قیمت ظرفشویی جی پلاس

قابلیت تنظیم ارتفاع در ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس (Gplus) از پرفروش ترین لوازم خانگی برقی می باشد. محصولات جی پلاس از سال 98 و با بهره گیری از توانمندی ها و تجربه های 30 ساله شرکت گلدیران وارد بازار لوازم خانگی ایرانی شدند. ظرفشویی جی پلاس در ظرفیت های 13 نفره، 14 نفره و 15 نفره و با رنگ های سفید، نقره ای، تیتانیوم، استیل و مشکی الماسی ساخته می شود. میزان مصرف آب در مدل های مختلف ظرفشویی جی پلاس از 9 تا 13 لیتر متغیر است. خریداران هنگام انتخاب ظرفشویی مناسب دقت داشته باشند که ظرفیت ظرفشویی مورد نیاز با توجه به تعداد اعضای خانواده و میزان ظرف های کثیف روزانه مشخص می شود. در ادامه لیست قیمت ظرفشویی جی پلاس به برسی این محصول می پردازیم، و سپس میتوانید در انتهای این صفحه نیز میتوانید نسبت به خرید آنلاین ظرفشویی جی پلاس اقدام کنید.

 

برنامه شستشوی 30 دقیقه در ظرفشویی جی پلاس

ماشین ظرفشویی جی پلاس

ظرفشویی جی پلاس دارای مزایا و قابلیت های متعددی است و با بررسی قیمت لوازم خانگی ایرانی به خصوص ماشین ظرفشویی، یقین خواهید داشت که تولیدات جی پلاس از قیمت مناسبی برخوردار است. ظرفشویی جی پلاس دارای برنامه های متنوع شستشو است که از آن جمله می توان به برنامه های شستشوی سریع و شستشوی روزانه اشاره کرد. برنامه های پیش شستشو، شستشوی پر قدرت ظرف ها، شستشو در زمان مورد نظر کاربر و شستشوی اقتصادی از کاربردی ترین و مهم ترین برنامه های شستشو در این محصولات می باشند. سبد جداگانه برای قاشق و چنگال و امکان تنظیم کردن ارتفاع سبد میانی از نکات مهمی هستند که می تواند کار شستشو را برای خانم های خانه دار آسان تر کند.

 

برنامه شستشو در زمان دلخواه در ظرفشویی جی پلاس

موتور هوشمند

ظرفشویی های موجود در بازار لوازم خانگی با موتورهای مختلفی ساخته می شوند. ماشین ظرفشویی جی پلاس با استفاده از فناوری های روز دنیا و بهره گیری از موتورهای BLDC تولید می شود. این موتورها با توجه به اینکه بازدهی و بهره وری بالا و کنترل پذیری خوبی دارند، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان می باشند. استفاده از موتورهای BLDC به همراه فناوری اینورتر در ماشین ظرفشویی جی پلاس، نه تنها باعث کاهش مصرف انرژی در این محصولات می شود بلکه لیست متنوعی از برنامه های شستشو را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

قابلیت کاهش زمان شستشو در ظرفشویی جی پلاس

خرید ماشین ظرفشویی جی پلاس از انتخاب سنتر

انتخاب سنتر فروشگاه لوازم خانگی آنلاین با موجودی چند هزار کالا می باشد و تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه دارای ضمانت اصل بودن می باشند. خریداران محترم برای آشنایی با مدل های به روز ماشین ظرفشویی جی پلاس می توانند محصولات موجود در این صفحه را بررسی نموده و با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر از قابلیت ها و مشخصات فنی و ظاهری کالا اطلاع پیدا کرده و قیمت لوازم خانگی مورد نظر خود را مشاهده نمایند. خرید آنلاین ظرفشویی جی پلاس در این فروشگاه با بهترین قیمت و ضمانت نامه معتبر شرکتی عرضه می شود. برای خرید آسان اینترنتی ظرفشویی جی پلاس، کالاهای این صفحه را بررسی نمایید.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 34900000 تومان

دسته بندی ها