قیمت کولر گازی تی سی ال

قیمت کولر گازی تی سی ال

کولرهای گازی تی سی ال از جمله دستگاه‌های محبوب و مورد اعتماد در بازار تهویه مطبوع هستند. این محصولات با استفاده از گازهای R-410A، R-32 و تکنولوژی‌های پیشرفته، برای سرمایش فضاهای مختلف استفاده می‌شوند و در رنگ های سفید و نقره ای با طراحی بسیار زیبا و جذاب طراحی و روانه بازار شده اند. این کولر ها به دلیل مجهز بودن به سیستم اینورتر موجب خنک شدن سریع محیط می شوند و قادر هستند که دمای محیط را ثابت نگهدارند. بسیاری از مدل‌های برند تی سی ال دارای برچسب انرژی با کلاس‌های بالا هستند که باعث می‌شود مصرف انرژی آنها کمتر باشد و این امر منجر به صرفه‌جویی مالی برای کاربران می‌شود. قیمت کولرگازی تی سی ال بسته به مدل و کارایی آن متفاوت می باشد.

 

قیمت کولر گازی تی سی ال

قیمت کولر گازی تی سی ال

مناسب بودن قیمت کولر گازی تی سی ال، تنوع در مدل و ابعاد، صدای پایین، مقدار برق مصرفی پایین، مجهز بودن به فیلتر های H.D، قابلیت حالت خواب هوشمند، داشتن توان توربو قدرتمند، فین های از جنس ضد زنگ طلایی، داشتن کمپرسور روتاری مناسب برای هر نوع اقلیم آب و هوایی، قدرت خنک کنندگی زیاد، داشتن ریموت کنترل، ظرفیت های مختلف هوادهی از 9000 تا 36000، از جمله مزایای این محصولات است که توانسته رضایت اکثر مشتریان را به خود جلب کند. پس با این وجود خرید این محصول گزینه ای بسیار مناسب می باشد که با انتخاب آن میتوانید از هوای مطبوع لذت ببرید.

 

انواع کولر گازی تی سی ال

انواع کولر گازی تی سی ال

کولر گازی تی سی ال با بهترین تکنولوژی های دنیا و با بهره گیری از بهترین مهندسان و قطعات با کیفیت ساخته شده اند. این کولر گازی ها در انواع ایستاده، پرتابل و دیواری ساخته شده اند. سیستم هایی که در نوع اسپیلت ساخته شده اند،  سطح خنک کنندگی بالایی دارند. این نوع کولر ها در ساختمان های زیادی بدون هیچگونه پیچیدگی نصب می‌شوند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. در واقع نوع اصلی کولر های تی سی ال اسپیلت می باشد. کولر گازی های اینورتر این برند صدای کمتری تولید می کنند که باعث میشود شما با آرامش از آن لذت ببرید. 

 

خرید کولر گازی تی سی ال از انتخاب سنتر

خرید کولر گازی تی سی ال از انتخاب سنتر

برای خرید کولر گازی تی سی ال با گارانتی رسمی شرکتی می توانید از طریق وب سایت انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی اقدام کنید و کالای خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید. چنان چه در هنگام ثبت سفارش، روش پرداخت آنلاین را انتخاب کنید به عنوان هدیه اولین خرید خود از ارسال رایگان بهره مند می شوید. لازم به ذکر است که شما می توانید بدون هیچ گونه هزینه مازاد و بدون ضامن فقط با پرداخت اولیه 25 درصد از مبلغ کل سفارش، کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن بدون معطلی آن را دریافت کنید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 56700000 تومان

دسته بندی ها