قیمت فر توکار تکنوگاز

فر توکار تکنوگاز یک برند ایتالیایی است که به دلیل مطابقت بسیار زیاد با سلیقه های جوامع مورد توجه مشتریان ایرانی نیز قرار گرفته است. از دیگر دلایل محبوب شدن این محصول، قیمت فر توکار تکنوگاز است که بسیار مناسب برای خانواده های ایرانی میباشد. فر توکار تکنو گاز بانوان ایرانی را در امر آشپزی بسیار کمک کرده و زمان پخت و پز را کم و کیفیت آشپزی را ارتقاع داده است. از آنجا که هریک از محصولات این برند دارای ویژگی ها و امکانات متفاوتی هستند، نیاز بر آن دیدیم، تا با جمع آوری اطلاعات جامع از هر یک از این محصولات، شما دوستان را در امر خرید یاری نماییم.

فرتوکار تکنوگاز

امروزه در اکثر آشپزخانه های حرفه ای فر تو کار دیده می شود که از مدرن ترین نوع فر می باشد. فر توکار معمولا داخل کابینت و یا دیوار قرار میگیرد تا فضای کمتری را اشغال کند. فر توکار در در طرح ها و رنگ های متنوعی وارد بازار گردیده که به راحتی می توان آن را با دکوراسیون آشپز خانه خود هماهنگ کرد. در زمان خرید فر توکار باید به سایز آن توجه نمود زیرا این فرها دارای عرض 60، 70 و 90 سانتی مترمی باشند. فرها نسبت به کارکردشان دارای دو نوع گازی و برقی هستند که اکثرا از فر برقی استفاده می شود. فرهای برقی به نسبت فرهای گازی علمکرد بهتری دارند به صورتی که این نوع فر گرما را داخل مخزن فر بهتر پخش کرده و غذا به صورت کامل پخته می شود. می توان گفت که زمان پخت این نوع فرها کمتر از فرهای گازی است. فرهای تکنوگاز با طراحی منحصر به فرد خود از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخورداراست. این برند ساخت کشور ایتالیا بوده و بیش از 50 سال سابقه ی تولید انواع اجاق گازها، انواع اجاق گاز صفحه ای، اجاق گاز مبله، مایکرووویو، فر و هود آشپزخانه دارد.

مدل های فرتوکار

  • مدل های استیل
  • شیشه ای
  • ترکیب استیل و شیشه ای

نمایشگاه انتخاب سنتر

انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی برند های معتبری نظیر دوو، اسنوا، تکنو گاز و حایر می باشد. شما می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی (اعتباری) خریداری کنید. یکی از مزیت های خرید از انتخاب سنتر، پرداخت در محل می باشد. علاوه برفروشگاه اینترنتی، انتخاب سنتر دارای 2 شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد و این امکان را برای خریداران گرامی فراهم نموده تا با مشاهده محصولات فروش ویژه از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات مورد نظر خود آشنا شوند و با دیدن و مقایسه محصولات ، کالا مورد نظر خود را انتخاب نمایند. انتخاب سنتر به عنوان ارائه دهنده محصولات برندهای معتبر این افتخار را دارد تا با ارائه محصولات بهترین برند های لوازم خانگی، شرایط خریدی هوشمندانه و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم کند.

مشاهده بیشتر
مرتب سازی
محدوده قیمت

۰ تومان - 10000000 تومان

دسته بندی ها