قیمت ظرفشویی بوش

ظرفشویی بوش

امروزه تکنولوژی با ورود به زندگی انسان، کارها را بسیار آسان کرده است. تا جایی که حتی ظرف های کثیف یک وعده غذایی را می‌توان در اختیار ماشینی پیشرفته قرار داد، تا خیلی بهتر از انسان آن‌ها را بشورد و پاکیزه و درخشنده به شما تحویل دهد. برند بوش نیز در این پیشرفت سهیم است، ظرفشویی‌های این برند به دلیل امکانات و قابلیت های زیادی که به کاربر می دهند و طول عمر بالایی که دارند، از محبوبیت بسیاری در بین خریداران خود برخوردار هستند. با کمی جستجو و اطلاع از مزایا و قیمت ظرفشویی بوش شما نیز خیلی زود راغب می‌شوید تا یکی از این محصولات را به آشپزخانه خود بیاورید و از کارآمدی آن در زندگی خود لذت ببرید.

 

قیمت ماشین ظرفشویی بوش

قیمت ماشین ظرفشویی بوش

قیمت ماشین ظرفشویی بوش در سری‌های مختلفی که این برند ارائه می دهد متفاوت است. علاوه بر سری عوامل دیگری مانند گنجایش، رنگ، ابعاد، امکانات و تکنولوژی‌های به کار رفته در هر محصول بر قیمت تاثیر می‌گذارد. ظرفشویی‌های سری 4 این برند نسبت به سری های دیگر ارزان‌تر هستند. از ویژگی های مشترک بین این محصولات می توان به سطح داخلی تمام استیل، سنسور تشخیص تعداد ظروف و استفاده آب متناسب با تعداد ظروف، صدای کم، برنامه های شستشو متنوع، قابلیت تنظیم سبدها در ارتفاع مختلف، خشک کن، نمایشگر میزان نمک و جلاء دهنده و ... اشاره کرد.

 

ظرفشویی بوش 12 و 14 نفره

ظرفشویی بوش 14 نفره

قیمت ظرفشویی دوو 14 نفره بسته به سری ساخت آن و امکاناتی که دارند متفاوت است و قیمت ثابتی را نمی توان برای آن ها معرفی کرد. این ظرفیت بیشتر مناسب خانواده های پرجمعیت است که تعداد ظروف کثیف بیشتری دارند. میزان مصرف آب اغلب این مدل ها 9.5 لیتر است.

ظرفشویی بوش 12 نفره

ظرفشویی بوش 12 نفره مناسب خانواده هایی با جمعیت کم یا متوسط می باشد. میزان مصرف آب در این مدل ها بسته به سری آن بین 9.5 الی 11.5 لیتر است. قیمت ظرفشویی دوو 12 نفره نسبت به ظرفیت های دیگر ارزان تر است ولی این هم باید در نظر بگیرید که علاوه بر ظرفیت سری ساخت و امکانات ماشین نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

 

خرید ظرفشویی بوش آلمان از انتخاب سنتر

خرید ظرفشویی بوش آلمان از انتخاب سنتر

برای خرید ظرفشویی بوش آلمان با اطمینان از اصل بودن کالا و دریافت ضمانت‌نامه شرکتی می‌توانید به ادامه این صفحه مراجعه کنید. با استفاده از قابلیت مقایسه محصولات می توانید ظرفشویی‌های بوش که در این صفحه قرار داده شده را با هم از نظر ویژگی و قیمت مقایسه کنید تا مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی امکان خرید اقساطی محصولات بوش و سایر محصولات موجود در سایت را بدون نیاز ضامن با آسان ترین شرایط ممکن جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی فراهم کرده است.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 64500000 تومان

دسته بندی ها