای دارد. فرهای توکار در انواع گازی، برقی و گازی و برقی توسط برندهای گوناگون طراحی و روانه بازار لوازم خانگی می شوند. فرهای توکار اسنوا با بهره مندی از فناوری های روز دنیا و طراحی زیبا توانسته اند توجه مصرف کنندگان را به خود جلب نمایند. پنل های ال ای دی به کار رفته در طراحی مدل های جدید فرهای توکار اسنوا لذت پخت و پز را برای کاربران بیش از پیش کرده است و به آسانی می توان تنظیمات دلخواه را در زمان آشپزی انجام داد.

 

فر توکار اسنوا دارای پوشش آسان تمیز شونده

فر توکار اسنوا

برای انتخاب و خرید فرهای توکار اسنوا علاوه بر توجه به طراحی زیبا و مدرن، می توان نیم نگاهی به کیفیت بالای این محصولات نیز داشت. از قابلیت های این فرها می توان به مواردی چون جوجه گردان و سیخ جوجه گردان، اﻟﻤﻨﺖ دور ﮐﺎﻧﻮﮐﺸﻦ، درب آرام بند، سنسور پخت گوشت، فن خنک‌کننده، سیستم تمیز کننده خودکار پایرولیتیکی، صفحه نمایش دیجیتالی، قابلیت تنظیم زمان   ، قفل کودک، سطوح داخلی با لعاب کریستال کلین رنگ طوسی، کانوکشن، گریل، ریل تلسکوپی، یخ زدایی، قابلیت مایکروویو، پخت ترکیبی و برنامه های پخت متنوع اشاره نمود. مدل های به روز این محصولات با شیشه درب سه جداره، مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما و ضربه های بسیار محکم دارند. سیستم فن کانوکشن گرما را به طور مساوی در همه فضای فر پخش می کند تا موادغذایی به صورت یکنواخت و کامل پخته شوند. این محصولات دارای فن خنک کننده نیز می باشند.

 

فر توکار اسنوا با قابلیت گریل

خرید فر توکار اسنوا از انتخاب سنتر

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان نماینده رسمی اسنوا تمامی فرهای توکار این برند معتبر ایرانی را با ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی معتبر شرکتی عرضه می نمایند. انتخاب سنتر با چند شعبه فروشگاهی در بورس لوازم خانگی، افتخار میزبانی از خریداران محترم را دارد و علاقه مندان به بازدید از ویترین به روز محصولات اسنوا می توانند به فروشگاه های حقیقی این مجموعه در بازار لوازم خانگی (امین حضور تهران) مراجعه نمایند. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی امتیاز ویژه ای با نام هدیه اولین خرید برای اولین خرید آنلاین مشتریان گرامی در نظر گرفته است. شما نیز می توانید با پرداخت آنلاین اولین خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، هیجان دریافت تخفیف بیشتر به عنوان هدیه در سبد اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه را تجربه نمایید. تمامی سفارش های خریداران محترم در این فروشگاه با ارسال سریع و امکان پرداخت در محل پشتیبانی می شوند. خرید اینترنتی آسان و مطمئن لوازم خانگی اسنوا را در فروشگاه آنلاین انتخاب سنتر تجربه نمایید.


 

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 15200000 تومان

دسته بندی ها