قیمت ساید بای ساید بوش

ساید بای سایدهای بوش ، محصول تلفیق تکنولوژی روز و طراحی خارق العاده است. با پیشرفت روزافزون صنعت بوش، میوه و سبزیجات تا سه برابر بیشتر تازه نگه داشته میشوند و با فشردن یک دکمه تکه های یخ آماده میشوند. با خرید ساید بای سایدهای بوش دیگر نیازی به برفک زدایی نخواهید داشت. همچنین با تجهیز شدن سایدها به یخساز و آبسردکن همیشه تکه های یخ و آبسرد در دسترس خواهد بود. بوش برای پوشش به تمامیت نیاز مصرف کنندگان، محصولات خود را با تنوع تولید کرده و هریک از محصولات ویژگی های خاص خود را دارا هستند.

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

معمولا یخچال فریزر ها به گونه ای طراحی میشوند که فریزر آن در قسمت پایین و یخچال آن در بالا قرار دارد اما با پیشرفت تکنولوژی، یخچال های ساید بای ساید به بازار آمدند که این نوع یخچال ها به صورت مساوی به دو بخش فریزر و یخچال آن هم با دو خط عمودی از هم جدا شده اند وبه صورت دو قلو طراحی گردیده اند. شرکت بوش با سابقه ی درخشان در طراحی انواع لوازم خانگی ، یخچال فریزر ساید بای ساید را با ویژگی های منحصر به فردی طراحی و به بازار عرضه نموده است.

مزایای ساید بای ساید های بوش :

  • استفاده از موتور های کم مصرف در یخچال
  • استفاده از لامپ های کم مصرف در داخل یخچال
  • مجهز به آب سرد کن و یخ ساز
  • دارای پنل لمسی
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • مجهز به فیلتر های بهداشتی برا بر طرف کردن بوی بد یخچال
  • دارای سنسور اندازه گیری هوا
  • مصرف انرژی کم

نمایشگاه انتخاب سنتر

انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی برند های معتبری نظیر دوو، اسنوا، تکنو گاز و حایر می باشد. شما می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی (اعتباری) خریداری کنید. یکی از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. مشتریان ساکن تهران علاوه بر پرداخت وجه سفارش بصورت آنلاین یا کارت به کارت می توانند وجه سفارش خود را در محل و هنگام دریافت سفارش بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه پوز پرداخت نمایند. علاوه برفروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 2 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد تا طرفداران هر برند بتوانند از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات مورد نظر خود آشنا شوند و با دیدن و مقایسه محصولات ، کالا مورد نظر خود را انتخاب نمایند. انتخاب سنتر به عنوان ارائه دهنده محصولات برندهای معتبر این افتخار را دارد تا با ارائه محصولات بهترین برند های لوازم خانگی، شرایط خریدی هوشمندانه و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم کند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - تومان

دسته بندی ها