قیمت لباسشویی تی سی ال

خرید لباسشویی تی سی ال

برند تی سی ال یکی از برندهای محبوب چینی است که در طی چند سال اخیر توانسته محصولات باکیفیتی همچون: یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و... را تولید کند. یکی از محصولات محبوب و پرفروش برند تی سی ال، ماشین لباسشویی های آن است. ماشین لباسشویی های تی سی ال از 6کیلویی تا 9 کیلویی در بازار لوازم خانگی عرضه می شود که ماشین لباسشویی 8 کیلویی آن یکی از پرفروش ترین محصولات تی سی ال به حساب می آید.  محبوبیت بالای ماشین های لباسشویی برند تی سی ال علل زیادی دارد. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی این ویژگی های لباسشویی های تی سی ال بپردازیم و آن را به صورت کاملا تخصصی بررسی کنیمد

 

قابلیت های ماشین لباسشویی تی سی ال

قابلیت های ماشین لباسشویی های تی سی ال

بیشتر ماشین لباسشویی های تی سی ال دارای 16 برنامه شستشو می باشند. از پرکاربرد ترین برنامه های شستشوی لباسشویی های تی سی ال می توان به مواردی همچون: برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه‌ ای، شستشوی لباس‌های ابریشمی و ظریف، شستشوی  لباس ‌های ورزشی، شستشوی لباس‌های نخی و کتان، شستشوی الیاف مصنوعی، شستشوی لباس‌های پشمی، شستشوی تیشرت و بلوز، شستشوی سرویس خواب و شستشوی ضد آلرژی اشاره نمود. در رابطه با طراحی بدنه ی لباسشویی های تی سی ال باید گفت که بدنه‌ی داخلی لباسشویی تی سی ال از استیل ضد زنگ ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر انواع شرایط محیطی دارا می باشد. در لباسشویی های تی سی ال امکان شستشوی البسه با آب سرد و یا دمای 20، 30، 40، 60 و 95 درجه وجود دارد. همچنین این لباسشویی از نظر ایمنی در سطح بالایی قرار دارد  و مجهز به قفل کودک می باشد.

 

مصرف انرژی لباسشویی تی سی ال

میزان مصرف انرژی لباسشویی های تی سی ال

کمپانی تی‌ سی ‌ال سعی داشته با استفاده از فناوری ‌های به روز دنیا، میزان بازدهی ماشین لباسشویی های تی سی ال را به به میزان قابل توجهی افزایش دهد و کیفیت شستشوی لباس را در این محصول بالا ببرد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت لباسشویی های تی سی ال، مصرف پایین انرژی در این محصول و بازدهی بالای محصول است. با توجه به موتور قدرتمندی که ماشین لباسشویی های تی سی ال دارند که در حین شستشوی البسه با سرعت حداکثری 1200 دور در دقیقه می‌چرخد، رتبه انرژی +++A یکی از بهترین گزینه ها در بین تمامی خصوصیات این ماشین لباسشویی با کیفیت به حساب می آید.

 

قیمت لباسشویی تی سی ال

قیمت لباسشویی تی سی ال

ماشین لباسشویی تی سی ال یکی از محصولات پرفروش کمپانی معروف تی سی ال است که با طراحی جذاب، امکانات و برنامه‌ های مدرن و کاربردی که دارد،  باعث شد که توجه مصرف ‌کنندگان زیادی را به خود جلب کند. ماشین لباسشویی های تی سی ال می توانند تمام نیازهای یک خانواده ایرانی را پوشش دهند. در نهایت گر به دنبال خرید یک ماشین لباسشویی با کیفیت و قیمت مناسب برای برطرف کردن نیازهای خود هستید ما به شما خرید ماشین لباسشویی های تی سی ال را از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر توصیه می کنیم.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 16200000 تومان

دسته بندی ها